۲۵ خرداد ۱۴۰۱

مجموعه آشپزخانه Signature Kitchen Suite با فلسفه «True to Food» در میلان ایتالیا

هفته طراحی میلان بهشت دوستداران مبلمان و یکی از بهترین مکان‌ها برای بررسی جدیدترین طراحی آشپزخانه و لوازم خانگی است.

در نمایشگاه امسال طراحی جهانی ایتالیا، اجناس بسیاری از برندهای برتر جهانی، از جمله مبتکر معروف سبک زندگی، ال‌جی، به نمایش گذاشته شد. غرفه این شرکت منوی کاملی از رویدادهای خوشمزه را برای سال 2022 ارائه می‌کند و بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا ارزش منحصر به فرد و کیفیت استادانه مجموعه لوازم داخلی ممتاز Signature Kitchen Suite را تجربه کنند.

فلسفه True to Food در Signature Kitchen Suite بر اهمیت حفظ طعم اصلی مواد تازه متمرکز است و با درک کامل و قدردانی صمیمانه از سفر غذاهای خوب است. ال‌جی مفتخر است که نقش خود را در گام نهایی این سفر با تجهیزات پیشرفته Signature Kitchen Suite خود ایفا می‌کند؛ از جمله طیف‌های حرفه‌ای که برای پختن غذاهای محلی به روشی دقیق (خواه هواپز، القایی، گاز، تابه‌ای، کانوکشن واقعی یا بخار) که به بهترین وجه طعم‌های متمایز خود را حفظ می‌کند و به سنت‌های آشپزی محلی احترام می‌گذارد.

فلسفه “True to Food” را می‌توان در سراسر انواع فعالیت‌ها و نمایش‌ها – از جمله نمایش‌های آشپزی، پذیرایی مفهومی، آثار هنری مصور و مزه نوشیدنی – با همکاری سرآشپزها، هنرمندان و تأثیرگذارانی که ایده‌آل‌های برند را به اشتراک می‌گذارند، دید، بو کرد و چشید.

بیایید نگاهی به برخی از رویدادهای تعاملی، آموزنده و اغلب لذت‌بخشی بیندازیم که ال‌جی برای هفته طراحی میلان 2022 آماده کرده است.

برنامه‌های آشپزی سرگرم کننده با لوازم جدید مجموعه آشپزخانه سیگنچر

ال‌جی با بهره‌گیری از لوازم Signature Kitchen Suite، هر روز از جشن‌های یک هفته‌ای، تجربیات نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند و نمایش‌های آشپزی جذابی را برای افرادی برگزار می‌کند که برای هنر آشپزی ارزش قائل هستند و از غذاهای لذیذی که طعم اصلی مواد را می‌دهد لذت می‌برند.

بازدیدکنندگان می‌توانستند در نمایش‌های آشپزی شرکت کنند؛ این نمایش‌ها روش‌های پخت سنتی و دقت Signature Kitchen Suite Pro Range با عملکرد هواپز sous vide داخلی و اجاق القایی فوق‌العاده این برند را نشان می‌دهد. سرآشپز کریستوفر تومی با درست کردن غذاهای لذیذ و میزبانی میزگردهای پر جنب و جوش درباره لذت‌ها و فواید آشپزی اصیل، افراد حاضر را تحت تأثیر قرار داد. و برای ترکیبی نوآورانه از آشپزی و موسیقی الکترونیک، ال‌جی اجراهای روزانه را توسط سه نفر از هنرمندان ایتالیایی معروف به Food Ensemble ارائه می‌دهد.

 پذیرایی مفهومی: اشتراک‌گذاری طعم اصلی مواد محلی

غرفه ال‌جی، علاوه بر نمایش‌های سرگرم‌کننده آشپزی، حواس بازدیدکنندگان را با رویدادهای «کترینگ مفهومی» دو بار در روز مجذوب خود کرد. Mimosa Milano، یک پروژه آشپزی مستقر در میلان که توسط سرآشپز Mimosa Misasi رهبری می‌شود، از شرکت‌کنندگان با مجموعه‌ای از غذاهای خوب پذیرایی کرد این غذاها از مواد محلی، مانند گیاهان و ادویه‌های معطر و سرشار از طعم، که کاملاً حفظ شده و با استفاده از محصولات Signature Kitchen Suite تهیه شده‌اند.

به اشتراک گذاری ارزش‌های برند از طریق قدرت هنر

ارزش‌های اصلی برند Signature Kitchen Suite و فلسفه «True to Food» آن نیز از طریق هنر بارز تصویرگر، معمار و نویسنده ایتالیایی، کارلو استانگا، که دو اثر انحصاری را برای نمایشگاه هفته طراحی میلان ال‌جی خلق کرد، به اشتراک گذاشته شد. در داخل غرفه، ابتدا یک منظره شهری نمایش داده شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند روی آن بزرگ‌نمایی کنند تا لوازم Signature Kitchen Suite را کشف کنند، سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول و ویژگی‌های آن کلیک کنند. دومین اثر هنری که در خارج از نمایشگاه Signature Kitchen’s Milan Suite به نمایش گذاشته شد، تفسیر خلاقانه استانگا از شهر زیبای میلان را ارائه کرد.

مزه کردن نوشیدنی، تجربه آشپزی هنرمندانه را تکمیل کرد و به بازدیدکنندگان این فرصت را داد تا نوشیدنی‌های خنک‌شده را در دستگاه Column Wine Cellar  عمودی Signature Kitchen Suite و زیر پیشخوان Under-counter Wine Cellar امتحان کرده و مزه کنند.

برنامه‌های متنوعی از رویدادهای برگزار شده در هفته طراحی میلان به زیبایی فلسفه “True to Food” و ارزش منحصر به فرد برند داخلی شگفت‌انگیز ال‌جی را بیان کرد و با موفقیت افراد بیشتری را با فناوری های پیشرفته، طراحی شیک و ویژگی های مناسبی که مجموعه Signature Kitchen Suite را تعریف می کند آشنا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه رو به رشد محصولات Signature Kitchen Suite، به www.signaturekitchensuite.com/it_en/ مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید