۲۹ مرداد ۱۴۰۲

تلویزیون LG OLED Evo 2023 توسط رسانه‌های اروپایی به‌عنوان برترین محصول انتخاب شد

رسانه بریتانیایی Which? تلویزیون OLED Evo 2023 (مدل: 65C3) را به‌عنوان دستاوردی بزرگ توصیف کرده و بالاترین امتیاز را به آن در بین ۲۸۸ محصول مورد ارزیابی قرار گرفته داده است. در این ارزیابی تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی از رده‌های یکم تا نهم را به خودشان اختصاص داده‌اند و این در حالی است که این رسانه در ماه ژوئن ال‌جی الکترونیکس را به‌عنوان برند سرگرمی خانگی سال و برای چهارمین سال متوالی انتخاب کرده بود.

رسانه فرانسوی Que Choisir نیز تلویزیون اوال‌ای‌دی ایو 2023 (مدل: 65C3) را به‌عنوان بهترین محصول ارزیابی کرده است. این رسانه اکثر فاکتورهایی که مشتریان به هنگام خرید یک تلویزیون در نظر دارند همچون کیفیت تصویر، کیفیت صدا، سهولت استفاده و سازگاری با تلفن‌های همراه را به‌عنوان نقاط قوت این محصول عنوان کرده است.

تلویزیون LG OLED Evo 65C3 همچنین بالاترین امتیاز را از رسانه ایتالیایی Altroconsumo دریافت کرده است. این رسانه تلویزیون ال‌جی را محصولی مدرن، کامل و پیشرفته توصیف کرده است.

رسانه اسپانیایی Ocu نیز این محصول اوال‌ای‌دی ال‌جی را در میان ۲۶۰ تلویزیون برتر بازار قرار داده است. این رسانه تأکید کرده که پیدا کردن تلویزیونی که ترکیبی از کیفیت عالی تصویر و صدا و ویژگی‌های خوب را همانند این تلویزیون ارائه بدهد، بسیار سخت است.

تلویزیون‌های LG OLED Evo در کشورهای مختلفی از جمله هلند، بلژیک، سوئد، دانمارک و پرتغال توانستند در رأس بازار قرار بگیرند و توجه مصرف‌کنندگان را به خودشان جلب کنند. این در حالی است که در برخی از کشورها همچون آلمان و فنلاند نسخه ۲۰۲۳ تلویزیون‌های OLED Evo عرضه نشدند ولی با این وجود، نسخه ۲۰۲۲ آن‌ها در صدر بازار قرار دارد.

تلویزیون LG OLED Evo 2023 با استفاده از فناوری Brightness Booster Max نسبت به تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی معمولی حدود ۷۰ درصد روشن‌تر است واین در حالی است که انعکاس نور و صفحه را در مقایسه با محصولات موجود در همان کلاس کاهش داده است. همه این موارد ناشی از تکمیل دانش ۱۰ ساله ال‌جی در ساخت تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی است.

تلویزیون LG OLED Evo همچنین مجهز به نسل ششم پردازنده آلفا 9 هستند که تنها موتور هوش مصنوعی کیفیت تصویر و صدا تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی در این صنعت است. این تلویزیون همچنین از ویژگی‌های متعدد دیگری نیز بهره می‌برد که تجزیه و تحلیل تصاویر را تکامل بخشیده و جلوه‌ها و روشنایی را به‌خوبی به نمایش در می‌آورد.

جئونگ جائه چئول مدیر مرکز تحقیقات سرگرمی خانگی در شرکت ال‌جی الکترونیکس گفته:

«ما با تجربه تماشای بی‌نظیر تلویزیون LG OLED EVO که طی ۱۰ سال نوآوری کامل شده، رهبری خود را در بازار تلویزیون‌های ممتاز مستحکم خواهیم کرد.»

۲ نظر

دانا ۵ شهریور ۱۴۰۲ پاسخ

من خودم تلویزیون ۶۵c2 به تازگی خریدم ولی تا اونجا که بررسی کردم سال ۲۰۲۲ این تلویزیون مقام پنجم تو بهترین ها آورد و مقام اول سونی و سامسونگ آوردن با پنل qdoled ساخت سامسونگ که روشنایی و کنتراست بالاتری دارن و ترکیب اولد با با نقاط کوآنتومی هستند و از نظر پردازنده و هوش مصنوعی و باز سازی رنگ ها هم پردازنده سونی حتی با پنل ساخت الجی بهتر عمل کرده.ولی خدایی برتر هم که باشن با قیمت نجومی نمیارزن.تلویزیون اولد الجی نسبت به قیمت ارزش خرید فوق‌العاده بالایی نسبت به سونی و سامسونگ دارن

علی ایمنیان ۶ شهریور ۱۴۰۲ پاسخ

باید ببینیم میتونه بهترین تلویزیون سال ۲۰۲۳ بشه یا نه

نظر دهید