۱۴ بهمن ۱۳۹۳

تلویزیون‌های منحنی OLED جدید ال‌جی در جشنواره تمام‌عیار محصولات صوتی و تصویری ال‌جی

اولین تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی ال‌جی سال گذشته وارد بازار ایران شد. اما ابتکارات و فناوری‌های پیشرفته تنها به این مدل ختم نشد و دو مدل دیگر از این تلویزیون‌ها با طراحی و امکانات متفاوت در ابعاد 55 اینچ پشت ویترین فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران خودنمایی می‌کنند؛ تلویزیون‌هایی منحنی با زاویه دید گسترده و طراحی بسیار باریک.

یکی از این مدل‌ها ال‌جی EC93000 است که فارغ از طراحی منحنی شیشه، پایه متفاوتی دارد که زیبایی انحنا در این تلویزیون را صدچندان می‌کند. علاوه بر طراحی و جلوه‌های متفاوت ظاهری، این تلویزیون از پلت‌فرم webOS برای تلویزیون هوشمند ال‌جی پشتیبانی می‌کند. پس شما می‌توانید تجربه‌ای هوشمند را در خرید هوشمندانه تلویزیونی با طراحی منحصربه‌فرد داشته باشید.

پیکسل چهار رنگ (WRGB)

فناوری پیکسل چهار رنگ ال‌جی پیکسل فرعی سفید را که اصلاح 4 رنگ معمول است اضافه می‌کند و مجموع رنگ‌ها و دقت رنگ را افزایش می‌دهد. این فناوری به طور قابل ملاحظه‌ای توانایی پیکسل‌های OLED برای بیان رنگ واقعی را بهبود می‌بخشد و گامی عظیم در جهت سبقت گرفتن از نمایشگرهای معمولی برمی‌دارد. فناوری منحصربه‌فرد پیکسل چهار رنگ ال‌جی تنها برای نسل بعدی تلویزیون OLED است.

کنتراست بی‌نهایت

تلویزیون OLED ال‌جی در نهایت به کنتراست کامل دست یافته است؛ قلمرویی که در گذشته توسط تلویزیون‌های معمولی دست‌نیافتنی بود. پیکسل‌های مستقلی که از خودشان نور دارند نیاز به لامپ یا واسطه‌های معمول ندارند. بنابراین، کاملاً مستقل از همدیگر هستند. پیکسل‌ها این توانایی را دارند که خودشان نورشان را کنترل کنند. از همین رو، اکنون عمق و تون واقعی می‌تواند تولید شود. نسبت کنتراست از اندازه‌های مرسوم هم فراتر می‌رود.

به باریکی کاغذ

ساختار ساده تلویزیون OLED بهبودهایی بی‌نظیر در شکل و ظاهر نیز ایجاد می‌کند. این به تلویزیون OLED امکان می‌دهد که موانع دیگر در انواع تلویزیون قبلی را از بین ببرد و به باریک‌ترین حدی که تا کنون ممکن نبوده است دست یابد. اکنون، فقط خود صفحه‌نمایش باقی می‌ماند، بدون اجزای اضافی. نتیجه یک تلویزیون OLED ال‌جی باریک و سبک است.

وضوح ناب حرکت

سرعت پاسخ تلویزیون OLED ال‌جی بیش از هزار برابر از تلویزیون LED بیشتر است و به شما امکان می‌دهد تا از صحنه‌هایی که سریع حرکت می‌کنند بدون مات‌شدگی و با وضوح کامل لذت ببرید. دیگر لازم نیست خودتان را به سرعت کند پاسخدهی و فریم محدود کنید. حرکت‌ها را همان طور که در دنیای واقعی می‌بینید تماشا کنید.

زاویه دید عالی

تلویزیون OLED ال‌جی دیگر به زوایه دیدی که بیننده آن را مشاهده می‌کند محدود نمی‌شود؛ یعنی بر خلاف مدل‌های قبلی است که از اطراف کنتراست از بین می‌رفت. در OLED کنتراست پایدار باورنکردنی را از هر جا می‌توانید ببینید. در صدر همه اینها، تلویزیون OLED ال‌جی با قابلیت اصلاح رنگ، این فناوری را تکمیل کرده است و عدم وجود اعوجاج رنگ را تضمین می‌کند. از زاویه دید وسیع بدون اعوجاج کنتراست یا رنگ با تلویزیون OLED ال‌جی لذت ببرید؛ نمایشگری کامل از همه جوانب.

جشنواره تمام‌عیار محصولات صوتی و وتصویری ال‌جی که به مناسبت فرا رسیدن نوروز برگزار شده است بهترین فرصت برای یک خرید هوشمندانه است. پس، شانس خرید این تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی ال‌جی و تخفیف‌های استثنایی آن را در این جشنواره از دست ندهید.

۴ نظر

reza ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام بنده بکی از طرفدارهای پروپاقرض سامسونگ هستم ولی از موقعی که مدل منحنی تلویزیون ال جی رو دیدم واقعا مدهوش ساخت و ظرافتش شدم ولی متاسفانه انوز مدل ۴koled وارد بازار نشده ومنتظرم وامیدوارم که تا عید به بازار ایران مخصوصا مشهد عرضه بشه

reza ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام بنده بکی از طرفدارهای پروپاقرض سامسونگ هستم ولی از موقعی که مدل منحنی تلویزیون ال جی رو دیدم واقعا مدهوش ساخت و ظرافتش شدم ولی متاسفانه هنوز مدل ۴koled وارد بازار نشده ومنتظرم وامیدوارم که تا عید به بازار ایران مخصوصا مشهد عرضه بشه

حسین ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
با توجه به حذف بلند گوهای پیزو الکتریک ، پایه طرح کریستال ، افزایش قطر و وزن که احتمالا ناشی از حذف فیبر کربن در ساخت بدنه می باشد احتمالا این مدل با قیمت ارزانتر و زیر ده میلیون تومان ( البته در جشنواره ها ) به دست مصرف کننده خواهد رسید یعنی حدود یک سوم قیمت اولین سری در اولین عرضه و این یعنی افزایش چند برابری فروش و خارج شدن تدریجی این فن آوری از فهرست کالاهای بشدت تجملی نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید

morteza ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

خیر دوست عزیز مطمئنن قیمت ۵۵ اینچ این تی وی نزدیک ۱۵ میلیون هست

نظر دهید