۲۵ اسفند ۱۴۰۱

خودنمایی یخچال فریزر‌های ال‌جی در Seoul Living Design Fair 2023

شرکت ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه Seoul Living Design Fair 2023 یخچال فریزرهای مود آپ خودش را در معرض نمایش قرار داد و غرفه‌ای بسیار شیک و جذاب را برای بازدیدکنندگان فراهم آورد.

نمایشگاه و رویداد طراحی زندگی سئول ۲۰۲۳ (Seoul Living Design Fair 2023) در اواخر ماه فوریه سال جاری میلادی در مرکز خرید کوئیکس شهر سئول کره جنوبی برگزار شد و در آن، غرفه‌ای با مساحت ۲۱۶ متر مربع از یخچال فریزرهای مود آپ ال‌جی ایجاد شد که جلوه بسیار زیبا و شیکی را به نمایش گذاشت.

یخچال فریزرهای MoodUp ال‌جی توانستند تجربه کاربری ممتاز و متفاوتی را از خودشان به نمایش در بیاورند و ارزش بالای مصرف‌کننده از دیدگاه ال‌جی را نشان بدهند. درب این سری از یخچال‎‌ها قابلیت تغییر رنگ دارند و با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ App می‌توان رنگ آن‌ها را تغییر داد و فضایی بسیار متفاوت و جذاب را ایجاد کرد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس این غرفه و سالن را در نمایشگاه «طراحی زندگی سئول ۲۰۲۳» با همکاری یک استودیوی طراحی خلاقانه به نام Showmakers ساخته است، استودیویی که برای فروشگاه‌های پاپ آپ گروه دخترانه محبوب New Jeans شهرت دارد.

تم غرفه ال‌جی در این نمایشگاه نیز MoodUP TIME بوده است. مشتریان و بازدیدکنندگان توانستند تا در اینجا هارمونی نور و موسیقی یخچال فریزرهای مود آپ ال‌جی را از نزدیک شاهد باشند. در سالن اصلی نمایشگاه و در مرکز غرفه نیز ۱۸ یخچال فریزر مود آپ ال‌جی رنگ درب‌های خودشان را بر طبق موسیقی پخش شده تنظیم می‌کردند که فضایی بسیار جالب‌توجه و خارق‌العاده را خلق کرده بود. همین نیز یک تصویر قوی از هماهنگی هنر جنبشی را برای بازدیدکنندگان به نمایش در آورده بود.

ال‌جی الکترونیکس دو بخش تجربه مفهومی را در دو سمت غرفه خودش در این نمایشگاه ایجاد کرده که در آن‌ها، مشتریان می‌توانند از حالت «جشن» یا «استراحت» لذت ببرند و این در حالی است که رنگ درب یخچال فریزرهای مود آپ ال‌جی و همچنین موسیقی پخش شده را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ تغییر داد.

زمانی که می‌خواهید رنگ یخچال فریزر LG Dios Object Collection Mood Up و فضای محیط را تغییر بدهید، به سادگی رنگ مورد نظر خود را از برنامه انتخاب کرده و آن را اعمال می‌کنید. همین نیز سبب شده تا شما تجربه متفاوتی از استفاده از این محصول ال‌جی داشته باشید و در عین حال نیز دردسر تعویض پنل‌ها و پرداخت هزینه‌های اضافی نیز از بین رفته‌اند.

این یخچال فریزر ال‌جی یک لوازم خانگی با قابلیت ارتقاء است و می‌توان ویژگی‌های جدیدی همچون رنگ‌های تازه، منابع صوتی جدید و مواردی دیگر را حتی پس از خرید نیز به عنوان ارتقاء و آپدیت به آن اضافه کرد و همین نیز آن را بسیار متمایز و برجسته کرده است. یخچال فریزر LG Dios Object Collection Mood Up در کل سه نوع است که شامل دو نوع یخچال بالایی، یخچال فریزر پایینی و یخچال کیمچی می‎‌‌شود.

لی هیانگ یون رئیس بخش H&A CX در شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما در حال گسترش راه‌های ارتباطی مختلفی با مشتریان خود هستیم تا مشتریان بیشتری بتوانند ویژگی‌های متمایز و مود آپ یخچال فریزر LG Dios Object Collection را از نزدیک تجربه کنند، یخچال فریزرهایی که می‌توانند حال و هوای فضا را به شیوه‌ای خاص و با استفاده از نور و موسیقی تغییر بدهند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید