۲۲ تیر ۱۴۰۲

جشنواره نوآوری LG NOVA 2023 درها را به روی استارت‌آپ‌ها باز می‌کند

ال‌جی الکترونیکس خبر از بازگشت جشنواره نوآوری LG NOVA داده است که در تاریخ 25 و 26 اکتبر سال 2023 در هیبرنیا تاریخی در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد. این رویداد دو روزه که به میزبانی مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی الکترونیکس یا LG NOVA برگزار می‌شود، از استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، رهبران صنعت و اکوسیستم نوآوری گسترده دعوت می‌کند تا بیاموزند، در بحث‌ها و اشتراک‌گذاری تعاملی ایده‌ها شرکت کنند و با همتایان خود در ارتباط باشند.

این جشنواره که روح کارآفرینی را گرامی می‌دارد، گردهمایی سالانه نوآورانی است که روی ایده‌های بزرگ کار می‌کنند و شامل فناوری‌های نسل تازه سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی فراگیر، متاورس، فناوری پاک، پایداری، حمل‌ونقل، راهکارهای زندگی هوشمند و سایر حوزه‌های نوظهور است. رویداد امسال روی «رشد از طریق نوآوری» و برداشتن گام‌های بعدی برای دستیابی به چشم‌انداز آینده‌ای بهتر و پایدارتر متمرکز است. تمرکز بر رشد بر اساس شتاب رویداد سال گذشته است که نوآوران را از سراسر جهان گرد هم آورد تا همکاری‌هایی را برای ساختن فردایی بهتر آغاز کنند.

این جشنواره همچنین بر ابتکار «مأموریت برای آینده» LG NOVA متمرکز خواهد بود، تلاشی هدف‌مند برای تحریک همکاری و ایجاد حرکت در سراسر اکوسیستم برای ایجاد راهکارهای مناسب برای چالش‌های پیشرو مردم و سیاره است.

برنامه جشنواره نوآوری شامل نکات کلیدی متفکرانه، ارائه‌هایی از سرشناسان فناوری و فرصت‌های فراوان برای شرکت‌کنندگان است تا در جلسات تعاملی مختلف شرکت کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مسابقه استارت‌آپ – پانزده استارت‌آپ منتخب برای برنده شدن جوایز نقدی و تقدیر در مقابل هیئت داوران متشکل از مدیران شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و پیشکسوت‌های صنعت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رهبری جلسه، تسهیل‌کننده بحث و ارائه‌دهنده ایده – برای سخنرانی، ارائه یک ایده یا رهبری یک بحث تعاملی در جشنواره نوآوری درخواست بدهید. در اینجا فرصت‌های سخنرانی و تعامل در دسترس هستند.

جلسات تعاملی – این جشنواره میزبان فرصت‌های ارائه ویژه، بحث‌ها و کارگاه‌های تعاملی و همچنین جلسات تعاملی با مخاطبان خواهد بود. برای شرکت و اشتراک‌گذاری ایده‌ها و داستان‌ها آماده باشید.

دکتر سوکوو ری معاون نوآوری در ال‌جی الکترونیکس و رئیس LG NOVA اظهار داشته:

« LG NOVA متعهد به همکاری با استارت‌های پیشرو است تا کسب‌وکارهای نوآورانه واقعی را با هم ایجاد کنند که ما را به سمت آینده‌ای بهتر سوق بدهند. ما یک رویکرد منحصربه‌فرد برای انجام این کار داریم. ما ذی‌نفعان مختلف نوآوری را برای بحث‌های متفکرانه و فعالانه درباره چگونگی حل چالش‌های پیشروی خود به بهترین نحو ممکن جمع کرده‌ایم. ما به شرکت‌کننده‌ها این فرصت را می‌دهیم که روابط معناداری ایجاد کنند که می‌تواند به رشد و موفقیت کسب‌وکار آن‌ها کمک کند. هدف ما برای جشنواره نوآوری ایجاد انرژی و هیجان برای کاری است که باید با هم انجام بدهیم تا آینده‌ای بهتر بسازیم.»

در جشنواره نوآوری ۲۰۲۳، استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان و کسب‌وکارها نیز این فرصت را خواهند داشت تا با تیم کارآفرینان LG NOVA از نزدیک تعامل داشته باشند و درباره برنامه LG NOVA و نحوه همکاری با ال‌جی برای تسریع رشد کسب‌وکار بیاموزند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید