۰۹ شهریور ۱۳۹۴

حسگر هوشمند ال‌جی و محصولات خانه هوشمند AllJoyn در نمایشگاه IFA 2015

لوازم خانه هوشمند ال‌جی با AllJoyn برای کنترل بیشتر از هر جا

سئول، 31 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین فناوری خانه هوشمندش را، این هفته، در نمایشگاه IFA 2015 برلین پرده‌برداری خواهد کرد تا زندگی مشتریان را پیشرفته کند. حسگر جدید SmartThinQ ال‌جی می‌تواند به بسیاری از لوازم خانگی سنتی متصل می‌شود تا آنها را نیز هوشمند کند. علاوه بر این، ال‌جی فر نوری هوشمند و دستگاه تهویه مطبوع هوای هوشمند خود را که سازگار با AllJoyn است نیز به نمایش خواهد گذاشت. AllJoyn یک پلت‌فرم باز برای اینترنت اشیا (IoT) است که توسط ائتلاف Allseen ایجاد شده.

حسگر SmartThinQ یک دستگاه مدور است که می‌تواند به لوازم خانگی کنونی شما مانند ماشین لباسشویی یا یخچال متصل شود تا بازخوردهایی نظیر لرزش و دما را حس کند و این خوانش‌ها را به برنامه کاربردی SmartThinQ در گوشی‌های هوشمند کاربر مخابره کند. مثلاً، با نصب حسگر به درب یک ماشین لباسشویی معمولی می‌توان ماشین لباسشویی را به یک وسیله خانگی هوشمند تبدیل کرد که زمان تمام شدن برنامه شست‌وشو را به کاربر اطلاع می‌دهد. حسگر SmartThinQ را به یخچال متصل کنید تا زمان نزدیک شدن تاریخ انقضای یک ماده غذایی را در یک اعلان‌ به گوشی هوشمند متصل ارسال کند. این حسگر تعداد دفعات باز شدن درب یخچال در زمان غیاب افراد خانه را ضبط می‌کند. کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را با اتصال حسگر SmartThingQ به دستگاه تهویه مطبوع هوا یا دیگر لوازم خانگی از طریق برنامه کاربردی SmartThingQ از راه دور کنترل کنند.

LG-SmartThinQ-Sensor-01

AllJoyn یک چارچوب نرم‌افزاری منبع باز مشارکتی است که به آسانی به دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی امکان کشف و برقراری ارتباط با یکدیگر را می‌دهد. AllJoyn توسط تمامی اعضای ائتلاف Allseen  مورد تحسین قرار گرفته است؛ این ائتلاف کنسرسیومی متشکل از بیش از 180 شرکت متخصص در صنایع گوناگون اینترنت اشیا است. فر نوری هوشمند ال‌جی سازگار با AllJoyn به کاربران امکان می‌دهد تا دستورهای غذایی را دانلود کنند، به‌روز نمایند و با دوستان و خویشاوندان از طریق دستگاه‌های موبایل به اشتراک گذارند. فر نوری هوشمند مجهز به وای-فای است و خانه‌دارها می‌توانند از گوشی‌های هوشمندشان برای تنظیم حالت پخت، دما و زمان پخت غذای منتخب استفاده کنند. فر نوری هوشمند می‌تواند عیب‌یابی هوشمند را انجام دهد و به پیدا کردن راهکار و اطلاعات تعمیر به صورت آنلاین از طریق مرکز خدمات ال‌جی کمک کند. دستگاه تهویه مطبوع هوشمند ال‌جی نه تنها زمان تعمیر فیلتر را به کاربر اطلاع می‌دهد بلکه قابلیت کنترل از راه دور و از طریق گوشی هوشمند را دارد؛ دیگر زمان گرم شدن خانه در یک روز گرم به سر آمده است.

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راهکارهای هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «به کارگیری لوازم خانگی هوشمند کند بوده است زیرا این طور فرض می‌شود که فناوری به آسانی در دسترس نیست. ال‌جی متعهد است که با ابتکاراتی نظیر SmartThingQ  ال‌جی به پیشگامی خود در بازار خانه هوشمند ادامه دهد. این امر منجر به ارائه مزایای واقعی می‌شود و سبک زندگی جدید و همراه با آسایشی را از طریق فناوری ایجاد می‌کند که استفاده از آن آسان است.»

لوازم خانگی هوشمند ال‌جی، از 4 تا 9 سپتامبر، در غرفه ال‌جی واقع در سالن 18 مس برلین در نمایشگاه IFA به نمایش درخواهند آمد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید