۲۷ تیر ۱۳۹۸

یک تمیزکاری آرام منتها کامل با جاروی روباتیک HOM-BOT SQUARE ال‌جی

ال‌جی HOM-BOT SQUARE با طراحی زوایه‌دار تیز، برس‌های بلند، ارتفاع کم ۸۹ میلی‌متری و حسگرهای بهبودیافته برای گرد و خاک‌ها جایی باقی نمی‌گذارد.

حسگرهای ارتقایافته دوربین دوچشمی Dual Eye 2.0 با دقت سطح زمین را حتی در تاریکی اسکن و نقشه‌برداری می‌کند. دوربین‌های بالایی و پایینی با ثبت چند تصویر در ثانیه سقف، دیوارها و کف را حتی در تاریکی اسکن می‌کند. سپس، این اطلاعات توسط HOM-BOT SQUARE آنالیز می‌شود تا نقشه‌ای هوشمند ایجاد شود. به طور همزمان، چندین حسگر موانع را با شعاع ۱۸۰ درجه تشخیص می‌دهد و مکان‌های آنها را به یاد می‌سپارد تا به جایی برخورد نکند.

بعد از فعال کردن جاروی روباتیک ال‌جی، این روبات نقشه خانه را یاد گرفته و کاملاً متوجه می‌شود که در حال نزدیک شدن به صندلی، میز و دیگر موانع یا اشیایی است که در اتاق‌ها چیده شده است؛ البته بدون اینکه به آنها برخورد کند. حتی وقتی این جاروی روباتیک را بلند کنید تا آن را به جای دیگری در خانه منتقل کنید تا تمیزکاری را شروع کند، باز هم یادش می‌ماند که کجا را تمیز کرده است!

4f596be5-4b3b-4db3-a706-9263bc05b1a9

ال‌جی Hom-Bot هر چیزی را که یک جاروی روباتیک باید داشته باشد را داراست. اگر لازم باشد که از سطح ناهمواری عبور کند خودش را با بلند کردن چرخ‌هایش بلند می‌کند. شما به راحتی می‌توانید جارو را از بالا و از طریق سینی که به آسانی بیرون کشیده می‌شود و به آسانی هم تمیز می‌شود تخلیه کنید. حتی اگر در منزل حیوان خانگی داشته باشید و مو و کرک بدن آنها دور و اطراف پخش شده باشد برس‌های این جاروی روباتیک به راحتی آنها را از سطح زمین جمع می‌کنند.

e4572681-97cd-4449-8f79-41725bba2e65

برس‌هایی که در گوشه‌های جارو هستند نیز به مناطق دور از دسترسی که خارج از چارچوب قاب براق و قرمز رنگ این جاروی روباتیک باشد دسترسی پیدا می‌کند. اگر مثل خیلی از شیفتگان بازی، خانه شما مملو از کابل و سیم است که روی زمین پخش شده، ال‌جی Hom-Bot یاد می‌گیرد که این منطقه خطرناک است و از تمیز کردن آن منطقه اجتناب خواهد نمود!

e8a70ed3-d99a-42b2-8a00-1dd97d94da8e

۱ نظر

محمدخانی ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

سلام
جهت خرید این جاروی هوشمند راهنمایی میخواستم
از کجا بخرم
آیا موجوده؟!

نظر دهید