۲۶ مهر ۱۳۹۷

زنگ آشپزی با مایکروویو سولاردام ال‌جی: شله زرد

چالش‌های یک همسر دلسوز،‌ یک مادر مهربان و یک کدبانوی نمونه همواره مسائلی بوده‌اند که شرکت‌های ال‌جی و گلدیران به آن‌ها اندیشیده و خود را متعهد دانسته‌اند تا با عرضه محصولات جدید و فناورانه نیازهای بانوان را برآورده کنند و طعم یک زندگی دلچسب و پرآرامش را برایشان به ارمغان آورند.

مایکروویو‌های سولاردام ال‌جی با چنین هدفی در بازار ایران عرضه و با پشتیبانی شرکت مشتریان گلدیران تضمین شده‌اند. چندین گزینه متنوع پخت شامل مایکرو،‌ گریل ذغالی، کانوکشن و فر نوری به همراه برنامه‌های پخت متنوع ایرانی، سولاردام را به محصولی ایده‌ال برای آشپزخانه‌ها تبدیل کرده است.

پخت با سولاردام فرصتی است تا سفره‌های شما را به اتفاقی هیجان‌انگیز با انواع دسرها، پیش‌غذاها و غذاهای اصلی تبدیل کنیم. رنگین‌کمانی از مواد طبخ شده طبیعی و سالم که در زمانی کوتاه آماده شده و کدبانوی ایرانی با افتخار می‌تواند در کنار آن، لذت روزی حلال را با معنویت دعای افطار تجربه کند.

این بار همراه ما باشید تا روش پخت شله‌زرد را با مایکروویو سولاردام ال‌جی بیاموزید.

مواد لازم برای طبخ شله‌ زرد:

  • برنج: یک لیوان
  • گلاب: نصف لیوان
    آب: ۵-٧ لیوان
  • کره: ٢٣٠گرم
  • خلال بادام: به میزان لازم
  • شکر: ٢ لیوان
  • زعفران دم کرده: به میزان لازم

دستور پخت شله زرد با مایکروویو سولاردام ال‌جی:

برنج خیس خورده را همراه با آب داخل ظرف ریخته، با برنامه مایکرو ٩٠٠ وات ٣٠دقیقه بدون در پوش زمان داده و در این فاصله یکبار برنج را هم مى زنیم. دقت شود تا زمان پخت کامل مواد و له شدن برنج این روند ادامه یابد.

سپس باقیمانده مواد را اضافه کرده، درب ظرف را به صورت نیمه باز مى گذاریم و با برنامه مایکرو ٧٢٠ وات (۶٠٠وات) زمان مى دهیم تا پخت کامل گردد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید