۱۷ دی ۱۳۹۷

پخش زنده کنفرانس خبری ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 از کانال آپارات ال‌جی

 شمارش معکوس برای شروع کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی در نمایشگاه CES 2019…

 تا ساعاتی دیگر، ال‌جی طی کنفرانس مطبوعاتی خود در تئاتر پارک MGM لاس‌وگاس (واقع ایالت نوادای امریکا) به معرفی و پرده‌برداری از جدیدترین نوآوری‌های خود در زمینه لوازم خانگی، محصولات سرگرمی خانگی و آی.تی بپردازد.

رییس و مدیر ارشد فناوری شرکت ال‌جی الکترونیکس، دکتر آی.پی پارک، قبل از بازگشایی نمایشگاه در حضور اصحاب رسانه‌‌های معتبر جهان به ایراد خطابه در کنفرانس مطبوعاتی خود خواهد پرداخت و از محصولات جدید و سیاست‌های جدید ال‌جی در تولید و عرضه محصولات سخن می‌گوید.

ال‌جی الکترونیکس، برند نام‌آور جهان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته خود را به مرکز همایش‌های لاس‌وگاس امریکا رسانده تا در اولین روزهای سال نوی میلادی فناوری‌های مبتکرانه خود را در معرض عموم مردم، رسانه‌های نامی و معتبر و همین طور کارشناسان مطرح فناوری به نمایش بگذارد.

نمایشگاه CES 2019 امسال از ۸ تا ۱۱ ژانویه برگزار می‌شود. درب‌های نمایشگاه برای حضور عامه مردم و بازدیدکنندگان مدعو در روز هشتم ژانویه بازخواهد شد و همه می‌توانند با حضور در این رخداد عظیم در عرصه فناوری با محصولات جدید و پیشرفت‌های باورنکردنی فناوری امسال آشنا شوند. امسال غرفه ال‌جی در سالن مرکزی شماره ۱۱۱۰۰ با طراحی ویژه بی‌صبرانه در انتظار بازدید شرکت‌کنندگان است تا به آنها خوشامد می‌گوید.

از آن چه تا کنون طبق وب‌سایت رسمی و جهانی ال‌جی منتشر شده و ما در وبلاگ ال‌جی به آنها پرداخته‌ایم می‌توان دریافت که ال‌جی مجدانه وارد دنیای هوش مصنوعی شده است و سعی دارد محصولات ممتاز و پیشرفته خود در تمامی بخش‌های تجاری را به پلت‌فرم هوش مصنوعی ThinQ AI مجهز کند.

آن دسته از کاربرانی که امکان حضور در نمایشگاه CES 2019 را نداشته و تمایل دارند مراسم پرهیجان معرفی محصولات جدید ال‌جی در کنفرانس مطبوعاتی را به صورت زنده تماشا کنند می‌توانند در ساعت ۷ عصر امروز (۸ صبح به وقت امریکا) به  کانال آپارات ال‌جی مراجعه نمایند.

در روزهای آتی، منتظر پوشش خبری وبلاگ ال‌جی از حضور ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 باشید تا با محصولات جدید این برند پیشگام در عرضه فناوری آشنا شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید