۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

همکاری جذاب ال‌جی با GamFratesi در هفته طراحی میلان 2024

هفته طراحی میلان (Milan Design Week) به‌عنوان بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه طراحی و اثاثیه جهان شناخته می‌شود که بهشتی برای علاقه‌مندان به زیبایی است. در رویداد امسال، نمایشگاه EuroCucina که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، جدیدترین ترندها در لوازم آشپزخانه و اثاثیه منزل را با حضور شرکت‎های بسیار بزرگی از این صنعت به نمایش درآورده است. ال‌جی که به طور منظم در رویداد Milan Design Week حضور دارد، توانسته نمایشی خیره‌کننده از لوازم آشپزخانه توکار ممتاز را در غرفه‌ای ارائه بدهد که توسط GamFratesi طراحی شده بود، استودیوی معماری و طراحی تحسین شده‌ای که توسط انریکو فراتسی ایتالیایی و استین گام دانمارکی تأسیس شده بود.

برای برجسته کردن هر دو سری فوق ممتاز Signature Kitchen Suite و محصولات توکار ال‌جی، طیف متنوعی از محصولات توکار نمایش داده شده به وضوح نشان دهنده تعهد این شرکت به ترویج یک سبک زندگی آشپزی الهام بخش حول محور لذت اشتراک گذاشتن و مزه کردن غذاهای با کیفیت است.

GamFratesi بیان کرده: «یک قسمت به‌یادماندنی در همکاری ما با ال‌جی، استراتژی متمایز برای Signature Kitchen Suite و لوازم توکار بود. این استراتژی متمایز به‌خوبی در طراحی غرفه منعکس شده است.»

گرد هم آمدن فلسفه True to Food از برند Signature Kitchen Suite که بر اساس اهمیت حفظ طعم اصلی مواد تازه پایه‌گذاری شده است و همچنین اصول طراحی GamFratesi باعث شده تا چشم‌انداز جدیدی برای طراحی آشپزخانه به وجود بیاید. تأکید ال‌جی روی مواد طبیعی با کیفیت با مواد طبیعی و عناصر طراحی که در خود غرفه نمایشگاه نیز گنجانده شده بودند، منعکس شده است و در عین حال تأثیر محیط زیستی و فرهنگی را روی سنت‌های مختلف آشپزی بازتاب می‌دهد. استفاده ظریف GamFratesi از چوب و سنگ باعث شده تا زیبایی جهان طبیعی برجسته شود و در عین حال توجه‌ها را به ارتباطی جلب می‌کند که هنگام پختن و مصرف غذای واقعی با کره زمین داریم.

GamFratesi خاطر نشان کرده: «نکات کلیدی که باید به آن‌ها توجه کرد، طراحی هر جزیره و مواد استفاده شده در آن است. هر جزیره نمایانگر یک قطعه اثاثیه مستقل است که زیبایی طراحی ما را بازتاب می‌دهد.»

در بخش‌های Signature Kitchen Suite این غرفه نیز GamFratesi لوازم آشپزخانه بسیار زیبا و توکار این برند را با مواد طبیعی و تزیینات تکمیل کرده است. هر آشپزخانه نمایانگر یک هماهنگی یکپارچه از لوازم، کابینت، پیشخوان و دکور است که قدرت تغییردهنده طراحی برای ایجاد مکانی خاص برای لذت بردن از آشپزی اصیل و زیبایی طبیعت را نشان می‌دهد.

بخش سرداب شراب Signature Kitchen Suite نیز خاطره‌انگیز، سرگرم‌کننده و در عین حال کاملاً شیک است و تأثیری ماندگار روی بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی گذاشته است. در اینجا GamFratesi از فرایند بلوغ شراب الهام گرفته تا فضایی آرام و تقریباً با حالت مراقبه ایجاد کند تا حال و هوای غنی و جوی همانند غار داشته باشد.

اگرچه هم‌افزایی بین لوازم توکار ال‌جی و طراحی‌های آشپزخانه GamFratesi غیر قابل انکار است، روند ادغام هموار این دو برای نمایشگاه هفته طراحی میلان بدون چالش نبوده است. با این حال، از طریق کنار هم قرار دادن دادن متفکرانه و هدفمند لوازم‌خانگی با عملکردهای متمایز و از طریق معرفی مفهوم پنل آماده ال‌جی، این دو شرکت نوآور به اتحاد نهایی از شکل و عملکرد دست پیدا کردند. نتایج آن نیز همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، خود گویای همه چیز است.

از طریق ادغام بی‌سابقه طراحی، فناوری و فضا با هم همکاری بسیار جذاب بین ال‌جی و GamFratesi شکل گرفته که نوع جدیدی از ارزش و سبک زندگی آشپزخانه‌ای را ارائه می‌کند. همان‌طور که در هفته طراحی میلان ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده بود، ال‌جی متعهد به همکاری با مبتکرانی هم‌فکر است که اشتیاق زیادی برای پیش بردن مرزها و ارتقای زندگی روزمره دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید