۱۶ شهریور ۱۳۹۴

راهنمای فعال کردن اوکی گوگل در ال‌جی G4

ال‌جی G4 پس از ورود به ایران با استقبال خوبی مواجه شد و هر روز بر تعداد کاربرانی که پشت ویترین فروشگاه‌ها انگشت به سمت این گوشی می‌برند و آن را خریداری می‌کنند افزوده می‌شود. اما قبل از اینکه کار با G4 را آغاز کنید باید نکاتی برای استفاده آسان از آن را یاد بگیرید.

یکی از نکات این است که بدانید قابلیت اوکی گوگل یا OK Google به طور پیش‌فرض در ال‌جی G4 فعال نیست و شما خودتان باید برای فعال کردن آن اقدامات لازم را انجام دهید. استفاده از این قابلیت کار سختی نیست. وقتی روش استفاده از آن را بدانید به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. در ادامه، مراحل فعال کردن و استفاده از این قابلیت را به شما آموزش می‌دهیم.

برای شروع، انگشت خود را روی کلید خانه یا Home در پایین صفحه نمایش نگه دارید و با انگشت دیگر خود روی بخش گوگل در بالای صفحه بکشید. یک پیام ظاهر می‌شود و به شما می‌گوید چطور از آن استفاده کنید. گزینه‌ موجود گوگل است که باید آن را انتخاب کنید.

با رها کردن کلید خانه جعبه ناپدید می‌شود. گوگل را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه همیشه یا always ضربه بزنید. اگر گزینه دیگری را انتخاب کنید، این قابلیت کار نخواهد کرد.

حالا انگشت خود را از سمت چپ به سمت راست صفحه بکشید. در گوشی‌های مختلف فرق دارد اما گوشی G4 به صفحه نمایش سوم می‌رود. در اینجا شما می‌توانید ببینید که صفحه چقدر شلوغ است اما نگران نباشید. به قسمت تنظیمات بروید و به دنبال تنظیمات صدا یا Voice بگردید و روی آن کلیک کنید.

در آنجا شما 3 گزینه می‌بینید. لازم نیست همه آنها را فعال کنید. اما می‌توانید قابلیت OK Google را در صفحه‌نمایش قفل به حالت فعال دربیاورید.

این یک فرایند فوق‌العاده آسان است. البته، شاید خیلی کاربرپسند نباشد. اما فکر نمی‌کنیم کسانی که این مطلب را می‌خوانند با این کار مشکلی داشته باشند.

lg-g4-ok-google-169x300

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید