۲۶ خرداد ۱۴۰۱

با تلویزیون OLED ال‌جی، پتانسیل خود را در بازی‌ آزاد کنید

با تأخیر ورودی کم و زمان پاسخ 1ms در تلویزیون‌های OLED ال‌جی، از مسابقه عقب نمانید.

تلویزیون‌های LG OLED با زمان پاسخگویی باورنکردنی 1ms، تأخیر ورودی بسیار کمی دارند. این قابلیت به شما اطمینان می‌دهد هر حرکتی که روی کنترلر وارد کنید، بلافاصله روی نمایشگر، نمایش داده می‌شود که به شما نسبت به رقیبانتان برتری داده و شانس بیشتری برای برد به شما می‌دهد.

نشان تأخیر ورودی کم نشان زمان پاسخ 1ms

در هنگام پخش بازی در LG OLED، با فشار دادن هم زمان دکمه کنترلر، مبارزی با اسلحه به سمت دشمن شلیک می‌کند در حالی که در LED با تأخیر مشاهده می‌شود. (ویدیو را پخش کنید)

گیمینگ پیشرفته؛ جدیدترین و بهترین مشخصات

مدل‌های C1 و G1 تلویزیون LG OLED اولین‌ها در جهان هستند که با پشتیبانی از Dolby Vision® HDR باور نکردنی در 120 هرتز 4K برای گیمینگ، تجربه بازی را به سطحی که تاکنون مشاهده نشده است، ارتقا می‌دهند. تلویزیون‌های LG OLED علاوه بر پشتیبانی از VRR* و ALLM* برای ایجاد همخوانی در تغییرات فریم ریت و کاهش بریدگی تصویر، از HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت با انتقال حرکت‌های سریع و محیط بازی یکپارچه (همگی در بالاترین رزولوشن) تاری و سایه اندازی تصویر را تا سطوحی که به سختی قابل مشاهده باشد، کاهش می‌دهد.

بهینه‌ساز بازی؛ تمام تنظیمات بازی شما در یک جا

بهینه‌ساز بازی برای گونه‌های مختلف بازی از قبیل FPS ،RPG و RTS تنظیمات بهینه‌ای را فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای کنترل بیشتر روی تنظیمات تصویر و صدا به همه چیز در یک مکان دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌‌توانید بین فناوری‌های VPR ،NVIDIA G-SYNC و™ AMD FreeSync نیز تغییر وضعیت دهید. این کنترل اضافی اطمینان می‌دهد که همه بازی‌های شما با تاخیر پرش و بریدگی کمتر، شفاف و روان خواهد بود.

داشبورد بازی؛ دسترسی سریع به تنظیمات در طول گیم پلی

داشبورد جدید بازی یک منوی ساده است که به شما امکان می‌دهد برخی از تنظیمات بهینه‌ساز بازی را در حین بازی به سرعت بررسی یا تنظیم کنید. در حالی که داشبورد باز است، می‌توانید به حالت بهینه بازگردید تا به تنظیمات بیشتر دسترسی پیدا کنید یا رنگ منو را در حین بازی تغییر دهید.

*این سرویس از نیمه دوم سال در دسترس خواهد بود.

*NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync™ Premium فقط در مدل‌های Z1، G1، C1 و B1 پشتیبانی می‌شوند.

Nvidia G-SYNC؛ یک مزیت رقابتی جدی

ال‌جی به همکاری خود با پیشروی این صنعت NVIDIA، ادامه می‌دهد تا تلویزیون LG OLED را به تنها تلویزیون سازگار با G-SYNC تبدیل کند. تلویزیون‌های LG OLED از دقت و کنترل پیکسل‌های خود نورده مجزا بهره می‌گیرند تا به مزایای کامل سازگاری با G-SYNC دست یابند که امکان پاسخ سریع و گیمینگ روان‌تر را حتی در رزولوشن بالا امکان پذیر می‌سازد.

*NVIDIA G-SYNC با کارت‌های گرافیکی RTX 20، RTX 30 و GTX 16 سازگار است. GPU های قدیمی‌تر از G-SYNC پشتیبانی نمی‌کنند.

*NVIDIA G-SYNC فقط در مدل‌های Z1،G1،C1 وB1 پشتیبانی می‌شود.

اجرای بازی‌ها را در بهترین کیفیت ببینید.

ما همچنین با AMD همکاری کردیم تا FreeSync™ Premium را به تلویزیون‌های LG OLED بیاوریم. لرزش و تأخیر کمتر، امکان انجام بازی‌های اکشن را در بهترین شرایط خود با محیط بازی شفاف و روان فراهم می‌سازد.

*AMD FreeSync™ Premium فقط در مدل‌های Z1،G1،C1 وB1 پشتیبانی می‌شود.

تلویزیون LG OLED و XBOX سری X به هم می‌پیوندند.

موقعیت رویایی خود را طوری کامل کنید که کسی نظیرش را ندیده باشد.

تصور کنید چه می‌شود وقتی که تلویزیونی با بیشترین نوآوری، و سریع‌ترین و قدرتمندترین محصول Xbox به هم برسند. امکان پاسخ سریع، گرافیک روان و گیرایی پیشرفته با Dolby Vision IQ و Dolby Atmos در تلویزیون‌هایی که از آنها پشتیبانی می‌کنند. برای بازیکنان حرفه‌ای که هم با کنسول و هم با رایانه شخصی بازی می‌کنند، چهار درگاه HDMI 2.1 برای اتصال بیشتر فراهم شده است. خود را برای پیروزی آماده کرده و از تمام پتانسیل خود استفاده کنید.

*Xbox سری X هم از Dolby Atmos (هنگام اجرا در دسترس است) و هم از Dolby Vision (به زودی در دسترس قرار می‌گیرد) پشتیبانی می‌کند.

*مدل A1 از HDMI 2.1 پشتیبانی نمی‌کند.

HGiG؛ لذت یک گیمینگ HDR واقعی

ال‌جی برای اطمینان از بهترین تجربه بازی HDR به بزرگترین توسعه‌دهندگان و شرکتهای فناوری در صنعت بازی پیوسته است. HGiG همراه با کیفیت تصویر ارائه شده توسط پیکسل‌های خود نورده، گرافیکی ارائه می‌دهد که به بهترین شکل با مشخصات و سطح عملکرد تلویزیون شما مطابقت دارد. با اطمینان خاطر تعداد زیادی از گزینه‌های بازی را در اختیار داشته باشید چرا که تلویزیون LG OLED هرکدام از آنها را همانگونه که مد نظر توسعه دهندگان است، نمایش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید