۱۷ خرداد ۱۴۰۱

جدیدترین لوازم و راهکارهای پیشرفته ال‌جی در هفته طراحی میلان

ال‌جی شرکتی است که تجارب مشتری‌محور خود  را با طراحی ویژه به ایتالیا می‌آورد تا ضمن نمایش پیشنهادات پیشرفته، فلسفه طراحی متمایزی را منتقل کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) فلسفه طراحی انسان‌محور خود را در هفته طراحی میلان، از طریق مشتریان مختلف با طراحی متفکرانه به اشتراک می‌گذارد. این رویداد طراحی مشهور جهانی از 7 تا 12 ژوئن توسط Salone del Mobile برگزار می‌شود. تجربیات. این رویداد به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری طراحی جهان، 370000 شرکت کننده از 188 کشور را با جدیدترین مفاهیم طراحی مبلمان در 2100 غرفه آشنا می‌کند.

ال‌جی در میلان، محصولات توکار پیشرفته Signature Kitchen Suite را معرفی خواهد کرد. این محصولات کاملاً با آشپزخانه‌های موجود ادغام می‌شوند و طراحی‌های نوآورانه را با فناوری‌های پیشرفته ترکیب می‌کنند تا تجربه آشپزی را دوباره به تصویر بکشند. ال‌جی با تم True to Food خود، از غرفه بزرگ 400 متر مربعی Signature Kitchen Suite استفاده می‌کند تا اهمیت حفظ ارزش اصلی مواد را تا زمان آبیاری ارائه دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند با قدم زدن در چهار بخش منحصربه‌فرد و شرکت در رویدادهای مختلف جذاب، زندگی و تجربه آشپزی بهتری را به طور کامل تجربه کنند، که همگی کیفیت و ارزش‌های متمایز مشتری را در خط تولید شیک و جذاب آن نشان می‌دهند.

 

رویداد True to Food Itinerary ال‌جی همزمان با نمایشگاه میلان، در نمایشگاه Signature Kitchen Suite در Piazza Cavour، میلان برگزار می‌شود. در اینجا، این شرکت ارزش‌هایی را نشان می‌دهد که طعم اصلی و تازگی غذا را از طریق تجربیات مشتری کاملاً ساخته شده حفظ می‌کند.

ال‌جی و برند مبلمان ایتالیایی ممتاز Molteni&C S.p.A برای ارائه سبک سازش ناپذیر و عملکرد پیشرفته برند LG SIGNATURE همکاری خواهند کرد. این همکاری به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌دهد که هم به صورت مجازی و هم فیزیکی محصولات نوآورانه را تجربه کنند. همچنین، فیلم کوتاه Hide and Seek به مدت کل هفته نمایش داده خواهد شد تا محصولات پیشرفته LG SIGNATURE و مبلمان ظریف Molteni&C را برجسته کند.

این شاهکار بصری که توسط LG SIGNATURE تولید و توسط فرانچسکا مولتنی، کارگردان هنری و بصری تأثیرگذار بنیانگذار MUSE Factory of Projects ساخته شده است، شراکت LG SIGNATURE و Molteni&C را به نمایش می گذارد تا زیبایی آنچه این دو برند نمایانگر آن است را ابراز کند. این محصولات در کنار رویدادهای « HIDE & SEEK» اجرای ویژه ای خواهند شد تا با طراحان داخلی و معماران برای یادگیری و لذت بردن دیدار شود.

ال‌جی با همکاری برند هلندی ممتاز Moooi، در حال شیک تر کردن مدل‌های LG OLED Objet Collection Easel (65Art90) و Posé (LX1) است. این همکاری با ادغام تلویزیون‌های پیشرفته لایف استایل با طراحی‌های خارق‌العاده‌اش، نمایشگاه امضای Moooi را با نام « A Life Extraordinary » در بر می‌گیرد. مجموعه ال‌جی LG OLED Objet Collection که نشان‌دهنده یک مسیر هیجان‌انگیز جدید برای تلویزیون است، همچنان شهرت جهانی ال‌جی را به عنوان یک مبتکر سبک زندگی تقویت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم آشپزخانه داخلی Signature Kitchen Suite، از وب سایت Signature Kitchen Suite دیدن کنید یا از نمایشگاه تعاملی LG SIGNATURE بازدید نمایید تا یک تجربه پنهان و جستجوی منحصر به فرد در طول هفته طراحی میلان برای همه میسر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید