۱۲ مهر ۱۴۰۲

ال‌جی عرضه یخچال فریزر LG Dios Kimchi Tok Tok را شروع می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) از ماه جاری میلادی قرار است عرضه یخچال فریزر LG Dios Kimchi Tok Tok را آغاز کند، یخچال فریزری که عملکرد ذخیره‌سازی چند منظوره دارد و از تازگی و طراوت غذاهای مختلف محافظت می‌کند.

این محصول تازه یک فریزر کیمچی ایستاده با ظرفیت بالای 491 لیتری است که دارای دیوار جداکننده چندمنظوره است و محفظه بالایی را به چپ و راست تقسیم می‌کند و باعث می‌شود تا چهار محفظه مستقل در بالا، پایین، چپ و راست برای ذخیره‌سازی غذاهای مختلف استفاده شود و به این فریزر ویژگی چندمنظوره بودن بدهد.

ال‌جی الکترونیکس عملکرد ذخیره‌سازی چند منظوره خودش را بیشتر تقویت کرده تا مشتریان بتوانند با توجه به سبک زندگی خود، انواع مواد غذایی را در فضای یخچال کیمچی تازه نگه دارند. هدف نیز ارائه راهکار ذخیره‌سازی حرفه‌ای است که به‌درستی مواد غذایی را ذخیره کند تا مشتریان بتوانند از سبک زندگی خوشمزه و لذیذی لذت ببرند.

ال‌جی الکترونیکس به‌منظور ارائه تجربه بهتر برای مشتریان، داده‌های مربوط به الگوهای مصرفی مشتریان از یخچال کیمچی را تجزیه‌وتحلیل کرده و متوجه شده که بسیاری از مشتریان از هر محفظه برای سبزیجات، میوه‌ها و انجماد استفاده می‌کنند. از همین رو، ال‌جی حالت ذخیره‌سازی چندمنظوره ایجاد کرده که مشتریان می‌توانند به‌راحتی انواع مواد غذایی را درون این فریزر ذخیره کنند.

این محصول در مجموع ۱۳ حالت ذخیره‌سازی دارد که شامل ذخیره موادی همچون آبمیوه، سس، شیر، ماست، آبجو، سیب، هلو، انگور، آلو، و سبزیجات برگ‌دار است. این محصول همچنین از صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی بهره می‌برد که مشتریان با استفاده از آن می‌توانند به شکلی سریع حالت ذخیره‌سازی هر محفظه را به‌صورت دقیق بررسی و انتخاب کنند. این صفحه‌نمایش به طور مستقیم وضعیت تنظیمات «یخچالی»، «فریزر»، «حفظ طعم کیمچی»،‌ «سبزیجات و میوه‌ها»، «برنج و غلات» و «گوشت و ماهی» را نشان می‌دهد.

مشتریان می‌توانند با استفاده از برنامه LG ThinQ در گوشی هوشمند خود، هر محفظه از یخچال را در دمای مطلوب قرار بدهند. یکی از ویژگی‌های برجسته این یخچال فریزر، سیستم مراقبت از هوای سرد سه مرحله‌ای است که سرما و دما را در داخل یخچال ثابت نگه می‌دارد و این در حالی است که فن خنک‌کننده به‌صورت دوره‌ای می‌چرخد و هوای سرد را به طور یکنواخت ۲۴۰ بار در روز به گردش در می‌آورد.

لی هیون ووک مدیر بخش راهکارهای آشپزخانه شرکت تجارت لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما همچنان به عرضه محصولات جدید ادامه خواهیم داد تا تجربه مشتری متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم، مشتریانی که می‌خواهند انواع مواد غذایی را در یخچال کیمچی خود ذخیره کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید