۱۲ مهر ۱۴۰۲

عملکرد یخچال فریزرهای بدون برفک ال‌جی

یکی از ویژگی‌های اصلی یخچال فریزرهای ال‌جی این است که می‌توانید با اطمینان از بدون برفک بودن آن‌ها هر مدلی را که دوست دارید از میان محصولات گسترده و متنوع آن انتخاب کنید. فن‌آوری Total No Frost (کاملاً بدون برفک) ال‌جی هوا را در داخل دستگاه به گردش درمی‌آورد که این امر از ایجاد برفک در داخل فریزر جلوگیری می‌کند.

در ادامه با سری یخچال فریزرهای بدون برفک ال‌جی که در ابعاد، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار موجود هستند آشنا شوید.

 

1-یخچال فریزر بدون برفک چیست؟

امروزه بیشتر یخچال‌ها قابلیت یخ‌زدایی خودکار دارند. این به معنا است که برفک همچنان در این یخچال‌ها ایجاد می‌شود اما به صورت خودکار ذوب می‌گردد. فن‌آوری یخ‌زدایی خودکار به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی یخچال فریزرهای ال‌جی باعث می‌شود صرف نظر از مدل و ابعاد یخچال فریزرتان بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

 

2-یخچال فریزر بدون برفک چگونه کار می‌کند؟

یک یخچال فریزر بدون برفک نیز ممکن است دچار میعان در قسمت یخچال و تشکیل برفک در قسمت فریزر شود که در این صورت باید هر 6 ماه یکبار یخ‌زدایی شود. اما مدل‌های مختلف یخچال فریزرهای ال‌جی از فن‌آوری پیشرفته‌ای به نام Total No Frost برخوردار هستند. این ویژگی به شکل هوشمندانه‌ای از فن‌ها برای به جریان در آوردن هوا و رفع قطرات تشکیل شده بر اثر میعان در فریزر استفاده می‌کند و به این ترتیب از تشکیل برفک در فریزر جلوگیری می‌کند. در نتیجه شما همیشه می‌توانید از حداکثر ظرفیت یخچال فریزر خود استفاده کرده و هرگز مجبور نخواهید بود که به صورت دستی یخچال فریزر خود را یخ‌زدایی کنید.

 

3-تفاوت بدون برفک با یخ‌زدایی خودکار چیست؟

یخچال‌های بدون برفک در واقع برفک می‌زنند اما یخ‌زدای خودکار با استفاده از کویل‌ها به صورت مداوم یخ‌ها را ذوب می‌کند و برفک‌ها را از بین می‌برد. اما فن‌آوری Total No Frost ال‌جی نسبت به یخ‌زدای خودکار در سطح بالاتری قرار دارد زیرا در این فن‌آوری با به گردش در آمدن هوای سرد توسط یک فن خنک کننده در میان تمامی قسمت‌های یخچال و فریزر از به وجود آمدن برفک جلوگیری می‌شود و شما همیشه می‌توانید از حداکثر ظرفیت یخچال فریزر خود استفاده کنید. یخچال فریزرهای مجهز به فن‌آوری Total No Frost ال‌جی با رفع احتمال ایجاد گرفتگی بر اثر میعان هیچ نیازی به یخ‌زدایی دستی نخواهند داشت و موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های مربوط به آن نیز می‌شوند.

 

4-مزایای داشتن یک یخچال فریزر بدون برفک (+ LG USPs)

یخچال فریزرهای Total No Frost ال‌جی هزینه‌های مصرف برق را کاهش داده و با صرفه‌جویی در مصرف انرژی به حفظ محیط زیستی سبزتر کمک می‌کنند. نشان داده شده است که تشکیل حتی نیم سانتی‌متر برفک مصرف انرژی یخچال را تا 30 درصد بالاتر می‌برد. به علاوه، فن‌آوری Total No Frost باعث سرمایش یکنواخت‌تر و سریع‌تر می‌شود و در نتیجه می‌توانید با خیال آسوده مواد غذایی را از سقف تا کف یخچال در هر جایی که خواستید نگه‌داری کنید و مطمئن باشید با این یخچال‌ها مواد غذاییتان برای مدتی طولانی‌تر تازگی خود را حفظ می‌کنند.

 

5-بهترین یخچال فریزر بدون برفک

تمامی مدل‌های ارائه شده توسط ال‌جی از فن‌آوری Total No Frost برخوردار هستند. در نتیجه می‌توانید تمرکز خود را فقط بر انتخاب مدلی که به بهترین نحو با آشپزخانه و سبک زندگی شما هماهنگی دارد قرار دهید.

یخچال مشکی 617 لیتری LG InstaView

این یخچال فریزر بدون برفک، شیک و مشکی رنگ برای افرادی که به دنبال یک یخچال فریزر بدون برفک به رنگ مشکی هستند انتخابی فوق‌العاده است به ویژه اگر به یخچال فریزری با ظرفیت بالا نیاز داشته باشند. یخچال ساید-بای-ساید اینستا ویو ال‌جی مدل GR-X267CQES با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مختلف شامل دیسپنسر آب و یخ و فن‌آوری Total No Frost برای افرادی که خانه‌های بزرگتری دارند گزینه‌ای ایده‌آل است.

 

یخچال فریزرهای دو درب بدون برفک

یکی دیگر از مدل‌های مجموعه یخچال فریزرهای دو درب مجهز به Total No Frost ال‌جی مدل LG GR-B267JQYL است. یخچال فریزرهای این مجموعه با نگهداشتن هوای سرد در جایی که بیشترین اهمیت را دارد، یعنی در داخل دستگاه، به شکل چشمگیری هدر رفتن هوای سرد را کاهش می‌دهند. با فن‌آوری سرمایشی پیشرفته ال‌جی با نگرانی‌ بابت فاسد شدن غذاها خداحافظی کنید.

 

این یخچال دو درب از کنترل دمای دقیق و سیستم‌های جریان هوای چندگانه برخوردار است که سرمایش یکنواخت و پیوسته را در همه جای یخچال تضمین می‌کنند. این فن‌آوری برودتی هوشمند به حفظ تازگی و کیفیت غذای شما برای مدتی طولانی‌تر کمک می‌کند و با کاهش دور ریز غذا در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

 

این یخچال‌‌ها به کمپرسور اینورتر نوآورانه ال‌جی مجهز هستند که با بهینه کردن عملکرد سرمایشی مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند. با انتخاب مدل GR-B267JQYL تمامی خانه‌ها می‌توانند ردپای کربنی خود را کاهش  داده و در ساختن و حفاظت از محیط زیستی سبزتر سهیم باشند.

 

به طور خلاصه

شما می‌توانید با اطمینان از وجود ویژگی کاملاً بدون برفک به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی در همه یخچال فریزرهای ال‌جی، هر مدل و طراحی‌ای را که می‌پسندید از میان مجموعه گسترده یخچال فریزرهای ما انتخاب کنید و ما تضمین می‌کنیم که هرگز با مشکل برفک روبه‌رو نخواهید شد. انواع و سبک‌های مختلف یخچال فریزرهای ذکر شده در بالا شامل InstaView Door-in-Door برای یک آشنایی سریع و نگاهی کلی به یخچال فریزرهای بدون برفک ارائه شده توسط ال‌جی معرفی شده‌اند. برای مشاهده تمام مدل‌های بدون برفک موجود و یا سفارش محصول مورد نظر خود به وبسایت ال‌جی مراجعه نمایید.

 

سوالات پر تکرار

  • چگونه تنظیمات دمای یخچال فریزر ال‌جی خود را تغییر دهیم؟

می‌توانید از پنل کنترل موجود بر روی درب و یا داخل یخچال برای تغییر و تنظیم دمای یخچال یا فریزر خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود از طریق اپلیکیشن LG ThinQ از راه دور دمای مدل‌های سازگار با این اپلیکیشن را تنظیم کنید.

 

  • چگونه مطمئن شویم که یخچال فریزرمان از نوع بدون برفک است؟

تمامی یخچال فریزرهای ال‌جی به لطف فن‌آوری Total No Frost این شرکت کاملاً بدون برفک هستند.

 

 

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید