۰۹ بهمن ۱۴۰۲

نمایشگرهای OLED خودرویی ال‌جی گواهی Product Carbon Footprint را دریافت کردند

ال‌جی دیسپلی به‌تازگی اعلام کرده که نمایشگرهای OLED خودرویی خودش توانستند برای اولین بار گواهی ردپای کربنی محصول (Product Carbon Footprint) را از سازمان مستقل جهانی تست، بازرسی و صدور گواهی TÜV Rheinland دریافت کنند.

این گواهی به دو مدل (ماژول نمایشگر خودرو و مدل پایه) برای مطابقت با استاندارد بین‌المللی اندازه‌گیری انتشار کربن (ISO 14067:2018) اهدا شده است و این دو محصول تحت ارزیابی بسیار دقیقی از TÜV Rheinland برای انتشار کربن تولید شده از طراحی تا تولید و دفع قرار گرفته بودند.

این نمایشگرها از فناوری Light Control Film Integration استفاده می‌کنند که جهت نور مستقیم داخل پنل را کنترل می‌کند و همچنین انتشار کربن خودش را تا ۱۸ درصد در مقایسه با استانداردهای قبلی کاهش داده است. از جمله دیگر مزایای این فناوری نیز می‌توان به ساده‌سازی تولید، کاهش وزن و افزایش بهره‌وری انرژی در مقایسه با پنل‌های معمولی اشاره کرد.

ال‌جی دیسپلی در راستای در اولویت قرار گرفتن جهانی قطعات خودرو سازگار با محیط زیست، به طور فعال در حال توسعه فناوری‌ها و محصولات نمایشگر خودرویی است که تأثیرات محیطی آن‌ها را به حداقل می‌رساند.

جدیدترین گواهینامه به‌دست‌آمده پس از این است که نمایشگرهای OLED و LTPS LCD خودرویی این شرکت توانستند Eco-Product Certification Mark را از سازمان بازرسی و صدور گواهینامه جهانی SGS دریافت کند که به‌خاطر به حداقل رساندن استفاده از مواد خطرناک و درک بهره‌وری بیشتر انرژی است.

کیوک سانگ کوان رئیس بخش توسعه قطعات خودرو ال‌جی دیسپلی بیان کرده:

«با سازگارتر کردن فناوری‌های متمایزمان همچون Tandem OLED و SPM با محیط زیست، ما موقعیت خودمان به عنوان رهبر جهانی نمایشگرهای خودرو را تقویت خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید