۱۰ مهر ۱۴۰۲

PlusPot راهکار پارکینگ جذاب ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال گسترش راهکار پارکینگ پلاس پات (PlusPot) خودش است و اخیراً نیز این راهکار را به شهر خودمختار سجونگ گسترش داده است. ایستگاه‌های پارکینگ پلاس پات برای وسایل حمل‌ونقل شخصی کوچک در نقاط مختلف شهر قابل مشاهده هستند و افراد می‌توانند وسایل خودش را در آنجا به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند.

ال‌جی الکترونیکس همچنین فعالیت‌های تبلیغاتی متعددی را پیرامون این راهکار پارکینگ برای شهروندان این شهر انجام داده و نحوه استفاده از آن را توضیح داده است. این در حالی است که به شهروندانی که اپلیکیشن آن را نصب کردند نیز نشان‌های یادبودی اهدا شده است.

راهکار پلاس پاپ توسط شرکت مستقل Currentdot از زیرمجموعه‌های ال‌جی ساخته شده و سرویسی است که هنگام پارک کردن یک وسیله نقلیه شخصی مانند یک کیک‌برد الکتریکی در این ایستگاه، مشوق‌ها و امتیازاتی به شما داده خواهد شد.

هر کسی که اپلیکیشن پلاس پات را نصب کند می‌تواند وسیله نقلیه شخصی خودش را در این ایستگاه‌ها پارک و امتیازاتی را دریافت کند. امتیازات جمع‌آوری شده را نیز می‌توان در کافه‌های اطراف، فروشگاه‌ها و موارد دیگر استفاده کرد. این شهر به دنبال آن است تا این امتیازات به ارز محلی تبدیل شوند تا افراد بتوانند از آن‌ها برای همه کارها استفاده کنند.

ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا اواخر سال جاری میلادی تعداد ایستگاه‌های نصب شده پلاس پات را در کره جنوبی به ۱۰۰۰ عدد برساند و قصد دارد تا این سرویس را به مناطق دیگر نیز گسترش بدهد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید