۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

وب‌سایت سخت‌افزار: تست مقاومت پرچمدار جدید ال‌جی – LG G8 ThinQ

وب‌سایت سخت‌افزار:  ال‌جی در ماه اپریل از پرچمدار جدید سری G رونمایی کرد. LG G8 ThinQ با مشخصاتی شبیه به یک گوشی بالارده معمول اما با قابلیت‌های منحصر به‌فرد ارائه شده است. جی8 تین‌کیو مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی P-OLED، چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3500 میلی آمپرساعتی می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است که با یک سنسور ToF سه‌بعدی همراه شده است. اما LG G8 ThinQ در دو نسخه متفاوت دوربین اصلی (دوگانه 12+16 مگاپیکسلی و سه گانه 12+16+12 مگاپیکسلی) به بازار عرضه خواهد شد.

تست مقاومت گوشی LG G8 ThinQ

گوشی پرچمدار ال‌جی به‌تازگی معرفی شده است و برای آنکه بدانیم آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا نه، بد نیست که از میزان مقاومت این دستگاه آگاه شویم. برای کشف این موضوع بهترین کار اینست که به سراغ کانال یوتیوبی JerryRigEverything برویم. زک نلسون در جدیدترین ویدئوی خود به سراغ ال‌جی G8 ThinQ رفته است تا با شکنجه‌های همیشگی خود میزان مقاومت این دستگاه را مورد ارزیابی قرار دهد.

1417165be626ecf9d821e8ae256f23c9c08cb7f5

مانند همیشه این تست با آزمون خراشیدگی صفحه نمایش آغاز می‌شود. تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای این آزمون به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ی جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. تست خراشیدگی برای قاب پشتی گوشی نیز ادامه پیدا می‌کند. قاب فلزی گوشی و دوربین‌های عقب و جلو و سنسور اثر انگشت هم از اجسام تیز زک در امان نخواهند ماند. البته نکته جالب درخصوص طراحی دوربین‌های پشتی این گوشی اینست که آنها در زیر پنل شیشه‌ای جای گرفته‌اند و از آسیب به دور خواهند ماند.

LG-G8-ThinQ-Durability-Test-10

در مرحله دوم این تست، صفحه نمایش گوشی  در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. و در نهایت شدیدترین قسمت تست گوشی آزمون خمیدگی است که توسط دو دست زک نلسون و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد.

Schermafbeelding_2019-05-04_om_13.41.37

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های گوشی ال‌جی جی8 تین‌کیو ژست‌های هوایی این دستگاه است که در آنها کاربر بدون تماس با گوشی می‌تواند فرمان‌هایی اجرا کند. یک قابلیت احراز هویت دیگر در این گوشی تعبیه شده است که در آن قفل دستگاه توسط تشخیص کف دست کاربر باز خواهد شد. زک نلسون وعده داده است که به زودی در کالبدشکافی ال‌جی G8 ThinQ توضیحات بیشتری درخصوص قابلیت‌های جدید این گوشی ارائه خواهد داد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی تست مقاومت این گوشی را تماشا بفرمایید: (لینک دانلود ویدئو)

منبع: وب‌سایت سخت‌افزار

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید