۲۵ خرداد ۱۴۰۱

تماشای برنامه‌های ورزشی در سطح جهانی را با تلویزیون‌های OLED ال‌جی تجربه کنید

تلویزیون‌های OLED ال‌جی با صفحه نمایش بزرگ : بازی‌های بزرگ به نمایشگر بزرگ نیاز دارند.

تلویزیون‌های LG OLED حس حضور واقعی در بازی را به شما می‌دهند. صفحات نمایش 77، 83 و 88 اینچی بزرگ، بازی‌های بزرگ را با جزئیات نفس‌گیر به نمایش می‌گذارند و شما می‌توانید از هر زاویه اتاق تصویری شفاف ببینید.

چهار نفر روی یک کاناپه نشسته و یک تلویزیون بزرگ را تماشا می کنند که یک استادیوم فوتبال را که مملو از تماشاگر است ، نشان می دهد.

*صفحه نمایش بزرگ به مدل های 88Z1، 83C1، 77G1 و 77C1 مربوط می شود.

OLED Motion Pro؛ حرکات را با همه شکوهش تماشا کنید

از آنجا که تلویزیون‌های LG OLED از فناوری پیکسل خود نورده که یک به یک روشن می‌شوند، برخوردار هستند، می‌توانند ورزش‌های سرعتی را با تاری کمتر نسبت به تلویزیون‌های LED با نور پس‌زمینه به تصویر بکشند. OLED Motion Pro داده‌های سیاه را با مدت زمان انطباق وارد می‌کند تا تاری تصویر را کاهش دهد. این قابلیت حرکت روان‌تر و تجربه دیداری شفاف‌تر از قبل را ارائه می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد نظاره‌گر جزئیات سریع و ظریف هر نوع حرکت ورزشی باشید.

*OLED Motion Pro در مدل‌های G1 ،C1و B1 تعبیه شده است.

Sports Alert؛ اطلاعات خود را نسبت به تیم‌های محبوبتان به‌روز کنید

با Sport Alert هر لحظه درجریان فعالیت تیم‌های مورد علاقه خود باشید. به محض ثبت‌نام، گزارش‌های مربوط به نتایج، جدول زمان‌بندی بازی‌ها و زمان‌های شروع را دریافت خواهید نمود. همچنین می‌توانید با به‌روز‌ رسانی‌ خودکار در طول بازی‌ها تیم‌های مورد علاقه تان را دنبال کنید.

زوجی در حالی که روی کاناپه نشسته اند، مشغول تماشای بازی فوتبال از تلویزیونی هستند که اخبار مسابقه دیگری را در پایین و سمت چپ نشان می دهد.

انواع متفاوت گزارش‌های مربوط به نتایج، جدول زمان‌بندی بازی‌ها و زمان‌های شروع به صورت افقی در زیر تصویر فهرست می‌شوند.

صدای فراگیر بلوتوث؛ هر مسابقه را به بازی خانگی تبدیل کنید

صدای فراگیر بلوتوث به طور کامل شما را دریک فضای ورزشی سه بعدی غوطه‌ور می‌کند. تمام کاری که باید انجام دهید اتصال دو بلندگوی همسان بلوتوثی به تلویزیون LG OLED است. آنها را به عنوان بلندگوهای عقب قرار دهید تا برای انتقال حس یک بازی بزرگ، همراه با صدای تلویزیون با هم کار کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید