۱۰ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی، پرورش رویاها و اهداف جوانان دارای معلولیت

برنامه چالش جهانی فناوری اطلاعات برای جوانان دارای معلولیت (GITC) از زمان معرفی خود، با هدف ارائه فرصت‌هایی برای نسل بعدی جوانان دارای معلولیت است تا با تقویت مهارت‌ها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات، قدمی به رویاها و اهداف بزرگ خود بردارند.

بیایید نگاهی به برخی از برندگان سراسر جهان بیندازیم و ببینیم ال‌جی و برنامه GITC چگونه آنها را برای خلق داستان‌های موفقیت بیشتر توانمند کرده است.

چگونه ال‌جی و جوانان دارای معلولیت آینده بهتری را در کنار هم خلق کرده‌اند؟

 با استفاده از GITC به عنوان پله‌ای برای فعالیت‌های علمی و حرفه‌ای، بسیاری از جوانان دارای معلولیت همچنان به چالش کشیدن خود برای تحقق رویاهای خود حتی پس از مسابقه ادامه داده‌اند.

 ال‌جی متعهد به کمک و حمایت از نسل بعدی رهبران فناوری اطلاعات با معلولیت و ساختن آینده‌ای بهتر با آنها خواهد بود.

جوانان معلول داستان‌های موفقیت بیشتری را خلق خواهند کرد.

امسال، بیش از 320 شرکت کننده از 16 کشور برای تعقیب رویاهای خود به دور نهایی 2022 GITC پیوستند و گرد هم آمدند تا برخی از تجربیات خاص خود را به اشتراک بگذارند.

از طریق GITC، جوانان بیشتر و بیشتری که در عین ناتوانی‌هایی خود اهداف و رویاهای بزرگی دارند، همچنان به ایجاد داستان‌های موفقیت خود ادامه خواهند داد. در ادامه، بیایید برخی از آنها را بشنویم:

کیو چان اوت‌دام از کامبوج، متخصص فناوری اطلاعات و برنده مسابقات قهرمانی همه جانبه در GITC 2018:

«GITC طرز فکر و نگرش من نسبت به زندگی را تغییر داده است. اکنون، من بیشتر تلاش می کنم تا توانایی‌های خود را تقویت کرده تا این جهان را به مکانی بهتر و فراگیرتر تبدیل کنم.»

فایزا پوتری آدیلا از اندونزی، دانشجوی کارشناسی و برنده مسابقات قهرمانی همه جانبه در GITC 2018 :

«من دوست دارم مطالعات خود را دسترسی به تکنولوژی برای افراد معلول ادامه دهم.»

شین کی هون از کره، دانشجوی کارشناسی و برنده جایزه اطلاعات در سال 2011 GITC:

«من ناتوانی خود را هدیه‌ای برای تقویت می‌دانم و واقعاً معتقدم که اگر فقط به خودمان ایمان داشته باشیم می‌توانیم هر کاری انجام دهیم.»

وارینپورن تونگجامنوگ از تایلند، برنده نهایی در مسابقات قهرمانی 2022 GITC :

«من احساس می‌کنم خیلی خوشحالم که رهبر جهانی IT در سال جاری هستم. من معتقدم که این پیروزی تنها به من تعلق ندارد، بلکه متعلق به دوستان من و همه مردم تایلند است. من سخت کار خواهم کرد.»

کیئونگ مو از کره، برنده چالش اکسل Etool در GITC 2022 :

«من روزهای زیادی خیلی سخت کار کرده‌ام، زیرا فکر کردم این چالش فرصتی مناسب برای من خواهد بود تا رویای خود را به عنوان یک مقام رسمی IT پیگیری کنم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید