۳۱ مرداد ۱۳۹۵

یورو 2016 به خاطره ای فراموش نشدنی بدل شد

 برندگان سایت گل (ویژه پیش بینی مسابقات فوتبال یورو 2016) گلدیران

امیر حسین حاجی اسماعیلی نفر اول سایت گل (ویژه پیش بینی مسابقات فوتبال یورو 2016) گلدیران: مسابقات پیش بینی یورو 2016 باعث شد نگاهم به گلدیران خیلی تغییر کند، اینجا شرکتی هست که به علائق من توجه کرده و باعث شد خوشحال شوم. سایت گل برای نسل من طراحی شده بود و صادقانه بگویم، خاطره‌ای نیست که فراموش کنم.

  جوانی 18 ساله و پرانرژی است. علی رغم خواسته پدر حاضر نمی شود کلاه لبه دار را از سر بردارد و در طول مصاحبه با لبخندی روی لب می کوشد بهترین پاسخ ها را به سوالات بدهد.

امیر حسین حاجی اسماعیلی نفر اول سایت گل (ویژه پیش بینی مسابقات فوتبال یورو 2016) گلدیران است. خلاصه گفتگوی خبرنگار روابط عمومی گلدیران با ایشان را می خوانید.

داستان یک پیروزی

در زمان وبگردی بنر پیش بینی جام ملت های اروپا را دیدم. از مسابقات چند روز گذشته بود و عقب بودم، امید زیادی هم نداشتم برنده شوم. اما به خاطر علاقه به فوتبال و جذابیتی که مسابقه داشت،‌ شرکت کردم و کم کم امتیازات بالا رفت و روز آخر فینال را درست پیش بینی کردم و از همه آمدم بالاتر و نفر اول شدم.

اوج هیجان در سایت گلدیران

سایت پیش بینی مسابقات خیلی خوب طراحی شده بود. رقابت کاربرها هم عالی بود وتا هفته آخر هیچ برنده ای معلوم نبود. زمانی که پیش بینی را ثبت می کردیم و مسابقه شروع می شد، تصور هیجانی که آدم را فرا می گرفت، قابل توصیف نیست؛ فوق العاده بود.

البته تا قبل از فینال جنبه سرگرمی داشت. وقتی رسید به بازی فنیال استرس گرفتم. نمی توانستم پیش بینی کنم آیا جزو برندگان خواهم بود یا نه که لطف خدا بود فینال را درست پیشبینی کردم و یک دفعه اندازه چند مسابقه امتیاز گرفتم.

از مدیریت سایت جای تشکر دارد. کار با سایت خیلی راحت بود و هیچ ایرادی نداشت. جاهای دیگری هم مسابقه پیش بینی را برگزار کردند که جز ال جی همه آن ها در جریان مسابقات دچار مشکل شدند.

گلدیران یعنی خرید سالم

تا پیش از مسابقات، تنها چیزی که از گلدیران می‌دانستم، این بود که نمایندگی رسمی ال جی است و هر محصولی که بخواهیم بخریم باید به گلدیران ربط داشته باشد و اگر نداشته باشد ممکن است جنس قاچاقی باشد که معلوم نیست از کجا آمده و هیچ خدماتی هم به آن نمی‌دهند.

مسابقات پیش بینی یورو 2016 باعث شد نگاهم به گلدیران خیلی تغییر کند، اینجا شرکتی هست که به علائق من توجه کرده و باعث شد خوشحال شوم. سایت گل برای نسل من طراحی شده بود و صادقانه بگویم، خاطره‌ای نیست که فراموش کنم.

گلدیران دنیای یورو 2016 را تغییر داد

سایت پیش بینی جام یورو 2016 شرکت های ال جی و گلدیران طعم فوتبال را برایم دلچسب تر کرد.

علی آل حسین، کارشناس ارشد رشته مهندسی عمران و‌ عضو نظام مهندسی تهران است. با آرامشی خوشایند و دوستانه، فضای گفتگو را پر از انرژی مثبت می کند. آل حسین یکی از برندگان مسابقه پیش بینی جام یورو 2016 گلدیران است.

من و پسرم وارد بازی شده بودیم

به درخواست پسرم، در حال سرچ بودم که در میان لینک های گوگل چشمم به سایت گلدیران افتاد و بعد هر دو در مسابقه شرکت کردیم. طراحی سایت و سهولت دسترسی خیلی جالب بود.

همچنان که بازی ها انجام می شد و بنا به پیش بینی هایی که می کردیم، امتیاز می گرفتیم، این احساس بوجود می آمد که وارد یک بازی مجازی شده ایم؛ یعنی به نوعی ما در زمین به نفع تیمی که انتظار بردش را داریم، وارد زمین بازی شدیم و داریم تلاش می کنیم.

گلدیران پیشتاز احترام به مشتریست

گلدیران از انگشت شمار شرکت هایی است که در ایران به مسئولیت اجتماعی بها داده و فکر می کنم از این نظر پیشگام است. طراحی یک سایت برای پیش بینی فوتبال برای ما ایرانی های فوتبال دوست، ایده بسیار خوبی است. من به سهم خود در مدت برگزاری جام یورو 2016 نگاه بهتری به گلدیران و ال جی پیدا کردم.

گلدیران طعم بازی های یورو 2016 را شیرین کرد

 «سایت پیش بینی یورو 2016 گلدیران اعتماد شرکت کنندگان را به خوبی جلب کرد».

در حال خواندن اخبار سایت 90 بودم که زیر عکس ها بنر معرفی مسابقه پیش بینی گل را دیدم. فرآیند ثبت نام خیلی ساده بود. یک بار پیش بینی کردم، امتیاز گرفتم و انگیزه ای شد تا دوباره شرکت کنم و امتیازم را بالا ببرم. وقتی آدم پیش بینی می کند، مثل این است که داخل ورزشگاه نشسته و هیجان بازی خیلی بالا می رود. پیش بینی ام که درست در می آمد، خیلی خوشحال می شدم و می پریدم روی هوا.

پیش بینی فقط شانس نیست. استراتژی تیم ها، نقاط ضعف و قدرت آن ها را بررسی می کنیم و سعی می کنیم به یک جواب منطقی برسیم. سایت گل برای هر مسابقه سوالاتی هم گذاشته بود. این سوالات ما را وادار می کرد بیشتر فکر کنیم. گلدیران این فرصت را داد تا انگیزه ام را زیاد کنم و با اعتماد به نفس بیشتری به پیش بینی بپردازم. کلا، یک گام مثبت به جلو بود و امیدوارم در مسابقات بعدی، سوالات تکنیکی بیشتری اضافه شود.

امتیاز بزرگ سایت پیش بینی یورو 2016 سیستم انتخاب برنده بر اساس امتیاز بود. در قرعه کشی، یک نفر طول 30 رو شرکت می کند، زحمت می کشد و پیش بینی می کند؛ ولی ممکن است کسی برنده نهایی شود که فقط یک بار شرکت کرده است.

سایت مشکل نداشت. سایت‌های جاهای معتبر پر مشکل هستند. ‌خیلی راحت وارد سایت می شدیم، ثبت نام می‌کردیم و پیش بینی می‌کردیم و اصلا این طور نبود که سایت خراب شود یا مثلا مشکلی پیش بیاید یا امتیازات بد محاسبه شود. همه چیز دقیق و روی فرم بود که نشان داد گلدیران همه جای مسیر را خوب دیده است.

به طور کلی، شادی واقعی چیزی بود که تجربه کردم و لذت آن روزها را مدیون ال جی و گلدیران و سایت خوب گل هستم.

۲ نظر

eri ۲ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

من که راضی نبودم پدرم دراومد انقدر گفتم که امتیاز ۱۴ تا بازی منو ندادید که اخر سر هم ندادید من که ازتون نمی گذرم.

علی نجاتی ۵ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

باسلام منم از برندگان گلدیرانم ولی هنوز نه تماسی بامن گرفته شده نه جایزه ام ارسال شده

نظر دهید