۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجربه صوتی فراگیر با ویژگی جدید تلویزیون‌های ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) یک ویژگی جدید و مهیج را در تلویزیون‌های هوشمند خودش معرفی کرده که برای کاربرانی مناسب است که از پخش موسیقی آنلاین لذت می‌برند. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از جمله مدل‌های OLED و QNED با ویژگی Dolby Atmos اولین تلویزیون‌هایی هستند که از Spatial Audio با Dolby Atmos از Apple Music پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی از این هفته در دسترس است و تجربه موسیقی غوطه‌وری را برای شنوندگان ایجاد می‌کند که صدایی جذاب ارائه می‌دهد و لذت صوتی را به سطح بالاتری می‌رساند.

ال‌جی به همین مناسبت قابل توجه نیز سه ماه استفاده رایگان از Apple Music را به کاربران تلویزیون‌های هوشمند خودش در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این سه ماه استفاده رایگان در اپ Apple Music تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی (مدل‌های ۲۰۱۸ به بعد) و دارای سیستم webOS 4.0 و بالاتر و همچنین مدل‌های صفحه‌نمایش لایف‌استایل StanbyME، StanbyME Go و MyView Smart Monitor در دسترس خواهد بود.

اپ Apple Music یک برنامه استریم بدون تبلیغات است که به کاربران خودش اجازه می‌دهد تا به بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ و ۳۰۰۰۰ لیست پخش دسترسی داشته باشند. این اپ همچنین طیف وسیعی از محتوای انحصاری از جمله Apple Music Live را ارائه می‌کند که مجموعه‌ای از کنسرت‌هایی است که شامل پخش زنده ویدیویی، پخش ویدیویی پس از نمایش، آلبوم‌های زنده ضبط شده و مصاحبه‌های اختصاصی با هنرمندان است. کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند به‌راحتی از طریق LG Content Store یا Music Quick Card در صفحه اصلی به فرمان صوتی این اپلیکیشن نیز دسترسی داشته باشند.

موسیقی موجود در Dolby Atmos تجربه صوتی را غنی‌تر می‌کند و سطح بالایی از وضوح و عمق را با صدای چند بعدی ارائه می‌دهد. اپ Apple Music به طور خودکار آهنگ‌های Dolby Atmos را در تلویزیون‌های هوشمند سازگار ال‌جی پخش می‌کند و و وقتی با ساوندبارهای مجهز به Dolby Atmos ال‌جی جفت می‌شوند نیز صدایی هماهنگ را ارائه می‌کنند تا شنوندگان تجربه شنیداری بسیار برجسته‌ای داشته باشند. علاوه بر این، به لطف الگوریتم نرمال‌سازی بلندی صدا، وقتی به آهنگ‌های Dolby Atmos گوش می‌دهید، نیازی به تنظیم صدا نیست.

حتی در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که توسط Dolby Atmos پشتیبانی نمی‌شوند نیز کاربران همچنان می‌توانند با اتصال به ساوندبار ال‌جی مجهز به دالبی اتمز، از صدای مسحورکننده آن لذت ببرند. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی همچنین می‌توانند مستقیماً از طریق بلوتوث یا Apple AirPod یا سایر دستگاه‌های اپل متصل شوند تا از Dolby Atmos لذت ببرند.

آهنگ‌ها و آلبوم‌های موجود در Dolby Atmos نیز به‌وضوح در Apple Music برچسب‌گذاری شده‌اند. دوستداران موسیقی می‌توانند به‌راحتی آهنگ‌های مورد علاقه خودشان را در Dolby Atmos در میان لیست‌های پخش Apple Music کاوش کنند.

کریس جو رئیس تجارت پلتفرم در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی بیان کرده:

«معرفی Dolby Atmos از طریق Apple Music روی تلویزیون‌های ال‌جی نحوه گوش دادن به موسیقی در صفحه‌نمایش بزرگ را تغییر می‎‌دهد. ال‌جی به ارتقای تجربه پخش محتوا برای علاقه‌مندان به موسیقی در سراسر جهان اختصاص دارد و ما همچنان به ارائه دسترسی آسان و تجربه موسیقی عالی در سراسر دستگاه‌ها ادامه خواهیم داد.»

ال‌جی به ارتقای تجربه صوتی با صدای فراگیر و طیف متنوعی از محتوا ادامه می‌دهد. تلویزیون هوشمند ال‌جی می‌تواند بدون زحمت به کاربران کمک کند تا ویژگی‌ها و خدمات جدیدی را از طریق پلتفرم webOS کشف کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید