۲۶ خرداد ۱۴۰۱

جشن اولین نسخه از مجله وُگ ویژه طراحی داخلی با نمایش محصولات شیک ال‌جی: Vogue Polska Living

طراحی داخلی ترکیبی از هنر و فناوری است و محیطی زیبا و کاربردی را برای افرادی که از فضا استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند. پس از گذشت دو سال از همه‌گیری کرونا که بسیاری را در خانه نگه داشت، تعداد صاحبان خانه‌هایی که می‌خواستند فضاهای خود را زیبا کنند، افزایش یافت و در نهایت منجر به افزایش علاقه به طراحی داخلی شد.

با دانستن این موضوع، مجله Vogue ، مجله محبوب در سراسر جهان، یک نسخه ویژه از مجله خود را به طراحی و دکوراسیون داخلی، با عنوان “Vogue Polska Living” اختصاص داد. به مناسبت اولین نسخه آن، یک مراسم جشن در مرکز تجاری بانکی (Banking Business Center) در ورشو، لهستان، با حضور بیش از 400 نفر از جهان فرهنگ و هنر مانند افراد مشهور، هنرمندان و طراحان مد برگزار شد.

همکاری ال‌جی با Vogue Polska Living یک مشارکت اساسی از برندهای ممتاز است که محصولاتی با بالاترین کیفیت ارائه می‌کنند. ال‌جی لهستان به‌عنوان شریک فناوری این رویداد، از این فرصت استفاده کرد و تلویزیون‌های OLED ال‌جی و لپ‌تاپ‌های گرم ال‌جی، محصولات ممتاز با طراحی‌های شیک و فناوری پیشرفته را ارائه کرد که کاملاً با فضای داخلی بزرگ و خیره‌کننده مرکز تجارت بانکی مطابقت دارد.

ال‌جی تحت شعار برند «هنر الهام‌بخش فناوری، فناوری مکمل هنر»، همچنان به تولید محصولات نه تنها با فناوری به‌روز، بلکه با طرح‌های همیشگی که برای پروژه‌های طراحی و همکاری با هنرمندان مختلف عالی هستند، ادامه می‌دهد. خانه پروژه اخیر ال‌جی لهستان و Paweł Jurkiewicz، مکانی نمادین که با هشت تلویزیون مختلف ال‌جی تزئین شده و به طور یکپارچه با فضای داخلی مدرن خانه ترکیب شده است، در اولین نسخه Vogue Polska Living به نمایش گذاشته شد.

در میان 300 صفحه مجله، الهامات بصری بیشتری برای چشیدن وجود دارد. عکس روی جلد شماره اول توسط Katarzyna Gatkowska، عکاس با تجربه برجسته با جلد و عکاسی برای مجلات داخلی بین المللی گرفته شده است. در میان آنها، برخی از بهترین طرح‌ها از سراسر جهان از جمله اقامتگاه کالیفرنیایی بازیگر آمریکایی گوئینت پالترو و همچنین پروژه‌های مدیریت شده توسط زوزا و پیوتر پارادوفسکی، که یک دفتر طراحی محبوب در کراکوف را اداره می‌کنند و در میان 100 طراح خلاق از نظر Architectural Digest معرفی شدند، قرار دارند.

ال‌جی به ایجاد و معرفی محصولاتی با فناوری پیشرفته با طراحی‌های بی‌عیب و نقص ادامه خواهد داد که می‌تواند به طراحان و صاحبان خانه کمک کند تا دیدگاه خود را به فعلیت برسانند و به طور هماهنگ هر دکوراسیونی را تکمیل کنند.

ارائه شده توسط ال‌جی لهستان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید