۲۷ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی انتقادات و پیشنهادهای مشتریانش را روی محصولاتش اعمال می‌کند

ال‌جی الکترونیکس برای اینکه صدای مشتریان مختلف خودش را انعکاس بدهد و پیشنهادهای و انتقادات آن‌ها را روی محصولات خود اعمال کند، به طور قابل‌توجهی فعالیت‌های L-Viewers را گسترش داده است، گروه ارزیابی کیفیت محصول که توسط مؤسسه تحقیقات کیفیت مشتری از سال ۲۰۲۰ مشغول به فعالیت است.

تعداد افراد شرکت‌کننده در البورس (Elbuers) امسال تقریباً ۴۴۰۰ نفر بود که سه برابر تعداد شرکت‌کنندگان سال گذشته (حدود ۱۵۰۰) نفر بوده است. سن مشتریان شرکت‌کننده نیز به طور گسترده‌ای از نوجوانان تا آن‌هایی که در دهه ۷۰ زندگی می‌کنند، متغیر است، اگرچه بیش از نیمی از مشتریان نسل MZ هستند.

گسترش تیم ارزیابی نه‌تنها با هدف بهبود رقابت کیفیت بلکه تضمین اعتماد مشتری با اجرای کامل سیستم کنترل کیفیت و تأیید از دیدگاه مشتری در همه زمینه‌ها از مرحله توسعه محصول تا ارتقا SW در حال استفاده است.

گروه L-viewers نه‌تنها قابلیت استفاده خود لوازم‌خانگی بلکه قابلیت اتصال برنامه LG ThinQ و قابلیت استفاده را نیز ارزیابی می‌کند. ال‌جی الکترونیکس به طور فعال مشکلات و ناراحتی مشتریان ناشی از این فرایند را در راستای بهبود عملکرد و خدمات محصول خودش انعکاس می‌دهد.

این تیم ارزیابی مستقیماً محصولات جدید یا خدمات تازه در دست توسعه توسط ال‎‌جی الکترونیکس را قبل از عرضه آن‌ها امتحان می‌کند و می‌تواند به‌راحتی و آزادانه محیط استفاده، تجربه استفاده، ایده‌های بهبود و غیره را با استفاده از برنامه ارزیابی ال‌جی الکترونیکس پیشنهاد بدهد.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس از طریق بازدید از فضاهای زندگی واقعی گروه‌های ارزیابی که سبک زندگی متفاوت دارند و همچنین از طریق مصاحبه‌های عمیق با این گروه به دنبال فرصت‌های تجربه مشتری جدید است.

در همین حال نیز ال‌جی الکترونیکس رویدادی را برای تشویق مشتریان برجسته امسال برگزار کرده و از آن‌ها دعوت به عمل آورده تا به مرکز تحقیقات کیفیت مشتری در پارک دیجیتال ال‌جی بیایند تا بتوانند مستقیماً فرایند تست کیفیت محصولات اصلی را تجربه کنند.

علاوه بر این، ال‎‌جی الکترونیکس از سال ۲۰۲۱ تلاش برای کشف تجربیات متفاوت مشتری از طریق برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق روش‌های مختلفی همچون وب‌سایت رسمی و مرکز تماس و همچنین انجمن‌های آنلاین برای هر محصول اصلی را بیشتر کرده است.

کیم جونگ پیل، رئیس مرکز مدیریت کیفیت ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«کلید تضمین رقابت کیفیت محصول و خدمات، درک عمیق و ارتباط نزدیک با مشتریان است. ما تلاش خواهیم کرد تا تجربیات متفاوتی را برای مشتریان بر اساس صدای متنوع مشتریان ارائه بدهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید