۰۱ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی با همکاری گوگل فضای آموزشی Future Classroom را ساخته است

ال‌جی الکترونیکس (LG) با گوگل همکاری کرده تا یک فضای آموزشی آینده محور را برای پرورش استعدادهای دیجیتال خلق کنند.

ال‌جی الکترونیکس اخیراً LG-Google Future Classroom را عرضه کرده است که آخرین فناوری‌های آموزشی – فناوری (EduTech) همچون راهکارها و دستگاه‌های آموزشی آی‌تی را درون خودش دارد. این راهکار در مدرسه ابتدایی بوپیونگ به کار گرفته شده که یک مدرسه پیشرو در زمینه آموزش هوش مصنوعی است.

فضای آموزشی LG-Google Future Classroom برای آموزش دیجیتال بهینه شده و بر اساس پلتفرم نرم‌افزار آموزشی Classroom گوگل، دانش‌آموزان می‌توانند آزادانه از تخته هوشمند، لپ‌تاپ‌های آموزشی، کروم بوک‌ها، تبلت، Ultra Tab و همچنین ربات‌های CLOi در کلاس استفاده کنند. دانش‌آموزان می‌توانند از طریق روش‌های مختلف یادگیری که با کلاس‌های آموزشی موجود متفاوت است، حضور فعالانه‌تری در کلاس درس داشته باشند.

Google Classroom یک پلتفرم آموزشی است که در آن می‌توان مطالب و برنامه‌های کلاس را به اشتراک گذاشت، تکالیف را ارسال کرد و کلاس‌های ویدئویی دایر کرد. هر کسی که دارای حساب گوگل باشد، می‌تواند به‌راحتی از این پلتفرم در دستگاه‌های مختلفی همچون رایانه، تلفن‌های هوشمند و تبلت استفاده کند.

تخته هوشمند و الکترونیکی ال‌جی (با نام: 86TR3DK) در کلاس درس نصب شده تا با ارائه الگوهای آموزشی مختلف مانند شکل‌ها و نمودارها و تبدیل آسان به یک تخته و نمایشگر، کلاس درس جامع‌تری را خلق کند و بتواند به پیشرفت تدریس در کلاس کمک شایانی بکند.

صفحه نمایش بزرگ ۸۶ اینچی قابلیت حداکثر ۴۰ نقطه لمس هم‌زمان را دارد. با استفاده از برنامه داخلی LG CreateBoard Share درون این تخته هوشمند نیز می‌توان ۹ صفحه نمایش را به‌صورت هم‌زمان روی این تخته هوشمند به نمایش گذاشت تا از این طریق، دانش‌آموزان بتوانند تکالیف خودشان را در طول کلاس ارائه کنند. علاوه بر این، با استفاده از سیستم مدیریت LG ConnectedCare DMS که یک راهکار مدیریت ابری تخصصی برای محیط آموزشی است، می‌توان در مواقع اضطراری همچون آتش‌سوزی، پیام هشداری را به صفحه نمایش‌های دانش‌آموزان ارسال کرد تا آن‌ها بتوانند از محل خطر دور شوند.

در این کلاس درس، ربات راهنمای LG Cloe GuideBot نیز به آموزش برنامه‌نویسی کامپیوتر و هوش مصنوعی کمک می‌کند. دانش‌آموزان می‌توانند برنامه‌ای ایجاد کنند که ربات را کنترل کند یا آن را جابه‌جا کند یا اینکه ویدئو یا تصویری را روی صفحه نمایش ۲۷ اینچی جلو و پشت ربات به نمایش بگذارد تا از این طریق، مشارکت و علاقه به کلاس افزایش پیدا کند.

علاوه بر این، LG tiiun که یک محصول برای گیاهان است، درون خودش گیاهان مختلفی را پرورش می‌دهد و زندگی هوشمند مزرعه را برای دانش‌آموزان به نمایش می‌گذارد تا آن‌ها با فرایند رشد گیاه نیز آشنا شوند.

علاوه بر این، اگر معلم مطالب آموزشی نوشته شده توسط دانش‌آموزش در کلاس را در classroom بارگذاری کند، والدین می‌توانند مطالب کلاس را در خانه خودشان بررسی کنند. در گذشته، اطلاعات درس و مدرسه فقط از زبان کودک شنیده می‌شد اما اکنون با نگاهی به نتایج کلاس، والدین می‌توانند نسبت به پیشرفت فرزند خود در مدرسه آگاهی داشته باشند.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد تا با همکاری با شرکای مختلف خودش همچون Luxrobo که یک شرکت متخصص در راهکارهای آموزشی کدنویسی است، به گسترش کلاس‌های آینده محور ادامه بدهد.

گیو نام چوی مدیر شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما با قرار دادن راهکارهای آموزشی یکپارچه و منحصربه‌فرد و متمایز ال‌جی الکترونیکس در خط مقدم تحول محیط آموزشی، یک تجربه جدید «آموزش آینده محور» را برای دانش‎‌آموزانی ایجاد خواهیم کرد که رویاهای خودشان را پرورش می‌دهند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید