۰۷ مهر ۱۴۰۰

ال‌جی و ایجاد جامعه‌ای فراگیرتر از طریق فناوری اطلاعات

ال‌جی، به عنوان سازمانی که به طور کامل در حال ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه است، مسئولیت خود را به عنوان یک شهروند مشارکتی درک می‌کند. ال‌جی برای اینکه محصولات و خدمات خود را بیشتر برای همه افراد در دسترس قرار دهد، گروه مشاوره‌ای متشکل از متخصصان و افراد دارای معلولیت ایجاد کرد تا لوازم خانگی ال‌جی را در دسترس مخاطبان متنوع‌تری قرار دهد.

ال‌جی به عنوان یکی از اجزای کلیدی چارچوب مشارکت اجتماعی خود، سرمایه‌گذاری زیادی در نسل‌های آینده با برنامه‌هایی دارد که به طور خاص برای کمک و حمایت از رهبران فردا با تقویت مهارت‌ها و قابلیت‌های آنها در دنیای واقعی طراحی شده است. از سال 2011، ال‌جی برنامه جهانی چالش فناوری اطلاعات برای جوانان دارای معلولیت (GITC) را میزبانی می‌کند تا مهارتهای مفید فناوری اطلاعات را برای جوانان دارای معلولیت برای نیروی کار امروزی ارائه دهد.

اولین GITC به صورت کاملاً آنلاین برگزار می‌شود و قالب جدید امسال طوری طراحی شد که تا حد ممکن شرکت‌کنندگان از سراسر جهان بتوانند با استفاده از هر دستگاه متصل مانند لپ تاپ، رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت شرکت کنند. در ماه ژوئن، نزدیک به 500 شرکت کننده از 14 کشور برای شرکت در دور مقدماتی آنلاین گرد هم آمدند و تقریبا 80 درصد آنها در ماه اکتبر به فینال بازمی‌گردند.

شرکت کنندگان در چهار چالش طراحی شده برای آزمایش مهارت‌های رایانه‌ای خود شرکت کردند: جست‌وجوی پیشرفته متن و تصویر(eLifeMap) ، Microsoft PowerPoint و Excel (eTool)، ایجاد و ویرایش فیلم ها (eContent) و برنامه نویسی/ برنامه نویسی (eCreative).

علاوه بر این، ال‌جی برای رفع شکاف اطلاعات دیجیتالی در چهارمین انقلاب صنعتی، میزبان مجمع مجازی نوآوری و فراگیری در ماه نوامبر خواهد بود. شرکت‌کنندگان شامل نمایندگانی از وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی و سازمان غیردولتی بین‌المللی Save the Children هستند که برای بحث و بررسی مسائل و چالش‌های افراد دارای معلولیت در کشورهای با درآمد کم و متوسط در دسترسی به فرصت‌های اقتصادی گرد هم می‌آیند.

با کمک به جوانان دارای معلولیت برای استفاده کامل از توانایی‌های خود و توسعه مهارت‌های جدید برای نیروی کار امروزی، ال‌جی امیدوار است که شرکت‌کنندگان در GITC احساس کنند کمی به دستیابی به رویاهای زندگی خود نزدیک شده اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید