۲۴ تیر ۱۴۰۲

مصرف بهینه انرژی با کولر گازی DualCool ال‌جی مجهز به تکنولوژی Inverter

در روزهای طاقت‌فرسای تابستان، احتمالاً در تمام روز به لحظه‌ای فکر می‌کنید که به خانه می‌رسید و در لباس‌های راحتی‌تان به استراحت می‌کنید و صدای شیرین روشن شدن کولر گازی‌تان را می‌شنوید. اما این تصویر معمولاً با قبض برق سنگینی که به تازگی دریافت کرده‌اید مخدوش می‌شود.

اما با سیستم تهویه‌ مطبوع کم‌مصرف DUALCOOL ال‌جی، که به شما کمک می‌کند گرمای تابستان را با قابلیت سرمایش سریع شکست دهید و در هزینه برق مصرفی خود نیز صرفه‌‍‌جویی کنید داستان به شکل دیگری پیش می‌رود.

زندگی با فن‌آوری DualCool Inverter بهتر است

اجازه دهید ابتدا توضیح دهیم که کولر گازی اینورتر چیست. کولر گازی اینورتر از یک کمپرسور اینورتر مجهز به روتر استفاده می‌کند. کمپرسور اینورتر با تنظیم سرعت موتور به کولر گازی اجازه می‌دهد دمای اتاق را تنظیم کند. کولر گازی اینورتر با قابلیت تنظیم دماهای مطلوب گزینه‌ای برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و مبرد است.

پیش از این، کولرهای گازی از کمپرسورهای رفت و برگشتی استفاده می‌کردند. اگر به خاطرات کودکی خود رجوع کنید به یاد می‌آورید که کولرهای گازی چقدر پر سروصدا بودند و پدر و مادرتان درباره مدت زمان استفاده از کولر چقدر مراعات می‌کردند. این موضوع در مورد همه افرادی که از کولر گاز دارای کمپرسور رفت و برگشتی استفاده می‌کردند صدق می‌کرد.

کولرهای گازی فاقد اینورتر در مقایسه با کولرهای گازی اینورتر سرعت و مصرف برق ثابتی دارند. بنابراین نمی‌توانند با توجه تغییر دما خود را تنظیم کنند یا سرعت کمپرسور را کاهش دهند.

یک کولر گازی فاقد اینورتر با عملکرد به صورتی که گفته شد از لحاظ مصرف برق جزو دستگاه‌های تهویه مطبوع پرمصرف طبقه‌بندی می‌شود.

مزایای دو چندان روترهای دوگانه

کمپرسور اینورتر معمولی یک روتر تکی دارد که سرعت عملکرد آن را بر اساس بار تنظیم می‌کند اما کولرهای گازی کمپرسور Dual inverter از ترکیب دو روتر استفاده می‌کنند.

با وجود دو روتر، بار بین دو روتر تقسیم می‌شود و این امر باعث می‌شود سرعت چرخش کمتر و چرخش پایدارتر شود که از این طریق در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

معرفی کولر گازی DUALCOOL Inverter ال‌جی

ال‌جی به عنوان یکی از پیشگامان تولید لوازم خانگی، با اولویت قرار دادن نیاز کاربران به یک سیستم سرمایشی با دوام‌تر و کم‌مصرف‌تر با سیستم تهویه مطبوع کم‌مصرف خود تجربه کاربری را ارتقاء می‌دهد.

چرا کولر گازی DUALCOOL ال‌جی را انتخاب کنیم؟

به زبان ساده، این کولر گازی بهترین کارایی را ارائه کرده و یک عمر دوام می‌آورد. برای واضح‌تر شدن این موضوع به تجربه‌ای که با کولر گازیLG DUALCOOL خواهید داشت نگاه کوتاهی داشته باشیم:

کم‌مصرف

کولر گازی DUALCOOL ال‌جی از یک کمپرسور دارای فرکانس چرخشی گسترده‌تر برخوردار است که تا 65% در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. بهره‌وری انرژی این محصول در قبض برق مشهود است و آن را به انتخابی اقتصادی تبدیل می‌کند.

ال‌جی به عنوان یکی از پیشگامان ارائه راه‌کارهای هوای پاک سال‌ها در راستای یک زندگی سالم و بهداشتی گام برداشته است. LG PuriCare 360° محصولی انقلابی در گروه دستگاه‌های تصفیه هوا است که با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و به هدف فراهم کردن یک زندگی سالم‌تر و بهداشتی‌تر تولید شده است.

صدای کمتر

وقتی کولر گازی خاموش باشد از گرما نمی‌توان خوابید و وقتی روشن باشد از سر و صدای آن. ما این کشمکش را می‌شناسیم. با کولر گازی dual inverter ال‌جی دیگر این مشکل وجود ندارد. اینورتر دوگانه لرزش گشتاور یونیت خارجی را تا 40% کاهش داده و آن را ساکت‌تر می‌کند. فن مورب نیز اصطکاک سطح تیغه را به حداقل رسانده و عملکردی روان با حداقل صدا را فراهم می‌کند.

سرمایش سریع

تصور کنید برای مدتی طولانی با کولر خراب در ترافیک مانده‌اید و همین‌حالا به هوای خنک و تازه نیاز دارید. با وجود این‌که امکان سرمایش سریع در کولرهای گازی معمولی وجود ندارد در کولرهای گازی DUALCOOL این قابلیت یک ویژگی عادی محسوب می‌شود. کمپرسور قدرتمند و سریع این دستگاه سرمایشی تا 60% سریع‌تر از کولرهای معمولی به شما ارائه می‌کند.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید