۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

با نمایشگر IPS ال‌جی، زیبایی را کشف کنید!

مانیتور 23 اینچ IPS Full HD ال‌جی مدل  23MP67HQ از صفحه نمایش  IPS، زاویه دید عریض، حالت متن خوانی، صفحه نمایش سینمایی و قابلیت تقسیم‌بندی صفحه نمایش به 4 قسمت  برخوردار است.

نمایشگر  IPS

مانیتور IPS ال‌جی کیفیت تصویر بسیار عالی دارد و از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنید، عکس‌ها بسیار شفاف و رنگ‌ها خالص دیده می‌شوند. پیش از عرضه همه انواع تست‌های کالیبراسیون روی مانیتور انجام شده است تا چشمان کاربر در برابر هر نوع مشکلی محافظت شود. مانیتور IPS ال‌جی رنگ‌های کاملا اشباع و خالص دارد و بدون شک از استفاده آن لذت خواهید برد.

01_IPS_Display

طراحی سینما خانگی

طراحی سینما خانگی این مانیتور از هر دو نظر فرم و محتوا تجربه لذت‌بخشی برای کاربر رقم می‌زند. به لطف طراحی ارگونومیک، زاویه دید نمایشگر عالی است و می‌توانید از همه جزئیات تصویر بهره بگیرید.

4Screen Split

ویژگی 4Screen Split با تغییر اندازه پنجره‌ها در نمایشگر، تجربه بصری بهتری ایجاد می‌کند. فقط کافی است کاربر یکی از پنجره‌ها را به اندازه‌ای که می‌خواهد تنظیم کند تا بقیه پنجره‌ها به صورت اتوماتیک تغییر اندازه بدهند. این مانیتور اجازه نمایش 2 تا 4 پنجره را با 8 نسبتِ‌صفحه مختلف به کاربر می‌دهد به طوری که به هیچ عنوان بی‌نظمی یا شلوغی در صفحه دیده نشود.

Color Cloning

با داشتن چند مانیتور، ساختن فضای کار چندمنظوره بسیار آسان است. اپلیکیشن Color Cloning شبیه‌ساز رنگ کیفیت رنگ‌ها و نور تصویر را میان دو مانیتور مجزای ال‌جی که به یک PC وصل هستند، شبیه‌سازی و هماهنگ می‌کند.

Color Wizard

قابلیت Color Wizard تصاویر را با رنگ‌های طبیعی نمایش می‌دهد تا کاربر بتواند همه محتویات تصویری را به همان شکلی که در واقعیت هستند، بدون تغییر و اغراق ببیند. این قابلیت، با الگوریتم اصلاح رنگ، طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد.

06_Flicker_Safe-MP67

Flicker Safe

این ویژگی نیز همان طور که از نامش پیداست، میزان پرش‌های تصویر را به صفر می‌رساند. کاهش میزان پرش‌های تصویر باعث می‌شود تا چشم‌های کاربر دیرتر خسته شود و بتواند برای مدت طولانی‌تر از مانیتور استفاده کند.

حالت متن خوانی

ویژگی Reader Mode با کاهش نورهای آبی مضر که ال‌ای‌دی‌ها ساطع می‌کنند، شرایط مناسبی برای مطالعه ایجاد می‌کند. با وجود این ویژگی می‌توانید همانند یک کتاب‌خوان الکترونیک به مانیتور اعتماد و برای مدت طولانی مقاله یا مطالب دلخواه را مطالعه کنید.

۳ نظر

Matin ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

ایا میشه با کارت ویژه ی اعضای باشگاه روی خوش زندگی مانیتور خریداری کرد؟

ال جی ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

خیر دوست گرامی.

نمایندگی مانیتورهای ال جی را شرکت مادیران بر عهده دارد نه شرکت گلدیران. باشگاه روی خوش زندگی مخصوص محصولاتی است که شرکت مشتریان گلدیران ارائه می دهد.

Matin ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

ولی در سایت دیجی کالا مانیتور با گارانتی گلدیران موجود هست

نظر دهید