۲۹ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی در ISTELive 23؛ حمایت از آموزش دیجیتال با فناوری نوآورانه

نمایشگاه سالانه انجمن بین‌المللی فناوری در آموزش (ISTELive) ویترینی از آخرین نوآوری‌های حوزه فناوری آموزشی (edtech) به شمار می‌رود. رویداد امسال نیز اخیراً در فیلادلفیای آمریکا برگزار شده و معلمان، رهبران حوزه آموزش و همچنین سایر سهام‌داران کلیدی این حوزه از سراسر جهان را به خودش جذب کرده بود. این نمایشگاه همچنین با حضور شرکت ال‌جی بود و این شرکت نیز راهکارهای یادگیری دیجیتال پیشرفته خودش را ارائه کرد و تعهدش نسبت به بهبود آموزش از طریق فناوری را نشان داد.

راهکارهای چشمگیر ال‌جی که در نمایشگاه ISTELive 23 توجهات بسیار مثبتی را به خودشان جلب کردند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا تعامل و فعالیت دانش‌آموز را تقویت کند و به معلمان در زمینه برنامه‌ریزی و ارائه درس کمک کند. غرفه این شرکت دارای چندین حوزه متمایز بود که از جمله آن‌ها می‌توان به منطقه یادگیری دیجیتال، منطقه کدنویسی ربات و منطقه آزمایشگاه Esports اشاره کرد. هر کدام از آن‌ها نیز کاربردها و استفاده متفاوت و مزایای سخت‌افزار و نرم‌افزار آموزشی اختصاصی ال‌جی را برجسته می‌کردند.

منطقه یادگیری دیجیتال

بازدیدکنندگان در منطقه یادگیری دیجیتال (Digital Learning Spaces) این فرصت را داشتند تا از راحتی و قابلیت‌های راهکار مدیریت سیستم LG ConnectedCare، تخته هوشمند تعاملی و ۸۶ اینچی LG CreateBoard و همچنین پروژکتور LG ProBeam آگاه شوند. تخته هوشمند LG CreateBoard با نمایشگر فوق اچ‌دی با قابلیت چند لمسی ۴۰ نقطه‌ای، تجربه یادگیری جذابی را در محیط‌های کلاس امروزی فراهم می‌آورد. سیستم مدیریت سیستم LG ConnectedCare DMS که سازگار با تخته هوشمند ال‌جی است، به مدارس و مؤسسات آموزشی راهکاری جامع و همه‌کاره برای ساده کردن مدیریت نمایشگر ارائه می‌دهد. این راهکار این امکان را ایجاد می‌کند تا با نصب یک برنامه کاربردی در تمام تخته هوشمندها، در وقت و دردسر مدیریت آن‌ها صرفه‌جویی کرد.

افزایش ایمنی از طریق LG ConnectedCare DMS

سیستم مدیریت LG ConnectedCare DMS می‌تواند از امنیت دانش‌آموزان به هنگام موارد اورژانسی همچون زمین‌لرزه یا آتش‌سوزی اطمینان حاصل کند به طوری که به‌صورت بلادرنگ ارتباط اطلاعات حیاتی با دانش‌آموزان و کارکنان را ممکن می‌کند. این راهکار به مدیران این اجازه را می‌دهد تا فوراً اعلان‌ها را به تخته‌های هوشمند هر کلاس ارسال کنند و دستورالعمل‌های واضحی برای کمک به دانش‌آموزان و جلوگیری از سردرگمی آن‌ها و به حداقل رساندن خطر ارائه بدهند. از این طریق، سیستم مدیریت LG ConnectedCare DMS مؤسسات آموزشی را قادر می‌سازد تا پروتکل‌های واکنش اضطراری خودشان را بهبود ببخشند و محیط آموزشی ایمن و محافظت شده‌ای را ایجاد کنند.

ارتباطات بلادرنگ برای اطلاع‌رسانی سریع به همه

در محیط‌های آموزشی شلوغ، ارتباط به موقع برای آگاه نگه داشتن دانش‌آموزان و معلمان درباره اعلان‌های مهم، تغییرات برنامه و رویدادهای آینده بسیار مهم و حیاتی است. سیستم مدیریت LG ConnectedCare DMS به‌صورت یکپارچه با تخته هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار می‌کند تا به شکلی مؤثر این نیاز را برآورده کنند. مدیران می‌توانند به‌صورت فوری به‌روزرسانی‌ها و یادآوری‌های مهم را از طریق پیام‌های پاپ‌آپ ارسال کنند که بلافاصله برای همه یا روی تعدادی از تخته هوشمندهای مشخص نشان داده می‌شوند. این یک راهکار ساده و بسیار مؤثر است که باعث می‌شود همه افراد از همه اتفاقات آگاه باشند؛ حال این اتفاق تغییر در برنامه باشد یا اطلاعیه‌ای برای امتحان یا درباره فعالیت‌های فوق برنامه.

خلاقیت با ربات راهنمای LG CLOi

در بخش کدنویسی ربات غرفه ال‌جی، بازدیدکنندگان توسط رباتی جذاب و هوشمند به نام ربات راهنمای LG CLOi مورد استقبال قرار گرفتند. این بخش از غرفه یک تجربه یادگیری عملی و به یاد ماندنی را فراهم کرده بود که در آن، بازدیدکنندگان می‌توانستند روی کروم بوک‌های ال‌جی کدنویسی کنند و یک برنامه سفارشی برای کنترل این ربات بسازند. آن‌ها همچنین قادر بودند تا تصاویر و ویدئوهای مختلفی بسازند و آن‎‌ها را روی نمایشگر داخلی این ربات مشاهده کنند.

محتوای دیجیتال سرگرم‌کننده و آموزشی

ال‌جی شرکتی است که ارزش همکاری را درک کرده است و با شرکت کره جنوبی فعال در بخش فناوری آموزشی به نام Woongjin Thinkbig همکاری کرده تا آینده آموزش و تحصیل را متحول کنند. شرکت Woongjin Thinkbig منابع یادگیری باکیفیتی همانند ARpedia را فراهم آورده است که یک پلتفرم خواندن و یادگیری مبتنی بر واقعیت افزوده همه‌جانبه است. Mathpid نیز یک برنامه ریاضیات مبتنی بر هوش مصنوعی از این شرکت است که برای دانش‌آموزان طراحی شده است. این ابزارها با LG UltraTab و LG CreateBoard مرتبط هستند و برای داشتن یک تجربه یادگیری جذاب به دانش‌آموزان کمک می‌کنند.

در همین حین، تعهد ال‌جی به آموزش هنر تخیلی در نمایشگاه ISTELive 23 از طریق همکاری با شرکت پلتفرم هنری Dasverse که از فناوری‌های هنری پویا بهره می‌برد، به نمایش گذاشته شده بود. برنامه درسی تعاملی و گام به گام آموزش هنر که توسط Daverse توسعه یافته، با بهره‌گیری از عملکردهای متنوع و کاربرپسند بودن تخته هوشمند LG CreateBoard، توانایی‌های یادگیری دانش‌آموزان را تحریک می‌کند و افق‌های خلاقانه آن‌ها را گسترش می‌دهد.

بدست آوردن مزیت رقابتی در آموزش Esports با LG UltraGear

با افزایش محبوبیت آموزش Esports در بین جوانان، دیگر مؤسسات آموزشی نیز به دنبال معرفی طرح‌های آموزشی مرتبط با بازی هستند تا بتوانند مهارت‌های کار گروهی، حل مسئله و ارتباطات دانش‌آموزان را تقویت کنند. ال‎جی با درک این موضوع، Esports Lab Zone را ایجاد کرده است که یک منطقه اختصاص‌یافته برای یادگیری esports است که در آن، مانیتورهای گیمینگ UltraGear به چشم می‌خورند. مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear به‌خاطر ارائه تجربه‌های بازی همه‌جانبه شهرت دارند و با رنگ‌ها و کنتراست فوق‌العاده، دنیای مجازی را زنده می‌کنند و این در حالی است که نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ‌دهی سریع، گیم‌پلی روان را تضمین می‌کند. بازدیدکنندگان از این بخش تحت تأثیر ظاهر و احساس همه‌جانبه بازی در این مانیتورهای گیمینگ قرار گرفتند.

ال‌جی اولین حضور خودش در نمایشگاه ISTELive 23 را به شکلی چشمگیر به پایان رساند و جایگاه خودش در بازار فناوری آموزشی را مستحکم کرد و بار دیگر تعهدش نسبت به ایجاد نوآوری و توانمندسازی نسل بعدی دانش‌‌آموزان را نشان داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید