۱۸ خرداد ۱۴۰۱

مجموعه خیره‌کننده و نوآورانه آشپزخانه توکار Signature Kitchen Suite در هفته طراحی میلان

ال‌جی با محصولات پیشرفته آشپزخانه توکار، وضعیت فوق‌العاده پریمیوم خود را در بازار اروپا تثبیت می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) ماهیت برند لوازم آشپزخانه توکار فوق‌العاده خود را در هفته طراحی میلان 2022، ارائه می‌کند. این رویداد طراحی مشهور جهانی توسط Salone del Mobile از 7 تا 12 ژوئن برگزار می‌شود. ال‌جی از چهار سال پیش، زمانی که برای اولین بار در اروپا انتظارش را می‌کشیدند، جایگاه خود را در سراسر قاره با لوازم داخلی لوکس Signature Kitchen Suite که مورد استقبال اروپایی‌ها قرار گرفته، تقویت کرده است.

مجموعه توکار پیشرفته Signature Kitchen Suite کاملاً با آشپزخانه‌های موجود ادغام می‌شوند و طرح‌های نوآورانه را با فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کنند تا تجربه آشپزی را دوباره تعریف کنند. ال‌جی تحت تم True to Food، حداکثر کارایی، طراحی و دقت را به آشپزخانه ارائه می‌کند و همچنین تا رسیدن به میز شام، به غذا در هر سطحی احترام می‌گذارد. ال‌جی در غرفه خود به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا دیدگاه مجلل خود را برای یک زندگی آشپزی بهتر تجربه کنند؛ دیدگاهی که ارزش‌های اصلی هر عضو از مجموعه Signature Kitchen Suite را بیان می‌کند.

این ویترین چهار بخش منحصر به فرد و رویدادهای سرگرم‌کننده را ترکیب می‌کند تا به طور موثر کیفیت و ارزش‌های متمایز مجموعه شیک و پیچیده را منتقل کند. محصولات Signature Kitchen Suite به نمایش گذاشته شده، اجاق‌های جدید، ماشین ظرفشویی و کشوهای زیر پیشخوان، سبک زندگی مدرن و منحصر به فرد را با گزینه‌های رنگ و پانل شیک و معاصر و همین طور ظرفیت‌های جدید ارائه می‌دهند تا فضاهای مختلف آشپزخانه و فضای داخلی را متناسب و تکمیل کنند.

نمایشگاه ال‌جی چهار منطقه آشپزخانه را ارائه می‌کند: آشپزخانه طبیعت یکپارچه، آشپزخانه مد روز اروپایی، آشپزخانه مفهومی و گالری هنر گیاه‌شناسی.

آشپزخانه طبیعت یکپارچه طراحی یکپارچه محصولات و پرداخت‌های الهام گرفته از طبیعت را برجسته می‌کند.

در آشپزخانه مرسوم اروپایی، این شرکت در حال پرده‌برداری از طیف جدید لوازم آشپزخانه درجه یک خود است که شامل گاز 36 اینچ القایی، فر بخار، اجاق گاز سرعتی، محفظه نوشیدنی زیر پیشخوان و کشوی یخچال زیر پیشخوان با روکش کاملاً جدید است.

در آشپزخانه مفهومی، مجموعه گسترده Signature Kitchen Suite به نمایش گذاشته می‌شود و به محصولاتی با ظرفیت بزرگ شامل یخچال ۴۸ اینچی فرنچ دُر و یخچال ۴۸ اینچی Dual-Fuel Pro Range گسترش می‌یابد.

در نهایت، گالری هنر گیاه‌شناسی (Botanic Art Gallery) آثار هنری رسانه‌ای را با همکاری یک تصویرگر ایتالیایی، کارلو استانگا، که از مواد طبیعی محلی در آثارش استفاده می‌کند، به نمایش می‌گذارد.

در طول نمایشگاه Signature Kitchen Suite، رویداد جداگانه‌ای با عنوان «True to Food Itinerary» در پیازا کاوور، میلان برگزار می‌شود تا ارزش‌هایی را که به آن‌ها کمک می‌کند تا طعم اصلی و تازگی مواد را در طول تجربیات مشتری به خوبی طراحی شده حفظ کنند، به نمایش بگذارد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«هفته طراحی میلان نقطه عطفی در حضور ال‌جی در بازار لوازم توکار اروپا است. برای موفقیت در مجموعه Signature Kitchen Suite، ما با معرفی طرح‌های فوق‌العاده ممتاز و فناوری‌های پیشرفته که آینده طراحی داخلی آشپزخانه را شکل می‌دهند، در نظر داریم موقعیت خود را در این فضا گسترش داده و مستحکم کنیم.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل لوازم آشپزخانه توکار Signature Kitchen Suite، به www.signaturekitchensuite.it/it_en/ مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید