۲۳ بهمن ۱۳۹۷

روش سفارشی یا غیرفعال کردن بریدگی بالای نمایشگر در ال‌جی G7 ThinQ

با ناچ یا بی ناچ؟ مسئله این است!

بریدگی یا ناچ (notch) در قسمت بالای نمایشگر یکی از ویژگی‌ها یا امتیازاتی است که می‌توان در ال‌جی ‌G7 ThinQ و خانواده آن یافت. با استفاده از این بریدگی هم می‌توانید از نمای استاندارد و نهایت تجربه تمام صفحه با بریدگی بالای نمایشگر در LG G7 ThinQ بهره ببرید و هم می‌توانید آن را به سلیقه خود سفارشی کنید و در قسمت لبه بالای نمایشگر نوار اعلان‌های ممتد و یکدستی را به عنوان نمایشگر دوم داشته باشید.

اما در هر حال، اکنون که این گوشی بعد از انتظار طولانی وارد بازار شده است، شاید ویژگی بریدگی بالای نمایشگر که این روزها در تلفن‌های هوشمند بسیار رواج پیدا کرده است مورد پسند برخی از مشتریان نباشد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به شیوه‌های سنتی و قدیمی پایبند بوده و دلتان می‌خواهد نمایشگر تلفن هوشمند جدیدتان بریدگی جدید را در قسمت بالایش نداشته باشد، اصلا جای نگرانی نیست. ال‌جی به فکر شما هم بوده است و این امکان را برای شما فراهم کرده که در صورت نیاز آن را سفارشی یا غیرفعال کنید.

g7-notch-controls

برای غیرفعال کردن بریدگی بالای نمایشگر، کافیست به بخش تنظیمات یا Setting در گوشی ال‌جی ‌G7 ThinQ یا G7 ThinQ Plus خود بروید و از آنجا وارد بخش نمایشگر یا Display شوید. حالا، به قسمت صفحه نمایش جدید دوم یا New Second Screen رفته و کلید Custom radio را انتخاب کرده و روی دایره سیاه پایین ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید شیوه نمایش گوشه‌های این برنامه‌ کاربردی را تغییر دهید، می‌توانید در بخش App Corners تنظیمات لازم را اجرا کنید.

به زبان ساده‌تر، مسیر زیر را بپیمایید:

    Settings > Display > New Second Screen > Custom radio 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید