۲۹ تیر ۱۳۹۸

زنگ آشپزی با مایکروویو سولاردام ال‌جی: بادمجان سرخ کرده 

محصولات سولاردام پرشیا و پرشیا پلاس ال‌جی علاوه بر رعایت معیارهای حفظ سلامتی، توجه به ذائقه ایرانی را لحاظ کرده است. همچنین، قابلیت‌هایی نظیر هیتر نوری ذغالی، فر واقعی با گریل زیرین و محفظه مدور از ویژگی‌های این سولاردام است.

این دستگاه که توانایی پخت خودکار غذاهای اصیل ایرانی مانند قورمه‌سبزی، ته‌چین مرغ و انواع کباب‌ها را دارد، محققان ال‌جی را به ایران کشاند تا در مدرسه آشپزی گلدیران همه منوهای اتوماتیک را بر اساس ذائقه ایرانی تنظیم کنند.

 با استفاده از سولاردام پرشیا و پرشیا پلاس، مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند از غذاهای سنتی و بومی نظیر کشک بادمجان، قرمه‌سبزی، ته‌چین، قیمه و غیره لذت ببرند. افزون بر این، بدون استفاده از مقدار زیادی روغن می‌توان غذاهایی از نوع فست فود نظیر سیب‌زمینی سرخ کرده، همبرگر و تنها با استفاده از بخار، در خانه کالباس تهیه کنند. همچنین، با سولاردام پرشیا پلاس تهیه میوه‌ها و سبزیجات خشک‌شده مانند شوید خشک به آسانی و از طریق منوی خودکار ممکن است.

LG-Solardom-e1467253927381

امروز می‌خواهیم به شما روش سرخ کردن بادمجان در مایکروویو سولاردام ال‌جی را آموزش دهیم. با این محصول عالی دیگر لازم نیست روغن زیادی مصرف کنید تا بادمجان‌ها طلایی شوند.

روش تهیه بادمجان سرخ‌کرده با مایکروویو سولاردام ال‌جی

بادمجان ها را به میزان لازم پوست کنده و نمک می‌زنیم. کمی روغن داخل ظرف می ریزیم. بادمجان ها را داخل آن چیده و روی 900 وات 5 دقیقه با درپوش قرار می دهیم.

سپس، در پوش را برداشته و روی سه پایه بلند ترکیب شماره یک 180 وات قرار می‌دهیم. حدود 5 الی 8 دقیقه زمان می دهیم.

۱ نظر

مهدی زرگران ۲۲ دی ۱۴۰۲ پاسخ

با سلام.
لطفاً بیشتر و کامل تر توضیح دهید . ترکیب شماره ۱۸۰ وات چیه ؟ روی مایکروویو سولار دام ما ، اینچنین کلیدی نمی بینم ؟ میشه راهنمایی کنید ؟

نظر دهید