۰۶ آذر ۱۳۹۸

مانیتور 34 اینچ Full HD Curved IPS ال جی؛ بهترین مانیتور مخصوص بازی

نخستین مانیتور مخصوص بازی 144Hz IPS UltraWide در دنیا. صفحه نمایش UltraWide Full HD IPS Curved ال جی مدل 34UC79G-B با نسبت تصویر 21:9 و نرخ تازه‌سازی تصویر 144Hz باعث اجرای روان بازی و میدان دید پویا، ایده‌آل برای بازی کردن است.

فناوری ™FreeSync شرکت AMD

گیمرها با فناوری FreeSync می‌توانند از حرکات روان و پیوسته در طول بازی‌های سنگین و سریع خود لذت ببرند. با FreeSync، بریدگی تصویر یا لگ معنا ندارد.

02-UC79G_FreeSync_D

کاهش Motion Blur به یک میلی‌ثانیه

زمان پاسخگویی مانیتور هنگام بازی کردن بسیار اهمیت دارد. قابلیت کاهش Motion Blur به یک میلی‌ثانیه به علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی اجازه می‌دهد از دقت و ظرافت مورد نیاز برای بازی کردن در سطح بسیار بالا لذت ببرند. با زمان پاسخ تقریبا 1 میلی‌ثانیه، مات بودن، محوی و تاری تصویر کاهش می‌یابد تا تصاویر روان‌تر و دقت واکنش گیمر در بازی بیشتر شود.

03-UC79G_1ms-Motion-Blur-Reduction_D

نرخ تازه‌سازی تصویر 144Hz

با 144Hz Refresh Rate، بازی روان‌تر و شفاف‌تری تجربه کنید. بازی‌های اجرا شده در LG 34UC79G در مقایسه با مانیتورهای دارای نرخ تازه‌سازی 60Hz یا 75Hz به طور قابل ملاحظه‌ای روان‌تر هستند. با ترکیب بازی روان و صفحه نمایش خمیده، گیمرها از تجربه بازی نهایت لذت را خواهند برد.

04-UC79G_144HZ_D

Crosshair

مهارت‌های گیمرها با Crosshair به مرحله‌ای بالاتری ارتقاء می‌یابد. این قابلیت با قرار دادن نقطه هدف در مرکز صفحه نمایش باعث افزایش دقت شلیک در بازی‌های تیراندازی اول شخص می‌شود.

05-UC79G_Crosshair_D_v1

قابلیت‌های پیشرفته بازی

Black Stabilizer و Dynamic Action Sync

قابلیت‌های بازی فوق‌العاده برای گیمرهای حرفه‌ای. تنظیمات نمایشگر را به منظور فعال کردن تثبیت‌کننده رنگ مشکی بهینه‌سازی کنید تا جزئیات بی‌نظیری در صحنه‌های تاریک نمایش داده شود و در عین حال، همگام‌سازی اکشن پویا بازی روان و ثابتی را تضمین کند.

06-UC79G__Dynamic-Action-Sync-Black-Stabilizer_D

Game Mode

حالت بازی خود را برای بهینه‌سازی و سفارشی‌سازی شرایط بازی تنظیم کنید. 3 حالت وجود دارد، 2 حالت تیرانداز اول شخص و 1 حالت بازی RTS از پیش تنظیم‌شده وجود دارد که می‌توانید از بین آنها بهترین حالت را برای بازی خود انتخاب کنید.

07-UC79G_Game_Mode_D

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید