۰۳ خرداد ۱۴۰۰

ال‌جی پیوند هنر و فناوری را با آثار هنری سه‌بعدی شگفت‌انگیز جشن گرفت

اهالی نیویورک و لندن در Times Square و Piccadilly Circus یک تجربه هنری سه‌بعدی جذاب در بیلبوردهای دیجیتال عظیم‌الجثه و با کیفیت بالا در این دو شهر بین‌المللی را پذیرا شدند.

این نمایش ویدئویی 75 ثانیه‌ای یک اثر هنری سه‌بعدی خیره‌کننده است که پیوند هنر و فناوری را جشن می‌گیرد؛ ارتباطی که در قلب فلسفه اصلی LG SIGNATURE یعنی Art Inspires Technology، Technology Complete Art (فناوی مکمل است و هنر روح‌بخش) وجود دارد.

Close_Wine-Cellar

این اثر هنری انحصاری از دیوید مک لئود با عنوان انقلاب هنری (Art Revolution) نشان‌دهنده تکامل مداوم محصولات LG SIGNATURE و همگرایی یکپارچه فناوری پیشرفته و طراحی چشمگیری است که برای تعریف برند برتر ارائه شده است. بیلبوردهای الکترونیکی که برای جلب توجه همه رهگذران طراحی شده‌اند، قبل از اینکه از محدودیت‌های نمایشگرهای غول‌پیکر فرار کنند و بدون وزنه به آسمان بروند، با حباب‌های سه بعدی متحرک از محصولات برتر LG SIGNATURE پر می‌شوند.

OOH_01

این اثر هنری ابتکاری با الهام گرفتن از هر یک از محصولات متمایز این برند، مزیت‌های منحصر به فرد آنها را از طریق تصاویر انتزاعی و پویا بیان می‌کند. به عنوان مثال، انیمیشن برای یخچال LG SIGNATURE نماد اتصال محصول به غذاهای تازه است و هنر برای لباسشویی ال‌جی تمرکز بر مراقبت از لباس و پارچه است. انگورهای غلیظ عملکرد Wine Cellar را نشان می‌دهند در حالی که تلویزیون OLED درخشان ال‌جی با رنگ‌های غنی و بی نهایت نشان داده می‌شود.

David-Leod

هنر الهام بصری کار هنرمند استرالیایی و تصویرگر سه‌بعدی، دیوید مک لئود است. مک لئود که به دلیل رویکرد چند رشته‌ای خود مشهور است، قبل از تبدیل شدن به یک هنرمند سه‌بعدی مورد تقاضا ، کار خود را در زمینه طراحی وب سایت و تبلیغات دیجیتال آغاز کرد.

OOH_03

هنر و فناوری در این انتقال نقش اساسی داشتند زیرا توسعه سریع فناوری در فضای سه‌بعدی دیوید را قادر می‌سازد تا هنر خود را به سطح کاملا جدیدی برساند. مک لئود در طول زندگی حرفه‌ای خود، همیشه بر واکنش احساسی مخاطب خود به بافت و حرکت تمرکز کرده و این عناصر را به زبان تصویری خود ترجمه کرده است.

LG-SIGNATURE_London
ال‌جی سیگنچر با یکپارچه‌سازی هنر و فناوری، همچنان با راهکارهای ابتکاری و لوکس در سبک زندگی خود، تجسم چشم‌انداز Art of Essence، به ایجاد زمینه جدید ادامه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید