۱۸ مرداد ۱۳۹۷

زنگ آشپزی با مایکروویو سولاردام ال‌جی: سیب زمینی سرخ کرده

راز حفظ سلامتی در تغذیه مناسب نهفته است. مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس دارای قابلیت طبخ سالم است.

با استفاده از سولاردام پرشیا پلاس مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند از غذاهای سنتی و بومی نظیر کشک بادمجان، قرمه‌سبزی، ته‌چین، قیمه و غیره لذت ببرند. افزون بر این، بدون استفاده از مقدار زیادی روغن می‌توان غذاهایی از نوع فست فود نظیر سیب‌زمینی سرخ کرده، همبرگر و تنها با استفاده از بخار، در خانه کالباس تهیه کنند. همچنین، با سولاردام پرشیا پلاس تهیه میوه‌ها و سبزیجات خشک‌شده مانند شوید خشک به آسانی و از طریق منوی خودکار ممکن است.

از آنجایی که بسیاری از ایرانیان به اثرات مصرف زیاد روغن بر سلامتی اهمیت زیادی می‌دهند، ال‌جی قابلیت سرخ‌ کردن سالم را به این دستگاه افزوده است تا امکان طبخ غذاهای خوشمزه با مصرف کم روغن فراهم شود.

هیتر نوری ذغالی گامی بلند در زمینه وسایل پخت و پز خانگی است. در راستای طبخ طبیعی و سالم غذا، این فناوری واقعاً برگی برنده است. هیتر نوری ذغالی نه تنها چربی‌های غیرضروری را از بین می‌برد بلکه برخلاف آنچه طی فرآیند طبخ در اجاق‌های سنتی روی می‌دهد، جلوی از دست رفتن مواد مغذی را می‌گیرد. از همه مهمتر، این دستگاه قابلیت‌هایی دارد که زندگی را راحتتر می‌کند. به لطف این فناوری‌ها ما توانسته‌ایم جایگاه اول برندمان را در ایران حفظ کنیم.

طرز تهیه سیب‌زمینی سرخ کرده با مایکروویو سولاردام ال‌جی

  1. سپس درجه را روی 180 وات قرار دهید.
  2. روی سه پایه بلند 7 الی 8 دقیقه زمان دهید.

نکته: برای حالت «ترکیب» ولوم فانکشن را چرخانده و علامت ترکیب که گوشه سمت چپ تصویر بالا می بینید را انتخاب کنید.

کلیه علاقه‌مندان آشپزی می‌توانند با سولاردام پرشیا در منزل غذاهایی طبخ کنند که کیفیتشان با غذاهای بهترین رستوران‌ها برابری می‌کند؛ در حالیکه از سلامت آنها کاملاً مطمئنند.

در مایکرووهای نئوشف ال‌جی تنظیمات مربوط به «سرخ کردن و برشته کردن سالم*» این امکان را برای شما فراهم می‌کند که غذا‌های سالم و در عین حال لذیذی آماده کنید. در مقایسه با مدل معمولی، قابلیت «سرخ کردن سالم» چربی را تا 72% در غذا‌های شما کاهش می‌دهد و به‌واسطه قابلیت «برشته کردن سالم» از مزیت کاهش چربی 72 گرمی بهره‌مند می‌شوید.

NeoChef_2016_Feature_09_Healthy-Cooking_D

برای سرخ کردن همه مواد، می‌توان از ترکیب شماره یک (co-1) قدرت ۱۸۰ وات حدود ۷ الی ۸ دقیقه زمان داد.

برای سیب زمینی بهتر است ابتدا سیستم مایکرو ۹۰۰ وات حدود ۳ الی ۴ دقیقه (حتماً در این حالت ظرف با درپوش باشد) و سپس ظرف را بدون درپوش در پخت ترکیبی شماره یک (co-1) قدرت ۱۸۰ وات ۷ الی ۸ دقیقه قرار دهیم.

نکته: زمان‌های ذکر شده به صورت تقریبی هستند و لازم است حتماً ما بین پخت یک بار کلید توقف (Stop) را بزنید و غذا را چک کنید.

نکته: برای سرخ کردن در دستگاه، از روغن زیاد استفاده نشود و فقط در حد چرب شدن با برس آشپزی چرب کنید.

۷ نظر

رضا ۲۸ آذر ۱۳۹۸ پاسخ

با سلام
لطفا دستورهای اشپزی که میدید حداقل خودتون تست کنید یکبار ببنید میشه یا نه .من این برنامه شمارو دوبار پشت سر هم اجرا کردم اخرش خوب نپخته بود

امیر ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ پاسخ

سلام اینو برای سیب زمینی آماده گفته چون اصلا سیب زمینی معمولی کامل مغز پخت نمیشه و خام میمونه

شهرزاد ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

سلام من این روش و امتحان کردم با این تفاوت که ابتدا ظرف سیب زمینی های خلالی شده رو که روى ظرف رو هم سلفون کشیدم روى سه پایه فلزی گذاشتم و سیستم مایکرو رو با قدرت ۶٠٠وات و زمان ٨ دقیقه گذاشتم که سیب زمینی هاى خلالی شده پخت و برای برشته شدن، سلفون روى ظرف را برداشته و به مدت ۶ دقیقه در حالت گریل قراردادم تا برشته بشه البته بعد از سه دقیقه زیب زمینی ها رو جابه جا کردم که سطح همگی کامل برشته بشه
با این روش کاملاً ترد و خوشمزه شد

الی ۲ فروردین ۱۳۹۹ پاسخ

سلفون آلومینیومی منظورتونه؟ جرقه نمیزنه؟

نیلی ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ پاسخ

سلفون نایلونی آب میشه، سلفون آلومینیومی جرقه میزنه.. چه سلفونی استفاده کردید???

فیروزه ۲ آبان ۱۳۹۹ پاسخ

احتمالا منظورشون برنامه conv هست که با سه پایه بلند و مثل فر معمولی کار میکنه و میشه از فلز و الومینیوم استفاده کرد

غلامعلی ۱۳ دی ۱۳۹۹ پاسخ

سلفون مخصوص ماکروفر تو بازار هست

نظر دهید