۲۸ فروردین ۱۴۰۳

حضور پررنگ ال‌جی در Milan Design Week 2024

ال‌جی الکترونیکس (LG) در هفته طراحی میلان (Milan Design Week 2024) شرکت می‌کند، نمایشگاه جهانی طراحی که از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل برگزار می‌شود. نمایشگاه ال‌جی در هفته طراحی میلان با هدف افزایش حضور این شرکت در بازار محصولات توکار اروپا است که شامل غرفه‌ای در Salone del Mobile می‌شود و مربوط به بخش Signature Kitchen Suite و همکاری با Moooi در نمایشگاه سبک زندگی است.

ال‌جی از زمان راه‌اندازی لوازم توکار فوق ممتاز Signature Kitchen Suite به طور مداوم و استراتژیک حضور خودش در سراسر جهان را گسترش داده است. نمایشگاه IFA در سال گذشته که در آلمان برگزار شده بود، نشان‌دهنده معرفی مجموعه محصولات توکار از برند ال‌جی بود، محصولاتی که مکمل پیشنهادهای فوق ممتاز و تثبیت شده این شرکت است. در هفته طراحی میلان ۲۰۲۴، این شرکت به دنبال نشان دادن تعهد خودش به ارائه سبک‌های زندگی و آشپزی برتر، با طیف متنوعی از محصولات طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان است.

غرفه نمایشگاهی ال‌جی در Salone del Mobile مجموعه توکار فوق ممتاز Signature Kitchen Suite را به‌علاوه مجموعه‌ای از محصولات پیشرفته و زیبا از مجموعه گسترده‌تر لوازم آشپزخانه این شرکت را به نمایش گذاشته بود. برند Signature Kitchen Suite از طریق فلسفه True To Food خود اهمیت حفظ ارزش اصلی غذا را بیان می‌کند. همچنین مجموعه‌ای از راهکارهای آشپزی ال‌جی در اینجا وجود دارند که با اپ ThinQ ترکیب می‌شوند تا یک تجربه آشپزخانه هوشمندانه‌تر را به ارمغان بیاورند.

در طول هفته طراحی میلان، نمایشگاه Signature Kitchen Suite بازدیدکنندگان را با استایل پیچیده و فناوری‌های پیشرفته جدیدترین محصولات توکار این برند آشنا خواهد کرد. در همین حال نیز در نمایشگاه A Life Extraordinary در فضای نمایشگاهی Moooi، ال‌جی تصفیه‌کننده هوای PuriCare AeroFurniture خودش را با طراحی‌های متمایز و جدید Moooi معرفی خواهد کرد و همچنین محصولات جدید دیگری مانند فریزر زیرین InstaView با حالت MoodUP را نشان خواهد داد.

سبک زندگی آشپزی الهام‌بخش با لوازم آشپزخانه ال‌جی در Salone del Mobile

 نمایشگاه ال‌جی در Salone del Mobile ارزش و لذت اشتراک‌گذاری و مزه کردن غذای باکیفیت را به وضوح نشان می‌دهد. غرفه چشمگیر این شرکت که ۴۸۳ متر مربع مساحت دارد، توسط استودیوی معماری و طراحی تحسین شده GamFratesi طراحی شده، استودیویی که توسط انریکو فراتسی ایتالیایی و استین گام دانمارکی تأسیس شده است. مجموعه توکار Signature Kitchen Suite و مجموعه‌های آشپزخانه توکار و لوازم‌خانگی با برند ال‌جی در این غرفه ارائه شدند.

در میان محصولات به نمایش در آمده در اینجا نیز فر توکار ۶۰ سانتیمتری Signature Kitchen Suite با فناوری Gourmet AI دیده می‌شود. نوآوری هوش مصنوعی ال‌جی می‌تواند آنچه کاربر در حال پختن است را تشخیص بدهد و به طور خودکار نیز حالت آشپزی بهینه را از میان پایگاه داده ۱۳۰ دستور پخت خودش پیشنهاد بدهد. این فر جدید و خیره‌کننده همچنین دارای ProBake پیشرفته است که از فناوری اینورتر شرکت برای اطمینان از توزیع یکنواخت گرما برای پخت سریع و کارآمد استفاده می‌کند. اجاق گاز القایی Signature Kitchen Suite با ارائه راحتی و انعطاف‌پذیری پخت و پز، به کاربران این امکان را می‌دهد که هر اندازه یا نوع ظرفی را در هر نقطه از سطح پخت آن قرار بدهد. این امر از طریق توانایی اجاق گاز مجهز به هوش مصنوعی برای تشخیص و ردیابی موقعیت ظروف آشپزی امکان‌پذیر شده است.

یخچال فریزر LG InstaView با حالت MoodUP نیز در کنار یخچال درب فرانسوی InstaView با حالت MoodUP در غرفه این شرکت در این نمایشگاه به چشم خواهد خورد. علاوه بر بازدید از محصولات جدید ال‌جی، بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت همچنین فرصت آن را دارند تا از یک نمایش آشپزی پر جنب و جوش به میزبانی برند Signature Kitchen Suite لذت ببرند. این رویداد با حضور سرآشپز برجسته فابریزیو فراری است، کسی که غذاهای لذیذی را با استفاده از برخی از جدیدترین لوازم توکار مجموعه برند Signature Kitchen Suite تهیه خواهد کرد. سایر فعالیت‌های ویژه عبارت‌اند از Zero Wasting Oven Cooking با لوازم توکار ال‌جی، جلسات مزه شراب به میزبانی امانوئل ترونو و یک تجربه موسیقی و آشپزی منحصربه‌فرد با دی‌جی و آشپز دنیل دی میشل.

یخچال فریزر ۴۸ اینچی Signature Kitchen Suite جدید و محصولات شیک سری Transitional که شامل یخچال‌های ترکیبی توکار، اجاق‌های حرارتی القایی و مایکروویو است، بخشی از مجموعه گسترده ال‌جی را تشکیل می‌دهند که بازار داخلی اروپا را هدف قرار می‌دهند.

دقت و ظرافت با مجموعه‌های کپسولی جدید Signature Kitchen Suite

در نمایشگاه برند Signature Kitchen Suite، واقع در تقاطع خیابان معروف ویا مانزونی و میدان کاوور میلان، ال‌جی میزبان یک رویداد یک هفته‌ای آزاد برای عموم است و لوازم توکار پیشرفته خودش را همراه با مجموعه کپسولی جدید خودش با موضوع «هنر دقت» به نمایش می‌گذارد.

یک پیشرفت هیجان‌انگیز برای برند Signature Kitchen Suite همکاری با طراح مشهور بین‌المللی پاتریشیا اورکیولا است که یک کابینت مجسمه‌ای برای یخچال زیر پیشخوان این شرکت طراحی کرده است. این کابینت که برای مکان‌های مدرن ایده‌آل است، لوازم‌خانگی این برند را به یک اثاثیه زیبا تبدیل می‌کند. ادغام فناوری برتر Signature Kitchen Suite با هنر طراحی این طراح منجر به راهکاری عالی در سبک زندگی با حس و حال مجلل و دست‌ساز شده است. این کابینت در سه حالت و دو روکش چوبی و سیمنتو موجود است.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه همچنین می‌توانند SKINS Club را مشاهده کنند. یک کابینت فوق زیبا که برای انبار شراب زیر پیشخوان Signature Kitchen Suite و با همکاری شرکت معماری و طراحی بومی میلان یعنی m2Atelier طراحی شده است. این محصول دارای محفظه‌های جداگانه برای نگهداری شراب و سیگار برگ است و پوشش‌های قابل تنظیمی برای ظاهر شخصی ارائه می‌دهد.

همکاری انحصاری فناوری و هنر

ال‌جی در Salone dei Tessuti با Moooi همکاری کرده است تا یک تجربه خارق‌العاده ایجاد کند که در آن، فناوری و طراحی به طور یکپارچه با هم ادغام می‌شوند. فضای نمایشگاه، طراحی تکامل‌یافته و ویژگی‌های متفکرانه لوازم‌خانگی پیشگامانه ال‌جی مانند فریزر InstaView با حالت MoodUP، سیستم مدیریت لباس Styler، مراقبت از کفش Styler ShoeCase و تصفیه‌کننده هوای رومیزی PuriCare AeroFurniture را به نمایش می‌گذارد که با الگوی جدیدی از Moooi طراحی شدند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما هیجان‌زده هستیم که مجموعه گسترده و متنوع لوازم توکار خود را در هفته طراحی میلان امسال ارائه کنیم. ال‌جی به تقویت حضور خودش در بازار داخلی اروپا با محصولات فوق ممتاز Signature Kitchen Suite و لوازم توکار برند ال‌جی که برای برآورده کردن نیازهای مختلف مشتریان طراحی شده‌اند، ادامه خواهد داد.»

بازدیدکنندگان هفته طراحی میلان ۲۰۲۴ می‌توانند لوازم‌خانگی و آشپزخانه پیشرفته ال‌جی را در غرفه این شرکت در Milan Fairgrounds در نمایشگاه Signature Kitchen Suite و همچنین نمایشگاه Moooi در Salone dei Tessuti شاهد باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید