۲۸ تیر ۱۴۰۲

رونمایی از ربات خدماتی جدید LG CLOi با عملکردی روان

ال‎‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی از جدیدترین ربات خدماتی LG CLOi خود (مدل LDLTR30) رونمایی کرده است، رباتی که یک سرویس‌دهنده هوشمند به شمار می‌رود و برای مکان‌های مختلفی از جمله رستوران‌ها مناسب است و خدمات مختلف را ارائه می‌دهد. ربات خدماتی جدید ال‌جی با برخورداری از سیستم رانندگی خودکار که می‌تواند در انواع مختلف کف‌پوش عملکرد خوبی داشته باشد و همچنین به لطف طراحی ارتقا یافته با ویژگی‌های پیشرفته‌اش، خدمات قابل‌اعتمادی را ارائه می‌کند. این مدل جدید همچنین عملکرد راهنما برای کمک به مشتریان برای پیدا کردن مسیرشان دارد و همین نیز باعث می‌شود تا کارکنان بتوانند زمان بیشتری برای مدیریت و دیگر وظایف خودشان صرف کنند.

ربات LG CLOi ServeBot برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شد تا در فضاهای عمومی همچون رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و همچنین ساختمان‌های اداری به انسان‌ها و بدون تعامل انسان با انسان کمک کند و این در حالی است که برای خدمات حضوری به مشتریان بهینه شده است. جدیدترین مدل این ربات خدماتی نیز عملکرد رانندگی بهبودیافته‌ای دارد که مجهز به ۶ چرخ و سیستم تعلیق مستقل است و همین نیز به آن این امکان را می‌دهد تا بسته به هر نوع کف‌پوش از جمله فرش و بریل، عملکرد مناسب و پایداری داشته باشد.

این ربات همچنین دوربینی سه‌بعدی و حسگر تشخیص نور و محدوده (LiDAR) نیز دارد. همین نیز ربات خدماتی ال‌جی را قادر می‌سازد تا به شکلی مطمئن و ایمن غذاها و نوشیدنی از جمله سوپ را به حتی در هنگام حرکت بر روی سطوحی با شیب ۵ میلیمتر نیز حمل کند. علاوه بر این، این فناوری پیشرفته به این ربات اجازه می‌دهد تا به‌آرامی از کنار موانع عبور کند و در عین حال هیچ کدام از محموله‌های ارزشمند خودش را خراب نکند.

ربات خدماتی جدید LG CLOi همچنین ظرفیت ذخیره‌سازی و انعطاف‌پذیری بیشتری نیز دارد. این محصول چهار قفسه با دسترسی آسان دارد که می‌تواند در مجموع باری تا ۴۰ کیلوگرم را حمل کند. ربات خدماتی ارتقا یافته ال‌جی راحتی بیشتری با بخش‌های بالایی و همچنین جا لیوانی‌اش دارد و دارای یک کشوی پایینی اضافی است که می‌تواند برای نگهداری وسایلی مانند دستمال و ظروف استفاده شود. برای تطبیق‌پذیری بیشتر نیز قفسه‌های این ربات قابلیت جدا شدن دارند و می‌توانند در محدوده ۲.۸ اینچی بالا یا پایین تنظیم شوند.

جدیدترین ربات خدماتی ال‌جی به لطف نمایشگر بزرگ ۱۰.۱ اینچی و سیستم مدیریت محتوای داخلی، خدمات هوشمندانه‌تری ارائه می‌دهد. اپراتورها می‌توانند با انتخاب حالت چهره خاص و یا نمایش ویدئو، تصویر یا متن، ربات را برای سناریوهای خاص تنظیم کنند. به این ترتیب، این ربات می‌تواند اطلاعات مرتبط مانند توصیه‌های منو یا تبلیغات در فروشگاه را به مشتریان منتقل کند و همچنین خدمات شرکت‎‌های شریک را تبلیغ کند. علاوه بر این، ربات خدماتی ال‌جی را می‌توان برای مقاصد سرگرمی، مانند نمایش محتوای سفارشی شده برای رویدادها و جشن‌های خاص استفاده کرد. همچنین، ربات‌های خدماتی جدید ال‌جی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند تا بتوانند حرکات خودشان را هماهنگ کنند. این کار باعث می‌شود تا در محیط‌های فروشگاهی عملیاتی روان و کارآمد در جریان باشد.

رو کیو چان رئیس بخش تجارت ربات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«ربات خدماتی LG CLOi شریکی قابل اعتماد است که می‌تواند به طور مؤثر وظایف مختلف ارائه خدمات از خدمات‌رسانی و راهنمایی مشتریان گرفته تا ارائه سرگرمی و اطلاعات جذاب را انجام بدهد و این در حالی است که این محصول از فناوری رباتیک خودران ال‌جی بهره می‌برد؛ ما همچنان به ارائه تجربیات جدید و هیجان‌انگیزی ادامه خواهیم داد که ارزش بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید