۲۱ تیر ۱۴۰۱

پرورش نوآوری برای آینده‌ای بهتر

ال‌جی الکترونیکس در تلاش‌های خود برای مطرح کردن فناوری‌های نوآورانه در بحث ساخت آینده‌ای پایدارتر، استارت‌آپ‌های منتخب خود را از برنامه چالشی Mission for the Future یا ماموریت آینده LG NOVA در صحنه جهانی در مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در داووس سوئیس و کنفرانس Collision  در تورنتو، کانادا ارائه کرد.

دستور کار اصلی در کنفرانس WEF امسال تغییرات آب و هوا و پایداری بود. سه استارت آپ LG NOVA شامل – Eatron Technologies، Duckt by Acton و Faction – در این کنفرانس شرکت کردند تا راهکارهای خود را برای حمل و نقل سبزتر به اشتراک بگذارند.

در طول هفته، این سه استارت آپ راهکار تجاری خود را در نمایشگاه فناوری آب و هوا در هتل Seehof به میزبانی Green Accelerator، با حمایت LG NOVA ارائه کردند و بعداً برای شرکت در رویداد “Best of Davos” موسسه Altru انتخاب شدند.

Eatron یک شرکت نرم‌افزار خودرو مستقر در بریتانیا است که به سرعت در حال رشد است و به ساخت وسایل نقلیه الکتریکی تعریف‌شده با نرم‌افزار (EVs) از طریق محاسبات لبه، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اختصاص دارد.

Faction که در سال 2020 تأسیس شد، خودروهای برقی بدون راننده تولید می‌کند که سرعت و عملکرد خودروهای معمولی را با کسری از هزینه دارند. Faction از وسایل نقلیه سه چرخی استفاده می‌کند که به عنوان موتورسیکلت تنظیم می‌شوند. آنها سریعتر هستند و برای بسیاری از حمل و نقل و سفرهای شهری “اندازه مناسب” دارند.

Duckt یک استارت‌آپ موبایلیتی هوشمند است که راه‌حل‌های زیرساخت اتصال، قفل و شارژ را برای وسایل نقلیه کوچک توسعه داده و اجرا می‌کند. داکت در بیش از 20 وسیله نقلیه اصلی یکپارچه شده است و هم در ایالات متحده و هم در اتحادیه اروپا کار می‌کنند. این استارت آپ 85 درصد از بازار جهانی را تحت یک استاندارد شارژ پوشش می‌دهند.

ال‌جی NOVA علاوه بر حمایت از استارت‌آپ‌ها در برنامه First 50، در سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و پنل‌های مختلف در طول هفته شرکت کرد. پاتریک لین، کارآفرین در تیم LG NOVA، در موسسه Altru درباره نوآوری‌ها در بخش EV صحبت کرد. ویل بارکیس، رئیس اکوسیستم و چالش‌های بزرگ، سخنانی کلیدی در نمایشگاه فناوری آب و هوا ارائه نمود و لیمور شافمن، مدیر استراتژی و عملیات در LG NOVA، یک میزگرد در مورد پیامدهای عملی برای دسترسی برابر در House of Balance در تفرجگاه داووس بود.

پس از رویداد مجمع جهانی اقتصاد، تیم LG NOVA راهی تورنتو، کانادا شد تا به 33000 شرکت کننده در کنفرانس Collision بپیوندد. این نمایشگاه فرصتی برای LG NOVA بود تا در کنار ال‌جی الکترونیکس کانادا، پیام نوآوری این شرکت را از طریق همکاری با مشاغل با شرکت کنندگان از سراسر جهان به اشتراک بگذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید