۱۱ دی ۱۳۹۷

فر توکار ال‌جی سیگنچر؛ مجهز به وای-فای و فناوری هوش مصنوعی SmartThinQ

مجموعه آشپزخانه توکار ال‌جی سیگنچر (SIGNATURE KITCHEN SUITE) مجهز به تمامی محصولات جدیدی است که کاملاً برای ادغام شدن با آشپزخانه‌های امروزی بازار اروپا طراحی شده‌اند.

این مجموعه لوکس آشپزخانه توکار سیگنچر ال‌جی برای اولین بار در بازار مشتریان اروپایی‌اش و در خلال بزرگترین نمایشگاه طراحی جهان با عنوانهفته طراحی میلان پرده‌برداری شد.

ال‌جی برای ارائه محصولات آشپزخانه‌ای با بهترین کیفیت از طریق همکاری با چندین برند لوکس لوازم منزل توانست لوازم آشپزخانه خود را در فضای نمایشگاه میلان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

این محصولات شامل فر توکار بدون دسته با پنل کنترل روی بدنه و گاز القایی روی آن، نمایشگر ۷ اینچ LCD لمسی و شیشه مشکی می‌شود. فر مبتکرانه ال‌جی قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند پخت با بخار و پخت کانوکشن یا حرارتی دارد تا خوششمزه‌ترین و البته سالم‌ترین غذاها را برای شما مهیا کند. قابلیت ProHeat نیز گرمای داخل فر را به صورت یکنواخت در سرتاسر آن پخش می‌کند.

با Speed Clean نیز می‌توان باقیمانده غذاهای طبخ شده را سریع و آسان پاک کرد. تمام لوازم خانگی مجموعه آشپزخانه توکار سیگنچر از قابلیت اتصال وای-فای و فناوری هوش مصنوعی SmartThinQ برخوردارند؛ پلت‌فرم بازی که می‌تواند کنترل گستره وسیعی از محصولات را در خانه و با استفاده از برنامه کاربردی رایگان در اندروید و iOS بر عهده بگیرد.

طراحی این مجموعه تجسمی از روح استادکاری بی‌نظیر، عملکرد مبتکرانه، قابلبیت استفاده پیشرفته و خدمات ممتاز است. در اوایل ماه آوریل، مجموعه فر و اجاق گاز ال‌جی به عنوان بهترین بهترین‌ها در جشنواره Red Dot Design Awards مقام اول را کسب کرد؛ این یکی از سه افتخار برتر طراحی در دنیا علاوه بر جشنواره‌های طراحی iF Design Awards و IDEA است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید