۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

محصولات زیبایی LG Pra-L به نمایش گذاشته شدند

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که راهکارهای شخصی مراقبت از زیبایی LG Pra-L در ماه جاری میلادی در قالب یک فروشگاه در خانه همکاری دوسان در سئول به نمایش گذاشته خواهند شد. محصول LG Pla-L Derma (نام مدل: BLQ1) یک محصول زیبایی به شمار می‌رود که بر اساس فناوری اولتراساوند از خطوط صورت مراقبت می‌کند.

با استفاده از این دستگاه می‌توان خاصیت ارتجاعی نواحی‌ای از صورت همچون زیر چانه، پیشانی، دور چشم‌ها و گونه‌ها که مستعد افتادگی هستند را مدیریت کرد. قسمت بالای این محصول باید به پوست بچسبد و پس از فشردن یک دکمه، امواج اولتراسونیک به طور دقیق و یکنواخت به ناحیه‌ای سه میلیمتری زیر پوست تابیده می‌شوند تا کلاژن ایجاد شود.

قبلاً ال‌جی الکترونیکس در ماه ژانویه محصول LG Pra L Derma را عرضه کرده بود و این محصول را در مراکز تجاری انحصاری و فروشگاه‌های Best Shop در سراسر کشور کره جنوبی عرضه کرده بود تا مشتریان بتوانند از نزدیک آن را تجربه کنند. این فروشگاه تازه محصولات زیبایی ال‌جی که فروشگاه Sera House DOSAN نام دارد، بر گسترش تجربه کاربر در خرید محصولات زیبایی تمرکز دارد و بیشتر سعی دارد تا علاقه به این برند، توجه به خرید واقعی و تجربه استفاده از زیبایی متناسب با هر فرد را گسترش بدهد.

مشتریان می‌توانند ویدئوهای معرفی برند LG Prael را تماشا کنند و این محصولات را نیز امتحان کنند. اگر از قبل در منطقه مراقبت خصوصی وقت رزرو کنید، خدمات چکاپ پوست و اصلاح و آرایش سفارشی را دریافت خواهید کرد. یک نوشیدنی خوشامدگویی نیز برای همه مشتریان و بازدیدکننده‌ها ارائه می‌شود.

در این فروشگاه‌های تازه باز شده نیز می‌توان محصولات LG Prael را خریداری کرد. همچنین تخفیف‌های ویژه و خدمات بسته‌بندی نیز به‌صورت انحصاری برای مشتریان ارائه می‌شود. کلاس زیبایی جداگانه‌ای در اینجا و برای کسانی که محصولات این برند را خریداری کرده‌اند نیز دایر است.

نام های سئونگ مدیر کسب و کار زیبایی در شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین راستا گفته:

«ما به ارائه یک تجربه مشتری متمایز فکر کرده‌ایم که بتواند کل سبد خرید مشتریان را پوشش بدهد. ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا بتوانیم این برند را بیشتر و بیشتر به مشتریان بشناسانیم به طوری که آن‌ها با آغوش باز از آن استقبال کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید