۲۴ اسفند ۱۴۰۱

برگزاری رویداد LG Showcase 2023 در خاورمیانه و آفریقا پس از وقفه‌ای چهار ساله

رویداد فناوری مشهور منطقه خاورمیانه و آفریقا یعنی رویداد LG Showcase 2023 پس از وقفه‌ای چهار ساله بار دیگر بازگشته است. منطقه خاورمیانه و آفریقا که به اختصار MEA خوانده می‌شود، محل برگزاری این رویداد بسیار مهم است، رویدادی که در طی دو روز در الحبتور سیتی شهر دبی برگزار شد و هر محصول جدید ال‌جی که امسال در این منطقه عرضه شده را در بین جمعیتی بیش از ۴۰۰ بازدیدکننده به نمایش گذاشت.

منطقه خاورمیانه و آفریقا یک چهارم جمعیت جهان را درون خودش جای داده و پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به بازاری بزرگ برای لوازم خانگی الکتریکی ممتاز دارد. سال گذشته، فروش محصولات ال‌جی در این منطقه بیش از دو برابر شده و رشد استثنایی‌ای در نمایشگرهای تجاری و همچین سیستم‌های تهویه هوا و تهویه مطبوع (HVAC) تجاری و مسکونی داشته است. برای پاسخگویی به این روند، محصولات B2B نیز در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته شدند و این در حالی است که شرکت ال‌جی به دنبال آن است تا همچنان این روند رو به رشد را ادامه بدهد تا رضایت مشتریان بیشتری را جلب کند و تجربه کاربری سفارشی‌شده بهتری در اختیار مصرف‌کننده قرار بدهد.

رویداد LG Showcase 2023 نه تنها محصولات متنوع ال‌جی، از تلویزیون‌های بی‌سیم گرفته تا نسل دوم سری LG SIGNATURE را به نمایش در آورده و معرفی کرده بلکه به شرکت‌کننده‌ها در این رویداد تجربه عملی از آنچه در آینده با تلاش‌های بی‌وقفه ال‌جی برای مشتریان فراهم خواهد شد، ارائه گردید. شرکت ال‌جی با راهکارهای هوشمندانه برای زندگی بهتر خودش نشان داد که معنای Life’s Good این شرکت چه معنایی دارد. در اینجا واقعا همه محصولات وجود داشتند که در چهار بخش جداگانه به بازدیدکنندگان ارائه شدند و هر کدام از این بخش‌ها نیز تجربه کاربری F.U.N به معنای تجربه دست اول، منحصربه‌فرد و جدید را ارائه کردند.

به مناسبت دهمین سال ارائه تلویزیون LG OLED، بخش OLED TECH اندازه‌ها و ویژگی‌های متنوع این خط تولید را برای بازدیدکننده‎‌ها به نمایش در آورد. تلویزیون‌های او‌ال‌ای‌دی ال‌جی در بازار تلویزیون‌های ممتاز پیشگام هستند و جوایز معتبر بسیاری را از روزنامه‌نگاران و کارشناسان صنعت دریافت کردند و با کیفیت تصویر فوق‌العاده، رنگ‌های زنده و رنگ‌های سیاه عمیق خودشان واقعا تصاویر را زنده می‌کنند.

در کنار بخش OLED TECH نیز بخش یا غرفه Lifestyle قرار داشت که به طور کامل به دستگاه‌های پیشرفته سرگرمی خانگی از جمله LG StanbyME و OLED Objet Collection’s Easel and Posé مجهز بود که همگی برای ارائه طرح‌های زیبا و هماهنگ با هر فضای داخلی خانه ساخته شده‌اند.

از میان چهار غرفه ال‌جی، بدون شک زیباترین غرفه نیز بخش LG SIGNATURE بود که در آن، طیف کاملا جدیدی از محصولات برند LG SIGNATURE به نمایش گذاشته شدند و در عین حال نشان داده شد که چگونه اتاقی پر از مبلمان و فرش‌های با کیفیت می‌تواند زیباتر و بهتر باشد. این طراحی داخلی توسط توسط Molteni&C S.p.A انجام شده، شرکت طراحی ایتالیایی محبوبی که ال‌جی از سال ۲۰۲۰ میلادی با آن همکاری داشته است. در اینجا بازدیدکنندگان توانستند ویژگی‌های نوآورانه تلویزیون LG SIGNATURE’s OLED TV، یخچال InstaView، جفت ماشین لباسشویی و خشک‌کن، اجاق مایکروویو فوق‌العاده با InstaView هوشمند، اجاق گاز دوگانه با دوربین‌های داخلی و Wine Cellar را از نزدیک شاهد باشند.

در میان بخش‌های مختلف این رویداد، بازدیدکننده‌ها همچنین قادر بودند تا نماد دیجیتالی به روز شده ال‌جی را شاهد باشند که برخلاف نمادل ثابت قبلی، اکنون دارای حرکات چهره‌ای است که توسط حروف ال‌جی ایجاد می‌شود که می‌خندد، چشمک می‌زند و حتی سلام می‌کند. با حرکت سعی بعدی نرم، این شرکت موفق شده تا شخصیتی باطراوت به نماد برند خودش بدهد. و به لطف این لوگوی دیجیتال منحصربه‌فرد، ال‌جی انتظار دارد که تعامل خودش با مشتریان جوان‌تر که با محیط دیجیتال آشنا هستند را بیشتر کند و جایگاه خودش را به عنوان یک برند نمادین و ممتاز در سراسر جهان مستحکم نماید.

تمام افرادی که در نمایشگاه LG Showcase 2023 شرکت کردند، توانستند ذهنیت روشنی از این بدست بیاورد که ال‌جی چگونه می‌خواهد با آخرین فناوری‌های نوآورانه خودش انتظارات مشتریان را برآورده سازد. مطمئن باشید، ال‌جی همچنین به تولید و عرضه محصولاتی ادامه می‌دهد که بتوانند نیازهای مشتریان را برآورده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید