۲۱ مهر ۱۴۰۱

مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس از کارمندان می‌خواهد برندی “برنده” ایجاد کنند

چو جووان، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، رویداد آنلاینی به نام “CEO F.U.N Talk” با حدود 7000 کارمند در 6 اکتبر برگزار کرد تا از آنها بخواهد این شرکت را به برندی برنده تبدیل کنند که مشتریان مشتاق آن هستند. این رویداد چهارمین باری بود که مدیرعامل با کارکنان خود به صورت آنلاین برای برقراری ارتباط با آنها برگزار کرد.

چو گفت:

«برای اینکه ال‌جی الکترونیکس به طور پیوسته در طول زمان و نسل‌ها محبوب شود، باید برندی را با ارزش و شخصیت خاص خود تثبیت کنیم. دو دارایی مهمی که باید برای آینده شرکت حفظ و توسعه دهیم، “مردم” و “برند” هستند. ما باید برندهای قوی‌تری بسازیم که مردم به دنبال آن‌ها بیفتند زیرا خواسته‌هایشان روز به روز متنوع‌تر می‌شود.»

شرکت الکترونیکس جهت‌گیری نام تجاری را برای ارائه “زندگی بهتر برای مشتریان و محیط جهانی بهتر از طریق راهکارهای نوآورانه زندگی هوشمند” با کارمندان به اشتراک گذاشت.

این سه ارزش کلیدی را به‌عنوان جهت‌گیری برند آینده شرکت تعیین می‌کند: کیفیت بدون سازش، نوآوری انسان محور و گرما برای تقویت لبخند.

گفتگو با یک جلسه پرسش و پاسخ با مدیریت و کارکنان دنبال شد.

چو در پاسخ به یک سوال در مورد نحوه ایجاد پایگاه طرفداران برند شرکت، گفت:

«ما با برقراری ارتباط فعال با مشتریان خود به آن دست خواهیم یافت و در عین حال فضاهای آفلاین بیشتری برای آنها ایجاد می کنیم تا خدمات و محصولات ما را تجربه کنند.»

وی افزود:

«برند ال‌جی الکترونیکس با جمع آوری داستان‌های کارکنان ما که از نزدیک با مشتریان ما کار می کنند ساخته شده است. من از کارکنان ما می خواهم که سفیران برند ال‌جی باشند تا در موقعیت فعلی خود ارزش مشتری ایجاد کنند.»

شرکت کنندگان در این رویداد همچنین نظرات خود را با چو به اشتراک گذاشتند و حدود 3000 نظر آنلاین گذاشتند.

یکی از دانشجویان دانشگاه از پنل مشاوره خارجی این شرکت در این مراسم گفت:

«ما می دانیم که ال‌جی بهترین لوازم خانگی را می‌سازد و از والدین خود شنیدیم که ال‌جی برند خوبی است، اما این شرکت باید آگاهی از برند خود را با نسل‌های جوان نیز افزایش دهد».

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید