۰۹ شهریور ۱۳۹۴

آغاز عصر جدید تلویزیون‌ها

در تلویزیون 65 اینچ OLED ال‌جی مدل 65EG960T مشکی مطلقی را تجربه کنید که تاکنون در هیچ تلویزیون دیگری تجربه نکرده‌اید.

مشکی مطلق، کنتراست بی‌نهایت و نهایت جلوه‌گری رنگ‌ها را در صفحه نمایش تلویزیون خود احساس کنید. فناوری نوردهی مجزای هر پیکسل تجربه‌ای از کنتراست بی‌نهایت را درست در جلوی چشمان شما می‌آورد. هم اکنون با تلویزیونOLED  ال‌جی جزئی‌ترین تصاویر را هم با کیفیت بالا خواهید دید.

رنگ مشکی مطلق تعریف جدیدی از معنی واقعی رنگ‌ها و نهایت حس واقع‌‌گرایانه را به شما القا می‌کند. تصاویر با بالاترین جزئیات ممکن، به صورت واقعی که پیش از این قابل تصور نبوده نمایش داده می‌شوند و دنیایی از رنگ‌های زنده را برای بیننده به تصویر در می‌آورند. در حال حاضر واضح‌‌ترین تصویر شناخته‌شده در دنیا توسط تلویزیون OLED ال‌جی با فناوری نوردهی مجزای هر پیکسل قابل نمایش است.

03_PERFECT-CURVE

انحنای تلویزیون‌های OLED تصویر را برای شما واقعی‌تر می‌سازد. این جداسازی رنگ‌ها و شفافیت تصویر از همه زوایا فقط توسط تلویزیون‌های منحنی ال‌جی ممکن است.

پیکسل‌های تلویزیون OLED نوردهی مجزا دارند، از آنجا که هر پیکسل خودش به تنهایی و مستقل خاموش و روشن می‌شود، میزان سیاهی که در صحنه‌های تاریک نمایش داده می‌شود به گونه‌ای است که شما تا کنون ندیده‌اید. همین امر، عمق و زنده بودن رنگ‌ها را با بیان دقیق هر پیکسل بهبود می‌بخشد.

سرعت پاسخگویی سریع به شما امکان می‌دهد تا از صحنه‌های سریع، مانند فیلم‌های اکشن یا صحنه‌های ورزشی، بدون جاماندگی و با تصاویر شفاف و واضح لذت ببرید.

04_SELF-LIGHTING-PIXELpsd

طراحی فوق العاده باریک تلویزیون‌های OLED نوآوری فناوری و زیبایی لمس یک زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تلویزیون های OLED ال‌جی آمیخته‌ای از زیباترین تصاویر و طراحی باریک است.

تلویزیون Ultra HD با وضوح 4 برابر Full HD، تصاویر شفاف‌تر از همیشه است و واقع‌گرایی بیشتر از همیشه نمود پیدا می‌کند.

صدای شفاف با Harmon/Kardon به شما تجربه شنیداری فوق العاده‌ای را می‌دهد.

 ال‌جی WebOS برای راحتی شما طراحی شده است؛ پس سرگرمی و یادگیری را برای شما ساده‌تر کرده است. هم اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید آرامشی عمیق است و تلویزیون WebOS تجربه تماشای تلویزیون را برای شما ساده‌تر از قبل می‌کند.

08_4K_Resolution_2

۱ نظر

حسین ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در روزهای اخیر آگهی تلوزیونهای ۴K سامسونگ منتشره در روزنامه های پرتیراژمانند ایران منتشر شده که د آن به فن آوری انحصاری پنل چهاررنگ ال جی یا WRGB اشاره شده با توجه به اینکه در این آگهی نیم صفحه ای سامسونگ ادعا شده تلوزیونهای ۴K رقیب با فن آوری WRGB بجای ۸مگاپیکسل فقط دارای ۶ مگاپیکسل می باشد و دوما پیکسل فرعی چهارم یا همان پیکسل سفید در تلوزیونهای رقیب پیکسل مرده است در مورد ادعای دوم با چشم غیر مسلح نیز می توان فهمید که این ادعا صحیح نیست زیرا پیکسل های مرده بصور دائم و با یک شدت نوافشانی و در زمان عدم وچود تصویر و در بخش های سیاه از نزذیک قابل رویت است چرا هیچگونه اطلاع رسانی و شفاف سازی در این زمینه انجام نمی دهید .
موفق باشید

نظر دهید