۱۸ خرداد ۱۴۰۱

نمایش آشپزخانه توکار Signature Kitchen Suite در هفته طراحی میلان

نوآوری برند داخلی فوق العاده ممتاز با اشتیاق به غذا

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) قرار است در طول هفته طراحی میلان 2022، مجموعه‌ای از رویدادهای شگفت‌انگیز را در نمایشگاه Signature Kitchen Suite در Piazza Cavour، میلان برگزار کند.

این نمایشگاه که از سال 2020 باز است، پیشنهادات لوکس Signature Kitchen Suite را ارائه می‌دهد. برند سیگنچر در حال ایجاد روندهای جدید در لوازم آشپزخانه داخلی است. راه‌حل‌های لوکس آشپزخانه داخلی ال‌جی که در سراسر اروپا، خانه لوازم داخلی تحسین شده، فناوری‌های نوآورانه و اشتیاق به غذا را ترکیب می‌کند تا پخت و پز دقیق، نگهداری از مواد غذایی و همچنین سبک و راحتی در سطح جدیدی را ارائه دهد.

نمایشگاه این برند فوق‌العاده شبیه یک گالری هنری زیبا و مدرن است که در آن سنت و نوآوری در هارمونی بی‌دردسر در کنار هم قرار می‌گیرند. این استودیو کاملا مکمل طراحی ساده لوازم پیشرفته Signature Kitchen Suite و یک دکوراسیون الهام‌گرفته از طبیعت توسط Calvi Brambilla است که یکی از معتبرترین استودیوهای طراحی داخلی میلان به شمار می‌رود.

بازدیدکنندگان می‌توانند ارزش منحصر به فرد Signature Kitchen Suite و لوازم خانگی ال‌جی را با کاوش در آکادمی غذای نمایشگاه و فضاهای داخلی انتخاب شده از جمله آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق رختشویی، ببینند و تجربه کنند.

در طول هفته طراحی میلان 2022، این نمایشگاه ارزش واقعی محصولات Signature Kitchen Suite را از طریق رویداد True to Food Itinerary نشان خواهد داد و مزایای سبک زندگی طبیعی را در معرض دید مصرف‌کنندگان می‌گذارد؛ یعنی جایی که مواد اولیه با استفاده از آخرین فناوری‌های ال‌جی تازه نگه داشته می‌شوند.

علاوه بر این، دوره‌های آشپزی به میزبانی مدیر تجربه غذایی Signature Kitchen Suite، سرآشپز مشهور، آندریا ویگنا، و داستان سرایی توسط معمار، تصویرگر و نویسنده، کارلو استانگا، و همچنین حضور هنرمندان و طراحان مبلمان معروف ارائه می‌شود. رویدادهای نمایشگاه با ارائه انواع تجربیات خوشمزه، اهمیت نگهداری و آماده‌سازی مناسب غذا و اشتیاق و تعهد Signature Kitchen Suite را برای به اشتراک گذاشتن فلسفه True to Food خود نشان می‌دهد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بازدیدکنندگان نمایشگاه ما در این هفته طراحی میلان، ارزش و هنر بی‌نظیر لوازم با برند فوق‌العاده ما را تجربه خواهند کرد و خودشان می‌بینند که چگونه ما برای ایجاد یک زندگی بهتر در همه بخش‌های خانه صادق می‌مانیم. ما به گسترش مجموعه لوازم داخلی خود برای بازار اروپا با محصولات با تکنولوژی بالا و طراحی خوب که نیازها و انتظارات باهوش ترین مصرف کنندگان را برآورده می کند، ادامه خواهیم داد.»

برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه Signature Kitchen Suite در میلان، به وب سایت www.signaturekitchensuite.it/it_en/ مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید