۲۴ خرداد ۱۴۰۱

پلت فرم +Disney در تلویزیون‌های سازگار ال‌جی و بیش از 90 کشور

دارندگان تلویزیون ال‌جی در بیش از چهل کشور جدید در سراسر آفریقا، اروپا و خاورمیانه اکنون به محتوای شگفت‌انگیز و جذاب +Disney دسترسی دارند.

برنامه +Disney اکنون در تلویزیون‌های سازگار ال‌جی در بیش از چهل کشور و منطقه جدید در سراسر آفریقا، اروپا و خاورمیانه در دسترس است. تعداد بیشتری از دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی اکنون می‌توانند از بهترین فیلم‌ها و نمایش‌های دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان، نشنال جئوگرافیک و استار در یک مکان مناسب لذت ببرند، البته، تا زمانی که تلویزیون آنها دارای webOS از سال 2017 به بعد باشد.

انبوهی از محتوای درخواستی عالی در انتظار +Disney است. این سرویس پخش آنلاین دسترسی به صدها نسخه اصلی +Disney و هزاران قسمت از کتابخانه بزرگ شرکت والت دیزنی را به همراه مجموعه رو به رشد سرگرمی‌های انحصاری و اصلی فراهم می‌کند. فیلم‌های بلند، برنامه‌های تلویزیونی، محتوای کوتاه و مستندها همگی به راحتی دسته‌بندی می‌شوند، قابل جستجو هستند و برای پخش در صفحه نمایش بزرگ خانه در دسترس قرار دارند.

با تعدادی از آیتم‌های متعلق به دیزنی، از جمله دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان، مشترکان هیچ کمبودی در گزینه‌های مشاهده برای کاوش ندارند. +Disney انتخاب‌های قانع‌کننده‌ای مانند Obi-Wan Kenobi، Marvel Studios’s Ms. Marvel، The Kardashians و موارد دیگر را برای مشترکین به ارمغان می‌آورد.

برای لذت بردن از همه چیزهایی که سرویس +Disney ارائه می‌دهد، مشتریان ال‌جی می‌توانند به سادگی روی نماد +Disney در LG Home Launcher کلیک کنند یا دکمه مستقیم +Disney را روی کنترل از راه دور جادویی ال‌جی فشار دهند و نوع اشتراک خود را برای شروع تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود انتخاب کنند. برنامه +Disney در تلویزیون‌های ال‌جی که به‌راحتی در پلت‌فرم webOS ادغام شده است، تجربه‌ای بی‌نظیر و محتوای درجه یک فراوانی را برای هر سلیقه و علاقه ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های ال‌جی که دارای webOS هستند به کاربران این امکان را می‌دهند که در نوستالژی داستان‌های مورد علاقه همیشه یا هیجان اکشن زنده غرق شوند. فناوری OLED ال‌جی حداکثر جزئیات از هر صحنه را به ارمغان می‌آورد و برای این منظور، بهترین کیفیت تصویر در صنعت را به لطف نسبت کنتراست بی‌نهایت و سطح مشکی مطلق که توسط فناوری انقلابی پیکسل خودنورده OLED که نیازی به نور پس‌زمینه ندارد، ارائه می‌کند. تلویزیون‌های ال‌جی که با Dolby Vision و Dolby Atmos سازگار هستند، تجربه تماشای فوق‌العاده‌ای را برای خانه ارائه می‌کنند.

علاوه بر این، ویژگی‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی، از جمله هوش مصنوعی ThinQ و عملکرد جستجوی جهانی ال‌جی در سراسر پلتفرم، به‌طور یکپارچه با دیزنی پلاس کار می‌کنند.

ال‌جی که همیشه در تلاش برای ارائه بهترین تجربه کاربری و انتخاب محتوای موجود است، اکنون برنامه +Disney را در تلویزیون‌های ال‌جی سازگار در بیش از نود کشور در سراسر جهان ارائه می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید