۱۰ بهمن ۱۴۰۲

جدیدترین دیجیتال ساینیج‌های ال‌جی در نمایشگاه ISE 2024 عرضه شدند

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین محصولات پیشرفته دیجیتال ساینیج خودش را در نمایشگاه ISE 2024 در بارسلونای اسپانیا از تاریخ ۳۰ ژانویه تا ۲ فوریه در معرض نمایش قرار داده است. ال‌جی طیف گسترده‌ای از راهکارهای نمایشگر خودش را متناسب با نیازهای خرده‌فروش‌ها، شرکت‌ها، آموزشگاه‌ها و همچنین بخش مهمان‌نوازی ارائه کرده که شامل محصولات Micro LED، All-in-One LED، Transparent OLED و همچنین پلتفرم‌های مدیریت ابری می‌شود.

در بزرگترین غرفه نمایشگاه ISE 2024، نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی LG MAGNIT قرار گرفته‌اند که متناسب با بخش‌های مختلف هستند و شامل اتاق کنترل دیجیتالی، فضای جلسه، سوئیس لوکس و استودیو تولید مجازی می‌شوند. فناوری میکرو ال‌ای‌دی این شرکت صفحه‌نمایش‌های در مقیاس بزرگ را قادر ساخته تا با خواسته‌های خاص مشتریان و همچنین محیط‌های نصب طراحی و تولید شوند. علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده و دقت رنگ خیره‌کننده در زاویه دید وسیع، فناوری میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی برای گسترش پخش سطحی و همچنین سازگاری الکترومغناطیسی آزمایش‌های دقیقی را پشت سر گذاشته است.

محصول LG MAGNIT All-in-One که برای اتاق‌های کنفرانس عالی است، شامل دسترسی آسان، کنترل‌های نصب شده در جلو، اسپیکرهای یکپارچه و همچنین کنترلی برای راحتی و سادگی است. راهکارهای Micro LED ال‌جی برای اتاق‌های کنترل شرکتی نیز صفحه‌نمایش بزرگی دارند و از قابلیت‌های نظارت مداوم برخوردار هستند. این در حالی است که LG MAGNIT برای استودیوهای تولید مجازی توانسته محصولاتی با بازتولید تصویر دقیق و سازگار با تجهیزات مختلف فیلمسازی ارائه کند. نمایشگرهای Micro LED ال‌جی برای سوئیت‌های لوکس از پردازنده هوش مصنوعی α 9 AI بهره می‌برند تا تجربه‌های تماشای مسحورکننده و کیفیت تصویر بهینه شده را ارائه بدهند.

این غرفه ۱۷۲۸ متر مربعی ال‌جی همچنین Kinetic LED را ارائه می‌دهد که برای محیط‌های متنوعی همچون مراکز خرید و فرودگاه‌ها مناسب است. این چیدمان خیره‌کننده شامل یک صفحه‌نمایش ۶۱۰0×۳۶۷۰ میلیمتری و چندین LED Fine Pitch  سایز بزرگ (مدل LSBC019) است که هنر دیجیتال پر جنب و جوشی را به نمایش می‌گذارد که همگام با موسیقی محیط است.

بخش Luxury Suite نیز تجربه تماشای سینمایی منحصربه‌فردی را با LG MAGNIT ۱۱۸ اینچی ارائه می‌دهد. در این بخش، راهکارهای ساینیج UHD ۴۹، ۵۵ و ۶۵ اینچی نیز با قاب‌هایی الهام گرفته شده از گالری هنری ارائه شده‌اند. مهمانان می‌توانند با استفاده از Apple AirPlay محتوای خودشان را روی تلویزیون‌های هتلی ال‌جی ارائه کنند و از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خودشان لذت ببرند. مهمانان همچنین به‌سادگی پس از ورود به سیستم، یک کد QR منحصربه‌فرد روی صفحه‌نمایش را اسکن می‌کنند و آیفون یا آی‌پد خود را به‌صورت مستقیم به تلویزیون داخل اتاق خود متصل می‌کنند و در مدت اقامت خود از محتوای محبوب خود لذت می‌برند.

بخش شرکتی این غرفه ال‌جی نیز سه نمایشگر LG MAGNIT را برجسته کرده است: یکی برای فیلم‌برداری سخنرانی مدیر عامل یا آگهی بازرگانی، دیگری با منبع تغذیه جداشدنی برای استفاده در اتاق‌های کنترل و مدل All-in-One با کنترل‌کننده و بلندگوهای تعبیه شده که برای اتاق‌های جلسه مناسب هستند. علاوه بر این، نمایشگر LED All-in-One ۱۷۱ اینچی تازه معرفی شده و همچنین ساینیج ۱۰۵ اینچی LCD نیز در اینجا به نمایش گذاشته شدند که به‌خوبی با پلتفرم‌های ویدئو کنفرانس کار می‌کنند. این ساینیج‌ها با راهکارهای یکپارچه شرکای ال‌جی سازگار هستند تا نیازهای خاص کاربران را برآورد سازند.

در بخش خرده‌فروشی نیز بازدیدکنندگان راهکارهایی را شاهد بودند که تجربه خرید را بهبود می‌بخشند و درآمد تبلیغاتی برای اپراتورهای فروشگاه ایجاد می‌کنند. تابلوهای دیجیتال مختلف ال‌جی برای بوتیک‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و کافه‌ها شامل ساینیج ۷۹ اینچی Stretch LED می‌شود که برای نمایش محتواهای برند ایده‌آل است؛ نمایشگر Transparent OLED نیز برای نمایش منو به‌صورت دیجیتالی مناسب است. LG Kiosk نیز سلف سرویس راحتی را ارائه می‌کند. این شرکت همچنین سهولت انتخاب و پخش تبلیغات در فروشگاه را از طریق ویژگی Programmatic AD محصول LG DOOH Ads نشان داده که محتوای تبلیغاتی را مطابق با مشتریان بهینه می‌کند.

ماژولار Transparent OLED ۵۵ اینچی جدید با حاشیه‌های نازک خودش امکان نصب دیوار ویدیویی را فراهم می‌کند که خریداران را به خودش جلب می‌کند. همچنین، تابلوی دو طرفه LED-LCD ال‌جی امکانات جذابی برای ارائه هم‌زمان تبلیغات به بازدیدکنندگان فروشگاه و رهگذران نشان می‌دهد. این فضا همچنین کارایی و تطبیق‌پذیری نمایشگرهای Transparent OLED ۳۷ اینچی عریض و ۵۵ اینچی عمودی را برجسته می‌کند.

بخش آموزشی غرفه ال‌جی نیز یک کلاس درس دیجیتالی مجهز به LG CreateBoard از ۵۵ تا ۸۶ اینچی دارد. مربیان می‌توانند به‌راحتی کلاس‌ها را از طریق مرورگر وب آن به نمایش بگذارند و از طریق کدهای QR نیز به دانش‌آموزان دسترسی بدهند. این محصول انتخابی عالی برای برنامه‌های فیلم دانشگاهی و همچنین راهکاری یکپارچه برای تولید مجازی است.

ال‌جی برای بهبود تجربه مشتری نیز چندین راهکار نرم‌افزاری مبتنی بر فضای ابری را ارائه کرده که مدیریت کارآمد نمایشگرهای دیجیتالی پیشرفته‌اش را تسهیل می‌کند. پلتفرم یکپارچه LG Business Cloud به کاربران این امکان را می‌دهد تا راهکارهای ابری موجود برای دیجیتال ساینیج و تلویزیون‌های تجاری ال‌جی را کاوش و مدیریت کنند. بازدیدکنندگان همچنین LG SuperSign Cloud را بررسی کردند که ایجاد و توزیع محتوا برای ساینیج‌های دیجیتالی را بهبود می‌بخشد. در اینجا همچنین دو نرم‌افزار LG Pro:Centric Cloud برای بخش مهمان‌داری و راهکار مدیریت از راه دور LG ConnectedCare نیز وجود داشتند.

علاوه بر این، ال‌جی از سیستم امنیتی نمایشگر تجاری خودش به نام LG Shield نیز رونمایی کرده تا به تهدیدات سایبری پیچیده‌تر ناشی از هوش مصنوعی پاسخ بدهد. LG Shield تحت سیستم عامل webOS عمل می‌کند و در برابر تهدیدات امنیتی از سرورهای مرکزی، برنامه‌ها و سیستم‌های عامل محافظت می‌کند. عملکرد امنیتی این محصول نیز ارزیابی معیارهای مشترک جهانی را تکمیل کرده و گواهینامه EAL 2 و ISO/IEC DIS 18974 را دارد.

پایک کی مون رئیس بخش نمایش اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«در نمایشگاه ISE 2024، تابلوهای دیجیتالی ال‌جی، پلتفرم‌های مدیریت ابری و همکاری با شرکای حرفه‌ای در صنایع مختلف، توانایی بی‌نظیر این شرکت را برای ارائه راهکارهای یکپارچه بهینه شده برای فضاهای مختلف را نشان داد. ما همچنان به ارائه راهکارهای زندگی هوشمند مبتنی بر مشتری ادامه خواهیم داد تا راه‌های جدید و مهیجی را برای اتصال، تعامل و ایجاد به ارمغان بیاوریم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید