۲۳ خرداد ۱۴۰۱

ابعاد جدیدی از طراحی را در تلویزیون OLED ال‌جی کشف کنید

طراحی قاب هنری هم تلویزیون و هم اتاق نشیمن شما را با لمسی از سبک شیک دکور می‌زند و بیشترین بهره را از عمق کم و شگفت‌انگیز تلویزیون OLED ال‌جی می‌برد. هر چه که در تلویزیون OLED ال‌جی تماشا کنید همیشه هنر خواهد بود.

مجموعه تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی از کیفیت صدای بسیار بهبودیافته‌ای برخوردار هستند که شما می‌توانید چشم‌ها و گوش‌های خود را با تجربه مشاهده ناب تصویر که توسط ال‌جی ساخته شده خشنود کنید.

پس، با تلویزیون LG Gallery Design، دیگر تلویزیون هم می‌تواند یکی از وسایل بی‌نظیر دکوراسیون منزل باشد. یک فناری بسیار باریک، ساده و درخشنده که در اتاق نشیمن شما جاخوش کرده است

کریم رشید در مورد تلویزیون LG Gallery Design چه می‌گوید؟

کریم رشید (طراح مشهور که به عنوان «مشهورترین طراح صنعتی در کل آمریکا» شناخته می‌شود) برای همکاری با ال‌جی در زمینه تلویزیون LG Gallery Design انتخاب شده است.

 او در مورد تلویزیون‌های OLED Galley Design ا‌ل‌جی می‌گوید:

«نوآوری و فناوری با طراحی همزیستی دارند و جدایی پذیر نیستند.»

«بسیار زیباست… خیلی شبیه تلویزیون به نظر نمی‌رسد و در عین حال، به اندازه یک شی بزرگ فضا را در اتاق نشیمن اشغال نمی‌کند»


تنوع در رنگ و اندازه؛ هنر در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف هویدا می‌شود

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در حال حاضر در اندازه‎‌ها و رنگ‌های بیشتری عرضه می‌شوند تا همخوانی بهتری با فضای داخلی خانه و سلیقه شخصی شما داشته باشند. شما می‌توانید از شش اندازه صفحه نمایش در بازه ۴۸ اینچی تا ۸۸ اینچی بزرگ انتخاب کنید. علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED ال‌جی را در رنگ‌های سفید وانیلی، تیتان، آبی و نقره‌ای تیره در اختیار دارید.

قابلیت نصب و مدیریت آسان

به همراه پایه LG Gallery Design، یک براکت همراه و لوازم جانبی ارائه می‌شود که به تلویزیون شما امکان می‌دهد تا سایر دستگاه‌های کوچک را نگه دارد. سیستم مدیریت کابل به شکل ویژه‌ای مهندسی شده است تا جلوه و حس تمام عیار یک گالری هنری را حفظ کند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید