۲۱ فروردین ۱۴۰۱

ال‌جی اولین دیوار مواج LED خود را به نمایش گذاشت

شرکت محصولات تجاری ال‌جی دیوار مواج LED خود را در دفتر دالاس به نمایش گذاشت.

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس امریکا یک نمایشگر “Wave Wall” متشکل از چندین نمایشگر OLED منحنی را معرفی کرد که یک نمایشگر یکپارچه و باکیفیت و وضوح بالا در دفتر AVI-SPL در دالاس را به نمایش می‌گذاشت.

این ویدیو وال یا دیوار ویدیویی دارای یک بورد 65 اینچی تعاملی دیجیتال ال‌جی است که اطلاعات راهیابی را ارائه می‌دهد. اتاق جلسه طبقه همکف دارای صفحه نمایش 136 اینچی All-In-One DVLED ال‌جی است.

طبق بیانیه مطبوعاتی، دفتر دالاس از ماموریت AVI-SPL به عنوان «ارائه‌دهنده راهکارهای توانمندسازی دیجیتالی که نحوه اتصال افراد و فناوری را برای ارتقای تجربیات، ایجاد ارزش‌های جدید و امکان شکوفایی و رشد سازمان‌ها را تغییر می‌دهد» پشتیبانی می‌کند.

اریک شریفر، مدیر مهندسی AVI-SPL، گفت: «ما برای تعداد زیادی از تابلوها و محتواهای سطح بالا قرارداد می‌بندیم، و هیچ مدرکی بهتر از پر کردن لابی شرکتی خود با این فناوری خیره‌کننده وجود ندارد. ما متوجه شدیم که این فضاها می‌توانند برای هر شریک، مشتری یا مهمانی که از ساختمان بازدید می‌کنند، نمایشگاهی برای محصولات و تخصص محسوب شوند. علاوه بر این، با تامین‌کنندگان مختلفی کار کردیم تا مناطق مختلف را با فناوری‌های مختلف تجهیز کنیم.»

دیوار مواج ال‌جی شامل 9 پنل OLED منحنی 55 اینچی در یک سازه است. هر پانل به صورت عمودی نصب شده است تا یک صفحه نمایش افقی 4K با ارتفاع 12 فوت را تشکیل دهد.

کوین بارلو، مدیر توسعه کسب و کار در Draper در این نسخه گفت: «ما از شراکت با AVI-SPL و ال‌جی در این پروژه هیجان زده بودیم و تخصص ما در طراحی پایه‌ها دقیقاً همان چیزی بود که آنها نیاز داشتند. این یک پروژه غیرمعمول بود، که نیاز به نصب نیمه دائمی با قابلیت جابجایی کل صفحه نمایش در یک لحظه داشت. پنل‌های OLED سبک‌وزن به ما امکان استفاده از یک طراحی دستی، بدون موتوریزه کردن را می‌داد که ساخت را ساده کرد. نتیجه نهایی این است که یک دیوار ویدیویی منحنی دائمی نصب شده که به راحتی قابل جابجایی است.»

علاوه بر این، محل دالاس دارای نمایشگرهای 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی ال‌جی 4K LED در سایر مناطق است.

شریفر در این انتشار گفت: «خم کردن نمایشگرهای OLED در محل، تحت راهنمایی متخصصان ال‌جی در محل، بسیار جالب و هیجان‌انگیز بود. یک میز منحنی وجود دارد که نمایشگر به آن وصل می‌شود، سپس یک ضامنی که شما می‌چرخانید، نمایشگر را به منحنی دقیقی که نیاز دارید خم می‌کند. کمک Draper و ال‌جی برای موفقیت این بخش از پروژه بسیار مهم بود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید