۲۷ شهریور ۱۴۰۲

نمایشگر قابل‌حمل LG StandbyMe Go به‌عنوان بهترین محصول نمایشگاه IFA 2023 شناخته شد

نمایشگر قابل‌حمل LG StandbyMe Go محصولی تازه از ال‌جی الکترونیکس (LG) به شمار می‌رود و در نمایشگاه ایفا 2023 (IFA 2023) که بزرگترین نمایشگاه لوازم‌خانگی اروپا است و در اوایل ماه سپتامبر در برلین آلمان برگزار شده بود، به‌عنوان بهترین محصول توسط رسانه‌های برجسته انتخاب شد.

نمایشگر LG Standby Me Go یک محصول همه کاره است که دارای صفحه نمایش، پایه، اسپیکر و باتری داخلی است و همگی آن‌ها درون جعبه‌ای قرار گرفتند که شبیه به یک چمدان یا کیف به نظر می‌رسد. همین نیز سبب شده تا به‌راحتی بتوان آن را جابه‌جا کرد و مشتریان می‌توانند با استفاده از آن در فضای باز از محتواهای مختلف لذت ببرند. هم‌زمان با عرضه آن در اروپا و آمریکای شمالی، این محصول در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ نیز به نمایش گذاشته شد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. این در حالی است که رسانه‌های مختلف آن را به‌عنوان بهترین محصول معرفی کردند.

مجله بریتانیایی Trusted Reviews بهترین محصول این نمایشگاه را نمایشگر قابل‌حمل LG StandbyMe Go معرفی کرده و اظهار داشته: «این چشم‌نوازترین محصول در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ بوده و یک محصول ایده‌آل و جالب برای کمپینگ به شمار می‌رود و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در هر زمان و هر مکان از تماشای محتوا لذت ببرند.»

مجله بریتانیایی Pocket-lint نیز نمایشگر LG StandbyMe Go را به‌عنوان بهترین محصول در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ انتخاب کرده و با ستایش این محصول بیان کرده: «نمایشگر LG StandbyMe Go فوق‌العاده سرگرم‌کننده است.»

نمایشگر قابل‌حمل LG StandbyMe Go در مجله‌های دیگری همچون Newsweek، Pocket Now، Ubergizmo، GadgetMatch و همچنین مجله بریتانیایی Tech Advisor معرفی شده و توسط رسانه‌هایی همچون Stuff به‌عنوان بهترین محصول انتخاب شده است. مجله Yanko Design و Tom’s Guide نیز در ایالات متحده آمریکا این محصول را به‌عنوان بهترین طراحی محصول انتخاب کردند.

تلویزیون LG Signature OLED M که اولین تلویزیون اوال‌ای‌دی بدون سیم جهان به شمار می‎رود نیز از سوی رسانه‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مجله Computer Bild در کنار نمایشگر LG StandbyMe Go، تلویزیون LG Signature OLED M را نیز به‌عنوان هیجان‌‌انگیزترین تلویزیون‎ها در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ انتخاب کرده است. مجله بریتانیایی What Hi-Fi نیز اظهار کرده: «دیدن دو نمایشگر LG Standby Me Go و LG Signature OLED M در کنار هم سبب شده تا من بیشتر برای آینده تلویزیون‌ها هیجان‌زده باشم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید