۱۶ فروردین ۱۴۰۱

ال‌جی الکترونیکس وارد تجارت کیوسک رستوران می‌شود

ال‌جی الکترونیکس فروش کیوسک‌های رستوران را در ماه آوریل آغاز می‌کند.

این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که به زودی سیستم کیوسک خودسفارش‌دهی را برای رستوران‌ها و کافه‌ها در کره جتوبی راه‌اندازی می‌کند و قصد دارد فروش خود را به بازارهای خارج از کشور در طول سال گسترش دهد.

به گفته ال‌جی الکترونیکس، این کیوسک دارای یک صفحه نمایش لمسی 27 اینچی است که بزرگتر از اندازه صفحه نمایش لمسی متوسط کیوسک (بین 22 تا 24 اینچ) محسوب می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس گفت که در این محصول از فناوری لمسی پیشرفته‌ای استفاده کرده که باعث می‌شود صفحه نمایش لمسی نازک‌تر و سبک تر شود. این فناوری در سال گذشته توسط وزارت تجارت، صنعت و انرژی به عنوان دوستدار محیط زیست تایید شد، زیرا میزان انرژی مصرفی در فرآیند تولید را کاهش داد.

برای نرم افزار سیستم، ال‌جی الکترونیکس با ارائه دهنده خدمات مالی NICE TCM همکاری کرد و نرم افزار این شرکت را برای کیوسک‌ها به کار گرفت.

طبق گزارش انجمن تجارت بین‌المللی کره که آوریل گذشته منتشر شد، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی کیوسک‌ها – که شامل کیوسک‌هایی برای سفارش‌دهی شخصی، تهیه بلیط و خدمات مالی است، 93 درصد افزایش یابد و از 17.6 میلیارد دلار در سال 2020 به 34.0 میلیارد دلار در سال 2027 برسد.

در این گزارش آمده است که بازار سیستم کیوسک خودسفارش‌دهی سریعتر از سایر بازارها رشد خواهد کرد و متوسط نرخ رشد سالانه 12.2 درصد است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید